Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys miehen "erikoisesta" seksitoiveesta

Vierailija
21.06.2014 |

Jos miehelläsi olisi jollakin tavalla "erikoinen" (jopa hieman friikki) seksitoive joka ei sinua itseä kiihota, muttei ällötäkään, ja mies ei vaadi sitä joka kerta, vaan tavallistakin seksiä on, niin:

Haluaisitko tietää asiasta vai olisiko miehen parapiirtää omana tietonaan?

Olisko asia negatiivinen vai positiivinen kannaltasi? (Siis se, että miehellä on jokin erikoistoive)

Toteuttaisitko (jos ei vaadi sinulta juuri mitään)?

Onko teillä tullut vastaan joitain erikoisia seksitoiveesta, millaisia?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en halua kuulla toisen fantasioita, koska niiden on tarkoituskin olla fantasioita. Jos taas ihan käytännön seksitoiveita on, niin voihan sitä kysyä, että mitä olet mieltä. Kunhan sen tekee hienovaraisesti, eikä painostavasti. On kokemusta siitä, että mies yrittää painostaa väkisin johonkin sellaiseen, mitä en halua, ja se on todella ahdistavaa. Ei sellaisen ihmisen kanssa voi seurustella.

Henk.koht. en ymmärrä mitä ihmeellistä jossain pissaleikeissä olisi. Virtsahan on täysin steriiliä terveellä ihmisellä, ja jokainen virtsaa päivittäin. Aika arkista olisi, mutta suostuisin jos toinen siitä jotain kicksejä saisi.

Inhottavimpia ehdotuksia taas on karvojen ajelut, siis että miehen pitäisi saada välttämättä sheivata mut tai sitten kimppaseksiehdottelut. Äkkiä vaihtuu mies, jos alkaa näistä vallan jankuttaa.

Vierailija
22/33 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä halus pitää mun sukkahousuja. Yritin kaikkeni toisen mieliksi, mutta en voinut mitään, että se oli ennemminkin hemmetin huvittavaa kuin tippaakaan kiihottavaa. :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
18.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toteutan tai ainakin harkitsen jos ei mitään ihan ihmeellistä pyydä. Exän kanssa toimi oikein hyvin. Ex tiesti että esim pissa- ja kakkaleikit oli aivan out, mutta muuten olin avoin kaikelle uudelle. Oli kyllä aivan mielettömän kiihottavaa kun näki miten toinen kiihottuu. Mua ei alkuun napannut sitomiset eikä perseelle läpsimiset, mutta kun kokeilin niin ai että! Oon nykyiseltäkin mieheltä toivonut sitomista ja hän on myös tämän toteuttanut useita kertoja.

Vierailija
24/33 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,haluaisin rakastella naista joka olisi pitkä minkkiturkki ainoana vaatteena  rakastellessamme.Turkissa silkkinen vuori ja pitkä nilkka pituus,ettäsen reunalla saisi hieroa Sinun reisiäsi ja pyllynposkia.Turkiksella ois kiva kutitella Sinun nännejäsi!

Vierailija
25/33 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me puhutaan fantasioista paljon keskenämme ja molemmilla ne on samantyyppisiä.

Kaikennäköistä on tullut yhdessä kokeiltua. Ainoa, mihin en suostu on peppuseksi ja ulosteleikit. Eikä mies niitä vaadikaan. :)

Vierailija
26/33 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 20:12"]

Hei,haluaisin rakastella naista joka olisi pitkä minkkiturkki ainoana vaatteena  rakastellessamme.Turkissa silkkinen vuori ja pitkä nilkka pituus,ettäsen reunalla saisi hieroa Sinun reisiäsi ja pyllynposkia.Turkiksella ois kiva kutitella Sinun nännejäsi!

[/quote]no hyi helvetti!!! :( mulle sopii kaikenlaiset pervoudet, mutta minkään eläimen raatojen päällä en alkais paneskelemaan, saati että mua hierottaisi niillä!!! hyi yök!!! :(

Vierailija
27/33 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toteuttaisin ja se kiihottaisi minuakin, jos tietäisin sen kiihottavan miestä.

Vierailija
28/33 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa "parapiirtää"? Jos tuo on näppäilyvirhe, mitä on yritetty näppäillä?

Vierailija
29/33 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toteuttaisin, ei haittaisi, olisi kiva tietää.

Ja siinä piti varmaan lukea "parasta pitää", tämä tuolle kirjoitusvirheen miettijälle.

Vierailija
30/33 |
21.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suhde mieheen on muuten kunnossa, ei fantasioiden kertominen vahingoita suhdetta.

Vierailija
31/33 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen alle 30w mies ja pidän naisista jotka pukeutuu turkiksiin. Turkikset on joku fetissi minulle. Omistan niitä ja olen nais ystäville ostanut jos ovat halunnut. Ja pukeutuminen seksin aikana niihin on ihanaa. Pidän muutenkin kaikesta pörröisestä ja pehmeästä. Ihanaa jos muodokas ja pyöreä lady on turkiksessa.löydyn facesta jos saman henkisiä.

Vierailija
32/33 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toive on erikoinen tai peräti nolo, niin silläpä on sitten hyvä jatkossa kiristää miestä.

Vierailija
33/33 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää vissiin laittaa ämää kietoon. Vaimoni ei ole oikeastaan koskaan tehnyt mitään mitä olisin halunnut. Jos vaikka ehdotan että miten olis takaa päin, niin ei käy jos häntä ei just silloin huvita. No eipä meillä ole kyllä enää juuri seksiäkään, koska ylipäätään seksi ei käy jos häntä ei huvita, joten olen jättänyt vetovastuun täysin hänelle. Seksi ehdotuksia tulee nykyisin noin kerran kuussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi