Oonko mä ainoo joka jumittua kotona?
Onko muita jotka on kotona selvinpäin näin juhannusaattona?
kokko olis klo.21 kilsan kävelymatkan päässä enkä jaksas sinnekään lähtee lapsen kanssa.. Kauheeta ruuhkaa varmaan ja ymmärtääkö tuo reilu pari vuotias kuitenkaa..
huono äiti fiilis :/
Kommentit (37)
Kotona ollaan täälläkin, en edes haluaisi olla missään muualla. Ilta menee luultavasti leffoja katsellessa. :-)
Et oo ainoo.olen vuoden ikäisen pojan yh ja kotona menee tää päivä ja vloppu,mitään kivaa ei ole tiedossa.rahat tiukilla ja vituttaa.kaikki myös hehkuttaa jussia facebookissa ja sekin vetää mielen matalaksi.lapsettomat kaverit juo ja ne joilla lapsia eivät ole yh ja viettävät jussia perheen kesken mökillä jne.
Kissojen kanssa kotona. Mies on töissä. Siivosin aamulla, hain juhannusruusuja maljakoihin,lenkkeilin, saunoin ja annoin kissoille kermaa. Itelleni punaviiniä. Ihan tuntuu juhannukselle :)
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 20:44"]
Et oo ainoo.olen vuoden ikäisen pojan yh ja kotona menee tää päivä ja vloppu,mitään kivaa ei ole tiedossa.rahat tiukilla ja vituttaa.kaikki myös hehkuttaa jussia facebookissa ja sekin vetää mielen matalaksi.lapsettomat kaverit juo ja ne joilla lapsia eivät ole yh ja viettävät jussia perheen kesken mökillä jne.
[/quote]
aivan samanainen tilanne mulla kirjaimellisesti, sillä erolla et yhteishuoltajuus muttei lapsen isää pahemmin näy kuitenkaan.. Aina 'juhlapyhät' ja pitkät viikonloput menee näin..
-ap
Kotona ollaan vaimon ja lapsen kanssa. Toki hieman masentavaa kun oltiin pyydetty muutamia kavereita juhannuksen viettoon ja oli grillattavat ja juotavatkin ostettu valmiiksi, mutta keskenämme ollaan oltu koko päivä ja ilta. Kaikille kolmelle pariskunnalle tuli eilisen illan ja tänä aamun aikana muuta menoa.
T: M27
Tavalliset muonat meilläkin. Savustettiin lohi, uusia pottuja, vähän silliä. Paljon alle kympin sapuskat koko perheeltä. Jälkkäriksi paistettiin mustikkapiirakka, mummon poimimista mustikoista. Pullo skumppaa ja nyrpeänä jurotettaan kotona. Poika jaksaa touhuta reippaasti, mutta me vanhemmat vaan istutaan koneella tai nenä kiinni kirjassa. Jos perheellä ei ole kivaa arkena keskenään, sillä on vielä vähemmän kivaa kun tulee tällainen "perhejuhla".
Mä oon ainakin ihan mielelläni kotona. En ole niin mökki-ihmisiä ja joskus vain on kivaakin olla itekseen. Mies on työreissussa. Oon juonu muutaman siiderin ja ehkäpä laitan vielä yhden drinksun lasiin. Mä olen ainakin ihan tyytyväinen elämääni :) Anoppi kyseli mökille, mutta kieltäydyin kohteliaasti. Kavereista en tiedä, emme koskaan vietä tämmöisiä juhlia yhdessä niin en oikein osaa kaivata mitään kaveriporukkajuhannuksia.
Yksin olen kotona ja nautin hiljaisuudesta, kun kaikki naapurit on poissa. Ostin hyvää ruokaa ja voisin pari siideriä vetäistä Jimin William Shatner roastia katsellessa.
Sää on niin surkea, etten halua lähteä ulos.
Minä oon kans kotona. Täällä Oulussa sataa vettä, ei tuolla mikään kokkokaan pala edes. Ihanan hiljaista on meidän kerrostalossa, kaikki on varmaan mökeillä.
Yksin kotona. Tuossa katsoin kerrostaloni pihalle, autoparkit melkein täynnä. Taitaa olla moni muukin täällä kaupungissa.
Me ollaan aina kotona. Miehellä ei ole sukua ja mulla pieni suku. Ei ole ketään kelle mennä ja äitini asuu kerrostalossa.
Ikinä en taas vuokraisi mökkiä juhannuksena koska yleensä jussina on kylmät ilmat.
Siis. kotona ollaan ja oma piha ja järvikin löytyy, mutta ei tuolla ulkona viihdy. Kylmää on ja märkää.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 21:06"]
Minä oon kans kotona. Täällä Oulussa sataa vettä, ei tuolla mikään kokkokaan pala edes. Ihanan hiljaista on meidän kerrostalossa, kaikki on varmaan mökeillä.
[/quote]
Sama fiilis täälläkin (Oulussa siis). Päivällä oli vielä ihanan aurinkoista, mutta illansuussa alkoi sade. Koiraa ulkoiluttaessa kastuin läpimäräksi. Aivan ihanan hiljaista on ollut koko kaupungissa ja taloyhtiössä. Etenkin aamulla klo 8 kävelyllä ei näkynyt ristin sielua - vain linnut lauloi ja aurinko paistoi. Olisipa aina näin hiljaista. :)
Sattuneesta syystä jumitan kotona eikä siinä mitään. On viihtyisä koti eikä seurassakaan sinänsä moittimista, mutta...Haluaisin että täällä jumittaisi kanssani silti eräs toinen tai sitten minä sen toisen kanssa jossain muualla :(
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 21:56"]
Me ollaan aina kotona. Miehellä ei ole sukua ja mulla pieni suku. Ei ole ketään kelle mennä ja äitini asuu kerrostalossa.
Ikinä en taas vuokraisi mökkiä juhannuksena koska yleensä jussina on kylmät ilmat.
Siis. kotona ollaan ja oma piha ja järvikin löytyy, mutta ei tuolla ulkona viihdy. Kylmää on ja märkää.
[/quote]
Mikä syy se on, että asuu kerrostalossa olla vierailematta. Eikös se seura ole tärkeämpää. Ei ihme, että juhannus on yksi inhokkijuhlani, koska se pitäisi Suomessa viettää oikeaoppisesti kylmän järven äärellä kännipäissään.
Täällä hengaan yksin. Joustin juhannuksen vuoksi laiharistani ja ostin sipsejä ja kaks siideriä. Kuuntelen musiikkia täysillä. Ihan jees kun asennoituu oikein :)
Kotona olen ja vapaasta tahdosta. En vaan keksi juhannukselle mitään funktiota. Eihän ole edes mitään juhannusruokia johon sitä rahaa menisi tms. Yksi pitkä viikonloppu muiden muassa.
Muutenkin olen sellanen ihminen et mua vähän ärsyttää kun yhteiskunta menee "kiinni" Miksi?