Päivi Räsäsellä valkoinen mekko tyttärensä häissä
Kommentit (38)
Mä olen ainakin pähkäillyt, että uskovaiset menevät seksin takia naimisiin nopeasti. En keksi muuta syytä.
Kuinka vanha tuo sulhanen? Ei näytä ihan saman ikäiseltä morsiamen kanssa...
Sulhanen on muusikko: http://www.soundtracksandtrailermusic.com/2013/03/finnish-composer-lauri-koivisto/
On jo valmistunut ammattikorkeakoulusta, eli on jonkin verran vanhempi kuin morsian.
Naimisiin mennyt pari on seurustellut alle vuoden... Viime kesänä ovat tavanneet...
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 20:13"]
Naimisiin mennyt pari on seurustellut alle vuoden... Viime kesänä ovat tavanneet...
[/quote]
Mun mielestä ihan wt-touhua mennä naimisiin noin aikaisin... Tosin ei nuo ole wt-ihmisiä :D Seksi vaan mielessä.
No on wt. Roskasakkia Riihimäeltä. Räsänen pukeutuu kuin halpa riitta väisänen. Ja jutut on no-lo-ja!
Neitsyitä koko suku. Sikiävät pyhästä hengestä.
Kiire naimisiin, kun Päivi on sanonut, ettei saa panna ennen papin aamenta.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 20:13"]
[/quote]
Minäkin seurustelin vajaan vuoden mieheni kanssa ennen kuin menimme naimisiin. Nyt olemme olleet naimisissa jo yli 20 vuotta ja voin täysin rehellisesti sanoa, että hetkeäkään en ole katunut. Olin tosin pari vuotta Esteriä vanhempi naimisiin mennessäni.
Minä menin naimisiin 21-vuotiaana 7kk tuttavuuden jälkeen. Heinäkuun lopussa vietämme 30v hääpäivää.
no ainakin se räsäsen poika paneskeli ennen aikojaan.. ehkä noi ei nyt niin kirjaimellisesti sitä raamattua lue vaan olivat vaan rakastuneita!
Tullut suoraan hallitusneuvotteluista
Valkoinen väri on ihana kesäväri ja sopii minusta varsin hyvin uskovan äidin juhlapuvuksi tyttärensä häihin! On saattanut olla jopa tyttärensä kanssa yhdessä pähkäilty ja sopivaksi havaittu väri, niin mitäpä muut ovat silloin sanomaan tai arvostelemaan!
Siinä kuvassa taustalla on joku toinenkin nainen, jolla pitkä vaalea mekko. Menisi hääpukunakin. Päiväjuhla kuitenkin, eikös tuossa rikota montakin etikettiä?
Kakkonen, häihin pukeutuminen valkoiseen, jos ei ole morsian, ei kuulu etikettiin. Jokainen av-aktiivi tietää sen.
Kai nyt kaikki tietävät, että häissä saa valkoiseen pukeutua vain morsian.
Vierailija kirjoitti:
Siinä kuvassa taustalla on joku toinenkin nainen, jolla pitkä vaalea mekko. Menisi hääpukunakin. Päiväjuhla kuitenkin, eikös tuossa rikota montakin etikettiä?
Kakkonen, häihin pukeutuminen valkoiseen, jos ei ole morsian, ei kuulu etikettiin. Jokainen av-aktiivi tietää sen.
Mikä se sellainen ettiketti on
Päivin puku oli kaunis ja mielestäni ihan sopiva, kesäinen. Vaikka valkoinen olikin pohjaväri niin sitä ei kuitenkaan mitenkään voi sekoittaa hääpukuun. Sen sijaan yhdessä kuvassa taustalla näkyvä täyspitkä valkoinen iltapuku oli minusta aika epäsopiva häävieraalle.