Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä teitä sinkkunaisia oikein vaivaa esim. instassa

Vierailija
24.06.2021 |

Mun mies saa instassa usein kaikenlaisia viestejä, ja naisia on liuta seuraajina. Kuvat on lähinnä luontokuvia ihan muutama kuva itsestään. Mies aina naureskellen näyttää niitä viestejä mulle, on kaikenlaista epätoivosta yksinhuoltajaa ja sinkkua joka lähtöön. Miehelläkin kuvia instassaan musta ja lukee että parisuhteessa. Tyrkyttääkö epätoivoset naiset tosiaan itteään varatuillekin instassa, ihan uskomatonta. Meillä onneks suhde joka tämän kestää ja itselläni avoin pääsy miehenkin instaan. Miettikääpä seuraavan kerran kun lähetätte vastaavia viestejä varatuille niin monesti ne näkee myös se vaimo ja kaveriporukan kaverit, ainakin meillä. :D

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä tapausta. Olen varmaan blokannut miehesi lähestymisen takia. En lähesty miehiä eikä heilläkään pitäisi olla asiaa minulle. Kaikki menee poistoon jos sitä yrittää. Ap pidä ongelmat itselläsi. Se on sinun via dolorosa ei muiden.

Tämä.

Itse olen sinkku äiti ja urheilullinen. Eron jälkeen järkytyin kuinka uskomattoman paljon tutut varatut perheenisät lähestyvät. Että onkin pokkaa! Eikä minulla ole mitään posekuvia enkä edes kehtaa enää laittaa kuvia itsestä juurikaan kun heti alkaa tulla viestejä että mitä tyttö, miten murulla menee jne jne. Ja suurin osa varatuilta. En reagoi niihin yleensä mitenkään tai vastaan hyvin neutraalisti. Ja useimmiten vaimon mukaan parisuhde on onnellinen ja täydellinen, miehen mukaan sitten jotain aivan muuta. Mennyt usko ihmisiin kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi