Uskaltaisitko jättää lapset keskenään kotiin 3:ksi yöksi?
Lapset 17v, 13v, 12v, 2x11v. Kaikki poikia. Isoäiti pääsisi hoiteleen ruokapuolta ja olemaan lasten kanssa joka päivä n. 14-21.
Kommentit (62)
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 23:05"]Aivan sama mitä sä meidän mummista väität kun et mitään hänen elämästään tiedä, itse en kyllä sanoisi että on mulkku kun tekee vuodet läpeensä töitä 7pv viikossa jotta olisi kyllä kohtuutonta hänelle jättää kolme yötä nukkumatta välillä. Ja siis eihän se mummi niistä lapsista vastuussa ole vaan vanhemmat. Eli muutetaan kysymystä:
voiko nuo lapset jättää keskenään kolmeksi vuorokaudeksi siten että heillä on aikuinen talossa joka päivä klo 14-21?
T:Ap
[/quote]
EI VOI JÄTTÄÄ!
Vuodet läpeensä 7 päivää viikossa. Jestas mikä mummo!
No voi todellaki jättää :D mieti nyt tullaanhan sitä 15v äidiksi ja ne teinit pärjää vauvan kans.
No, kyllä nuo omaishoitajat sitten vissiin melko mulkkuja on kun mahdollistavat onnettomuudessa vammautuneen omaisen hoidon kotona jottei tarvi laitokseen lähteä. Ja niihin hommiin ei sillain vaan vapaita saada jos ei ole oma pää kainalossa.
Riippuu lapsista.
Jos lapset ovat riehakkaita, niin en. Mutta järkevät lapset kyllä pystyisin jättämään.
Kuitenkin mummu kävisi joka päivä muutaman tunnin siinä.
Viisi lasta miehen kanssa, "jota ei ole koskaan jälkikasvu kiinnostanut". Anteeksi, mutta onko sulla ap vähän hidas sytytys?
JA tätä tietoahan ei ap voinut jakaa jo ensin, kun piti päästä pätemään? Juu, omaishoitajat tekevät tärkeää työtä. Mutta mites mummi voi jättää hoidettavansa klo 14-21 väliseksi ajaksi jos kerran on niiiiin tärkeä hoitaa?
No jos vaikka siksi että hoitoringissä on toinen avustaja jolla iltavuoroviikko?
Miksi lapset ei mene sinne mummolaan tuoksi ajaksi?
Ja kuule kyllä se isä oli avioliiton aikaan isä lapsilleen mutta kun tuli ero ja uusi nainen niin ei ole sen koote yhteyksiä juuri pidellyt. Että enpä si tiiä niin että olisko vika jossain muualla kun mun sytytyksessä.
Jos asuu omakotitalossa olisi varaa tilata lastenhoitaja esim. MLL:sta. Mikset sitä tee?
En! Mutta jokainen tehkööt itse omat ratkaisunsa omat lapsensa tuntien..
En! Mutta jokainen tehkööt itse omat ratkaisunsa omat lapsensa tuntien..
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 23:16"]
No voi todellaki jättää :D mieti nyt tullaanhan sitä 15v äidiksi ja ne teinit pärjää vauvan kans.
[/quote]
Ne on tyttöjä. Nää on poikia.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 23:23"]
Jos asuu omakotitalossa olisi varaa tilata lastenhoitaja esim. MLL:sta. Mikset sitä tee?
[/quote]
Niin, vaikka joku lukiolaistyttönen!
No mistä sen äitin se lukiolainen tahi mll:n tyyppi pitäis järjestää kun illalla lääkäristä sairaalaan ja sit laitetaan vähän niinku tolkku pois ja aamulla leikkaukseen? Leikkauksen jälkeenkään tuskin kukaan osaa kovin hyvin organisoida sairaalasta käsin tälläisiä.
Ap, jos pojat ovat normaalilla älyllä varustettuja, niin ihan oikeasti voit jättää ne keskenään. Yksi heistä on kohta täysikäinen, ja hirveän pieniä noista ei ole kukaan.
No on aika m*kku jos tekee töitä 24/7 eli ihan koko ajan. Korvaamaton maailmankaikkeudelle tuo mummo vai?