Jos olisit/olet sinkku ja sinulla olisi mahdollisuus esittää todella rajallisesti kysymyksiä vastapuolelle, mitä kysyisit?
Sanotaan, että näkisit kuvallisen profiilin, joka vetoisi sinuun, mutta kysymyksiä tälle henkilölle saisi esittää vain vaikkapa kaksi kappaletta, niin mitä ne olisivat?
Sitten tähän ei lasketa mukaan mitään tyyliin "kerro kaikki itsestäsi-kysymyksiä", vaan konkreettisia yksittäisiä asioita saisi vain kysyä.
Kommentit (32)
kuinka usein seksiä parisuhteessa
miten riitelet
Ihmeen moni täällä ei keksi kuin vain yhden ainoan surkean kysymyksen. Siis ihmiselle, joka kiinnostaa!
Eipähän tarvii enää ihmetellä niitä pelkkiä "moi, mitä kuuluu" - viestejä.... Ja on sit teidänkin ihan turha ihmetellä, että miksi teidän viesteihin ei koskaan vastata mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ihmeen moni täällä ei keksi kuin vain yhden ainoan surkean kysymyksen. Siis ihmiselle, joka kiinnostaa!
Eipähän tarvii enää ihmetellä niitä pelkkiä "moi, mitä kuuluu" - viestejä.... Ja on sit teidänkin ihan turha ihmetellä, että miksi teidän viesteihin ei koskaan vastata mitään.
No jos otsikossa puhutaan vastapuolesta ja profiilista tarkemmin määrittelemättä, on aika vaikea keksiä kysymyksiä. Eihän sitä tiedä mihin tarkoitukseen niitä pitää keksiä. Aina olen kyllä vastauksen saanut, jos jollekin olen viestin laittanut. Sen suhteen ei sinun siis tarvitse olla huolissani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipähän tarvii enää ihmetellä niitä pelkkiä "moi, mitä kuuluu" - viestejä.... Ja on sit teidänkin ihan turha ihmetellä, että miksi teidän viesteihin ei koskaan vastata mitään.No jos otsikossa puhutaan vastapuolesta ja profiilista tarkemmin määrittelemättä, on aika vaikea keksiä kysymyksiä. Eihän sitä tiedä mihin tarkoitukseen niitä pitää keksiä. Aina olen kyllä vastauksen saanut, jos jollekin olen viestin laittanut. Sen suhteen ei sinun siis tarvitse olla huolissani.
Ehkä sä voit sen verran käyttää sitä mielikuvitustasi, että keksit itse sen tarkoituksen....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipähän tarvii enää ihmetellä niitä pelkkiä "moi, mitä kuuluu" - viestejä.... Ja on sit teidänkin ihan turha ihmetellä, että miksi teidän viesteihin ei koskaan vastata mitään.No jos otsikossa puhutaan vastapuolesta ja profiilista tarkemmin määrittelemättä, on aika vaikea keksiä kysymyksiä. Eihän sitä tiedä mihin tarkoitukseen niitä pitää keksiä. Aina olen kyllä vastauksen saanut, jos jollekin olen viestin laittanut. Sen suhteen ei sinun siis tarvitse olla huolissani.
Otsikossa mainitaan, että jos olisit sinkku. Ehkä siitä voisi jotain päätellä.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni täällä on kyllä ihan hyviä kysymyksiä joilla mielenkiintoisen ihmisen kanssa pääsisi heti juttuun kiinni itselleen merkityksellisesistä asioista. Nopeasti karsii pois myös ne, jotka ei nappaa. Etsipä ystävää tai parisuhdessa.
Moi,mitä kuuluu on kai vaan nopea avaus kun ei kaivatakaan juttuseuraa vaan vähän muuta?
Oletko vapaa? Oletko uskonnollinen?
Nämä siksi, etten koske varattuihin ja olen ateisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipähän tarvii enää ihmetellä niitä pelkkiä "moi, mitä kuuluu" - viestejä.... Ja on sit teidänkin ihan turha ihmetellä, että miksi teidän viesteihin ei koskaan vastata mitään.Mielestäni täällä on kyllä ihan hyviä kysymyksiä joilla mielenkiintoisen ihmisen kanssa pääsisi heti juttuun kiinni itselleen merkityksellisesistä asioista. Nopeasti karsii pois myös ne, jotka ei nappaa. Etsipä ystävää tai parisuhdessa.
Moi,mitä kuuluu on kai vaan nopea avaus kun ei kaivatakaan juttuseuraa vaan vähän muuta?
Mulle tuollainen pelkkä Mitä kuuluu - viesti on vähän sellainen epätoivoinen yritys, jossa ei edes odoteta mitään vastausta. Ihan kuin kysyjä jo valmiiksi olettaisi, että ei sieltä mitään vastausta kuitenkaan kuulu, niin ei viitti yhtään panostaakaan. Mut kuitenkin sit vähän vasemmalla kädellä heitellään sinne päin siimaa... Se vastaa niitä äijiä, jotka baarissa pilkun jälkeen herää kyselemään jatkoille jokaista vastaan tulevaa naista.
Itse olen myös yritettänyt vastailla kaikille, mutta ei sitä oikeesti vaan jaksa... Jos ei toinen yhtään panosta, niin ei sitä itsekään viitsi nähdä vaivaa. Massaviestit ei vaan nappaa, ei edes kohteliaisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipähän tarvii enää ihmetellä niitä pelkkiä "moi, mitä kuuluu" - viestejä.... Ja on sit teidänkin ihan turha ihmetellä, että miksi teidän viesteihin ei koskaan vastata mitään.Mielestäni täällä on kyllä ihan hyviä kysymyksiä joilla mielenkiintoisen ihmisen kanssa pääsisi heti juttuun kiinni itselleen merkityksellisesistä asioista. Nopeasti karsii pois myös ne, jotka ei nappaa. Etsipä ystävää tai parisuhdessa.
Mulle tuollainen pelkkä Mitä kuuluu - viesti on vähän sellainen epätoivoinen yritys, jossa ei edes odoteta mitään vastausta. Ihan kuin kysyjä jo valmiiksi olettaisi, että ei sieltä mitään vastausta kuitenkaan kuulu, niin ei viitti yhtään panostaakaan. Mut kuitenkin sit vähän vasemmalla kädellä heitellään sinne päin siimaa... Se vastaa niitä äijiä, jotka baarissa pilkun jälkeen herää kyselemään jatkoille jokaista vastaan tulevaa naista.
Itse olen myös yritettänyt vastailla kaikille, mutta ei sitä oikeesti vaan jaksa... Jos ei toinen yhtään panosta, niin ei sitä itsekään viitsi nähdä vaivaa. Massaviestit ei vaan nappaa, ei edes kohteliaisuudesta.
No nimenomaan. Niillä kokeillaan kepillä jäätä, irtoaisiko helposti. Usko pois, on ihmisiä jotka noihin myös tarttuu.
Pointti vieläkin on se, että nimenomaan oikea viestintä oikeaan tilanteeseen. Viikonloppuseuraa etsivä tuskim haluaa että joku kyselee uskotko jumalaan, mitä odotat elämältä tai haluatko lapsia?
Miksi en ikinä ole kelvannut? Toiseksi miksi te kaikki valehtelette henkisistä ominaisuuksistanne ja miksi teillä lähes kaikilla on mielenterveysdignoosi?