Oonko mä nyt ihan niuho?
Kun mua ärsyttää, että meiän koti on kokoontumispaikka. Tänne olisi aina tulossa porukkaa kylään, saunomaan, grillailemaan, kahville.
Mä saan järjestään siivota jäljet, pestä astiat, pestä pyyhkeet, joita porukka lainailee jne. Ja mikä ärsyttävintä, vahtia meidän lapsia, kun mies viihdyttää vieraita. Sama alsten vahtiminen mulla aina edessä, jos ollaan lasten kanssa kylässä.
Meillä lapset villiintyy ihan täysin vieraista ja hyppivät ja pomppivat. Mulla menee kaikki energia niiden vahtimiseen, kun talo täynnä porukkaa. Ja arvata saattaa, olen aina ihan väsy vieraiden jälkeen.
Nyt Juhannukseksi en halunnut tänne ketään ja mies vittuilee mulle asiasta! Halusin olla rauhassa, omassa kodissa ja saunoa omalla perheellä. Lähteä sitten illalla rauhassa omalla perheellä kokkoa katsomaan. Niin ei. Mies ei ymmärrä tätä mun "eristäytyneisyyttä"?? yhtään ja meinaa itse lähteä ihmisten ilmoille sitten, kun kerta tänne ei saa tulla ketään. Huoh!
Minulla ei autoa käytössä, joten jos mies lähtee, en pääse lasten kanssa kokkoa katsomaan :( En vaan ymmärrä, miksi pitää aina olla koko kylä ympärillä? Miksi ei joskus voisi rauhoittua ihan perheenä, nauttia yhteisestä ajasta?
Kommentit (2)
Et ole niuho vaan täysin oikeassa, että välillä voisi olla ihan vain omalla perheellä.
Valitettavasti me ei voida sulle siihen vastata. Kysy mieheltäsi. Olet valinnut vääränlaisen miehen kun teidän vapaa-ajanviettotarpeet ei kohtaa eikä se muutenkaan tunnu erityisen huomaavaiselta ihmiseltä.