Mä VIHAAN tätä säätä!!!
Missä on kesä, jota ollaan odotettu koko kevät-talvi?! Mä en ala tätä ilmaa!! Kylmää, märkää, pilvistä, tuulee. Sataa vettä ja rakeita, parhaassa tapauksessa lunta. Äkkilähdöt on kaikki varattu.
Yleensä mä rakastan talvea ja syksyä. Sade ja tuuli on ihanaa, runsaslumiset talvet rakastettavia. MUTTA EI KESÄKUUSSA, EI JUHANNUKSENA!!
Heinäkuukin tulee olemaan tällaista räntäpaskaa. Olisin halunnut juhannuksena ottaa laiturilla aurinkoa ja uida, mutta ulos pääsee korkeintaan leikkimään kurapuurolla ja rakentamaan lumiukkoja.
Hyvää juhannusta kaikille!
Kommentit (21)
Tää on niin parhautta tämä sää, nautin täysin siemauksin. Koko päivä on vierähtänyt ulkosalla, raekuuroa paettiin hetkeksi terassille. Kohta lähden koiran kanssa yöttömän yön lenkille ja tehdään se pitkän reitin mukaan.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 22:42"]Pakkoks asuu perserieiässä susirajan takana. Täällä Stadissa on ollut ihan mukava sää tänään.
[/quote]
En asu Lapissa vaan Etelä-Suomessa. Mutta tällä hetkelkä mökillä Pirkanmaalla.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 22:43"][quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 22:42"]Pakkoks asuu perserieiässä susirajan takana. Täällä Stadissa on ollut ihan mukava sää tänään.
[/quote]
En asu Lapissa vaan Etelä-Suomessa. Mutta tällä hetkelkä mökillä Pirkanmaalla.
[/quote]
Tämä oli siis ap.
Miksi alapeukutatte? Tykkäättekö muka oikeasti, kun on tällainen koiranilma? Minäkin pidän tällaisista syksyistä, EN juhannuksista.
PS. En ole Ap.
Täysin samaa mieltä! Suoraan sanottuna vituttaa, kun äkkilähdöt kaikki napsittu ja on pakko kärsiä tästä mutalitinästä.
Miksi puhua räntäpaskasta? Täys talvi tuolla on.
Älä valehtele. Sää on ollut stadissa tänäänkin aivan perseestä.
Tämähän on ihana sää! Hyvin olen tarennut kesämekossa ja sandaaleissa kulkea. On ihanaa, kun öisinkin saa nukkua kunnolla eikä tarvitse hiessä pyöriä. Toivottavasti koko kesä on samanlaista. Max. +20.
Vihaa ihan rauhassa. Muuttaako se säätä yhtään mihinkään suuntaan? Sää on mitä milloinkin. Sen mukaan on mentävä. Jos et voi ottaa aurinkoa, ota pilveä. Jos jotkut voivat uida avannossa talvella niin voit uida kesälläkin oli sää mitä hyvänsä. Kohta sinä valitat kuitenkin, vaikka kuumat säät palaisivat.
en ole käynyt tänään ulkona mutta näyttää inhottavalta säältä pilvistä ja kolean näköistä.
Sopiva ilma ois sellanen +20 - +24. Tällaista paskamyrskyä ei kestä kukaan.
Täällä on ainakin ollu tänään oikein hyvä ilma. Ei ole satanut tippaakaan ja kokoajan ollut vähintään puolipilvistä. Hyvä juhannussää. Hieman lämpimämpi toki saisi olla, mutta parempi tämä viileyskin kuin sade.
Just hyvä ilma, niin saa hyvällä omallatunnolla istua sisällä koko päivän!
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 22:53"]Vihaa ihan rauhassa. Muuttaako se säätä yhtään mihinkään suuntaan? Sää on mitä milloinkin. Sen mukaan on mentävä. Jos et voi ottaa aurinkoa, ota pilveä. Jos jotkut voivat uida avannossa talvella niin voit uida kesälläkin oli sää mitä hyvänsä. Kohta sinä valitat kuitenkin, vaikka kuumat säät palaisivat.
[/quote]
En minä parkunutkaan, että haluan olla joku säähaltija jonka taikasauvan mukaan kaikki ilmat jotenkin maagisesti lämpenevät. Enkä ole koskaan näiden lämpöjaksojen aikana valittanut, että on liian kuuma.
Viestistäsi sai kuvan, että loukkaannuit aloituksesta. Anteeksi, jos koet mielipiteeni juhannuksen ilmasta jotenkin uhkaavina.
Ap
Ei tuota teidän negatiivisuuttakaan jaksa kukaan. :D 13
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 22:58"][quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 22:53"]Vihaa ihan rauhassa. Muuttaako se säätä yhtään mihinkään suuntaan? Sää on mitä milloinkin. Sen mukaan on mentävä. Jos et voi ottaa aurinkoa, ota pilveä. Jos jotkut voivat uida avannossa talvella niin voit uida kesälläkin oli sää mitä hyvänsä. Kohta sinä valitat kuitenkin, vaikka kuumat säät palaisivat.
[/quote]
En minä parkunutkaan, että haluan olla joku säähaltija jonka taikasauvan mukaan kaikki ilmat jotenkin maagisesti lämpenevät. Enkä ole koskaan näiden lämpöjaksojen aikana valittanut, että on liian kuuma.
Viestistäsi sai kuvan, että loukkaannuit aloituksesta. Anteeksi, jos koet mielipiteeni juhannuksen ilmasta jotenkin uhkaavina.
Ap
[/quote]
Tai et uhkaavina. Mutta menit puolustuskannalle.
Ap
Miksi sä haluat ottaa aurinkoa kun kukaan lääkäri ei sitä suosittele enää
Pakkoks asuu perserieiässä susirajan takana. Täällä Stadissa on ollut ihan mukava sää tänään.