En kestä miehiä joilla on piipittävä tai
epämiellyttävä ääni.
Vaikka muuten miellyttäisi ulkoiseti ym.
Kommentit (6)
möreä tupakka-ääni on kyllä yhtä paha mitä
alkoholisoituneen hieman varttuneemman naisen
räkätys.
Joo tai sit naismaisesti nauravat miehet.
joo, hintti-nauru ei kyllä sovi miehelle. sorry.
Äänen lisäksi myös muut naismaiset piirteet miehissä on ainakin mun makuun ihan 'nou nou'. Esim. kipittävä kävelytyyli ei vaan ole kovin miehekästä.
samaa kyllä sanosin miehisistä naisista.
kerran näin kun valtava nainen tuli kotoaan miehensä kanssa, kouraisi
haarustaan miehekkäästi ja kimeä ääninen mies kipitti perässä jostain valittaen.
Tapauksesta on muutama vuosi aikaa mutta vieläki muistuu mieleen.
tuossa perheessä kyllä tiedetään kuka käskee ja ketä totellaan :)
Haha, sama. Lisäksi mua vituttaa narisijat.
Ja möreää tupakkääntä tuottavat naiset!