Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä teitä sinkkunaisia oikein vaivaa esim. instassa

Vierailija
24.06.2021 |

Mun mies saa instassa usein kaikenlaisia viestejä, ja naisia on liuta seuraajina. Kuvat on lähinnä luontokuvia ihan muutama kuva itsestään. Mies aina naureskellen näyttää niitä viestejä mulle, on kaikenlaista epätoivosta yksinhuoltajaa ja sinkkua joka lähtöön. Miehelläkin kuvia instassaan musta ja lukee että parisuhteessa. Tyrkyttääkö epätoivoset naiset tosiaan itteään varatuillekin instassa, ihan uskomatonta. Meillä onneks suhde joka tämän kestää ja itselläni avoin pääsy miehenkin instaan. Miettikääpä seuraavan kerran kun lähetätte vastaavia viestejä varatuille niin monesti ne näkee myös se vaimo ja kaveriporukan kaverit, ainakin meillä. :D

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi panee niitä kaikkia selkäsi takana. Varma tieto.

Vierailija
2/21 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kannattaa yrittää, jos heruu. Suurin osa uklomiehistä on kuitenkin helposti saatavilla kevyeen seikkailuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi panee niitä kaikkia selkäsi takana. Varma tieto.

Taidat olla yksi niistä epätoivosista. Varma tieto. 8D

Vierailija
4/21 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin naureskellaan kotona vaimon kanssa niille viesteille. Ihan paras alibi että nää on näitä epätoivoisia sinkkumammoja heh heh, kun tulee näitä "mikko mä haluun sut sisääni just nyt"- viestejä.

Sen olen vaan jättänyt kertomatta, että todellakin yritän päästä poraamaan jokaista viestin laittajaa...

Vierailija
5/21 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kannattaa yrittää, jos heruu. Suurin osa uklomiehistä on kuitenkin helposti saatavilla kevyeen seikkailuun.

Voi olla, mutta mieheni aina nauraa, että kylläpä rupsahtaneita naisia on nykyään paljon. Onneksi ite oon pitäny huolta niin ei mies lähde muiden matkaan eikä tarvii olla huolissaan siitä.

Vierailija
6/21 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin jätkät! Liittykää instaan ja ruvetkaa lintubongareiksi. Pesän saanti on taattua

Vierailija
7/21 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko38 kirjoitti:

Mekin naureskellaan kotona vaimon kanssa niille viesteille. Ihan paras alibi että nää on näitä epätoivoisia sinkkumammoja heh heh, kun tulee näitä "mikko mä haluun sut sisääni just nyt"- viestejä.

Sen olen vaan jättänyt kertomatta, että todellakin yritän päästä poraamaan jokaista viestin laittajaa...

Onnea sulle ja toivottavasti onnistaa! Onneks mun mies ei sentään ole niin epätoivonen.

Vierailija
8/21 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia jokaisella varatulla pelimiehellä on vähintään kaksi tiliä.

Toinen on avoin, minkä voi huoletta näyttää vaimolle.

Toinen sitten eri nimellä, jonka kautta lähestytään näitä sinkkuja viestillä "moi, kiva kun viestitit, mun toinen tili on jotenkin jumissa, mut hei jutellaan tämän kautta, olis kiva tutustua.."

Vierailija
9/21 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noniin jätkät! Liittykää instaan ja ruvetkaa lintubongareiksi. Pesän saanti on taattua

Ei hitto, meni kahvit väärään kurkkuun! Todellakin miehet, kannattaa! BD

Vierailija
10/21 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla, mutta mieheni aina nauraa, että kylläpä rupsahtaneita naisia on nykyään paljon. Onneksi ite oon pitäny huolta niin ei mies lähde muiden matkaan eikä tarvii olla huolissaan siitä.

Kyllä miehesi kerran antaa rupsahtaneellekin, usko pois. Helppo nakki. Jos ei olisi, et täällä naureskelisi. Ilkkuminen on defenssi.

Vierailija
11/21 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukko38 kirjoitti:

Onnea sulle ja toivottavasti onnistaa! Onneks mun mies ei sentään ole niin epätoivonen.

Ei siinä ole epätoivon kanssa mitään tekemistä kun vierasta bimbbalooraa tulee pyytämättä ovista ja ikkunoista.

Newsflash, miksi koira nuolee muniaan?

Koska se voi.

Miksi mies käy vieraissa?

No arvaa...

Vierailija
12/21 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tunnistaa hyvän miehen? Siitä, että se on varattu.

Vierailija
13/21 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen erään komean perheenisän, jolle noita viestejä hänen mukaansa aina välillä tulee. Ja tosiaan siis kyseisellä tyypillä on instassa useita kuvia joissa hän yhdessä vaimonsa ja lastensa kanssa.

Viestien lähettäjät on kuulemma eronneita äitejä, pääsääntöisesti.

Vierailija
14/21 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarjolla kaikenlaista harakanpesää ja satunnaisesti myös munahaukkaa..

Vierailija
15/21 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä tapausta. Olen varmaan blokannut miehesi lähestymisen takia. En lähesty miehiä eikä heilläkään pitäisi olla asiaa minulle. Kaikki menee poistoon jos sitä yrittää. Ap pidä ongelmat itselläsi. Se on sinun via dolorosa ei muiden.

Vierailija
16/21 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen erään komean perheenisän, jolle noita viestejä hänen mukaansa aina välillä tulee. Ja tosiaan siis kyseisellä tyypillä on instassa useita kuvia joissa hän yhdessä vaimonsa ja lastensa kanssa.

Tämä komea perheenisä yrittää viestittää sinulle, että on avoin SINUN lähestymisyritykselle.

Vierailija
17/21 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttääkö miehetkin tollasia sivuja?

Vierailija
18/21 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se mene niin, että mies pettää vain kauniimman/nuoremman/hoikemman kanssa.

Valtaosalle miehistä the chase is better than the catch, eli tärkeintä on saada akka patjaksi, ulkonäöstä viis.

Vierailija
19/21 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin on, mun miehelle myös tulee paljon sellasilta viestejä. Säälittävää touhua.

Vierailija
20/21 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinkö on? No, sinkkunaisena voin kertoa, että miehetkin lähettelevät kyllä naisille somessa viestejä. Mikä niitä sitten vaivaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan