Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oonko mä ainoo joka jumittua kotona?

Vierailija
20.06.2014 |

Onko muita jotka on kotona selvinpäin näin juhannusaattona?

kokko olis klo.21 kilsan kävelymatkan päässä enkä jaksas sinnekään lähtee lapsen kanssa.. Kauheeta ruuhkaa varmaan ja ymmärtääkö tuo reilu pari vuotias kuitenkaa..

huono äiti fiilis :/

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 19:56"]

Kyllä, minä istun koneella ja sisällä tasan niin kauan, että kelit paranee.

[/quote]

Vierailija
2/37 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 03:59"]

[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 19:56"]

Kyllä, minä istun koneella ja sisällä tasan niin kauan, että kelit paranee.

[/quote]

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on taas tätä palstan älymystöä: "Oonko mä ainoo joka jumittua kotona?"

 

Mikä ihmeen muotoilu on "joka jumittua"?

 

Entäs: "Oliko vain viisi vierasta jotka syödä lautasensa tyhjiksi?"

 

To eat? To stuck tai jotain sen tapaista?

 

Oletko jo niin ääämerichälääinen ettet osaa enää suomea?

 

Katso vähemmän televisiota.

 

Katsos parahin kysyjä, kun minä neuvon. Suomeksi kysymyksesi on: "Olenko ainoa, joka on jumissa kotonaan / jumiutunut kotiinsa?"

 

Ja oma esimerkkilauseeni pitäisi olla näin: "Oliko vain viisi vierasta, jotka söivät lautasensa tyhjiksi?"

 

Kaikki kunnia englannin kielelle, se on upea kieli, mutta eivät sen yksityiskohdat suomeen (suomen kieleen, siksi pieni s) sovi.

 

"Mutta minä kääntää alas nyt läp-huippukoneeni, jättää palsta ja toivottaa Teille kaikille hyvin kieliopillinen päivänjatko. Te oikeakielisyysallergikot ärsyyntyä taas perinjuurin ja naputella ahkerasti niitä miinusääniä."

 

Pertsa Perinteiseen Kieleen Pyrkijä.

Vierailija
4/37 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi. Tai on mulla puoliso täällä seurana.

Oli niin rankka työviikko, etta tänään en muuta kaipaa kuin lepoa ja rauhaa.

 

Äsken grillattiin ja kohta saunotaan. Illalla vois katsella jonkun leffan, jos jaksaa. Mitkään ryyppyjuhlat nyt ei olis kiinnostanu muutenkaan...

Vierailija
5/37 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et varmasti ole ainoa!

Ihan luksusta olla vaan kotona, katsoa leffaa ja syödä hyvin, mitään perinteisiä juhannusherkkuja ei tullut edes ostettua.. :D

Vierailija
6/37 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, minä istun koneella ja sisällä tasan niin kauan, että kelit paranee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/37 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäpä luulet?

Palstakin on tänään vilkas kuin helvetti. Ilmeisesti kaikki seurapiiri-mammat kotoilee tänä jussina :DD

 

Vierailija
8/37 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täälläkään osteltu mitään juhannusruokia kun rahat nyt niin tiukilla. Kyll se pitemmän päälle vähän harmittaa ku aina kaikki viettää juhlapyhät perheidensä, vanhempiensa tai kavereiden kanssa ja itse yksin istuskelee tai siis lapsen kanssa. :/ kavereista parilla on lapsi mut molemmat on mökeillään ja loput kaverit on sit lapsettomia ja menee juodessa joten ei oikein minnekää voi mennä.. Mut ehkä ei ees aattelis näin jos kaikki ei hehkuttaa juhannusta ja joka puhelua kysytä Mites te vietätte juhannuksen...

 

-tylsistynyt ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/37 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan nelisin miehen ja lasten kanssa, ei lähdetty ees kokkoa katsomaan. grillattiin ja syötiin jädeä. Kunhan lapset menee nukkumaan niin leffaa ja pari siideriä, tää on ihan kivaa näin :)

Vierailija
10/37 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks näitä alapeukutetaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/37 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kuulla etten oo ainoo, piristi vähän :)

 

-ap

Vierailija
12/37 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin angstaan yksin kotona, aika surullista :'/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/37 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona tietty. Ihanan lämmintä ja mukava vain olla. Älkää stressatko joka asiasta.

Vierailija
14/37 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 20:00"]Miks näitä alapeukutetaan?

[/quote]

Koska puhelimella peukut on just kriittisessä kohdassa. Ei ollut tarkoitus, vahingossa ainakin mulla osui.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/37 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän meitä on useampi!

 

Meillä muksu pelaa tuossa naapurin poikien kanssa, mies on omalla koneellaan ja mä omalla. Huomenna duuniin kummatkin ja lapsi menee naapuriin vuorostaan.

Vierailija
16/37 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me katotaan miehen kanssa tangon 100v juhlakonserttia :) lapset yläkerrassa kattoo leffaa. Ollaan kyllä grillattu ja saunottukkin ja aamulla oltiin vihtamettällä. Samalla tässä kudon tulevan talven vauvojen villasukkia :) myyntiin menevät. Juuri äsken miehen kanssa keskusteltiin, että näin on hyvä viettää juhannus, rauhassa kotona, selvin päin. Ihana hiljaisuus....

Vierailija
17/37 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juupa juu täällä ollaan. Huomenna töihin. Ja sunnuntaina. Ja maanantaina. Ja niin edelleen. 

 

Vierailija
18/37 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin olen ja teetä juomana. Kohta kattoon joku leffa.

Vierailija
19/37 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa. Itse jumitan kotona koko illan (lukuunottamatta koirien kanssa lenkkeilyä välillä), koska haluan katsoa kaikki illan jalkapallopelit (+ samalla roikun netissä). Ysiltä ajattelin käydä juhannussaunassa vähän rentoutumassa ennen seuraavaa matsia. Päivällä ja aamulla kyllä ulkoilin ja tapasin pikaisesti kaupunkiin jääneitä ystäviä. Viihdyn ihan hyvin yksinäni, juhannus ei ole minulle tärkeä. Tuleehan se joka vuosi uudestaan. :)

Vierailija
20/37 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no et. täällä on monia monia samassa tilanteessa olevia.