Vitamiinit ulkomailta,kokemuksia? Suosituksia?
Moikka palstalaiset! Tilasin nyt ensimmäistä kertaa vitamiineja ulkomailta (yhdysvalloista) osoitteesta: http://www.iherb.com/?rcode=PRP504
Huomasin ainakin d vitamiinin suuren vaikutuksen akne ihooni. Nyt olen tilamaassa uudestaan ja kyselisinkin muita hyviä tuotteita, joita kannattaisi tilata? Hinnathan ovat törkeän halvat suomeen verrattuna.
Kommentit (15)
Ei ole tulliraja 20€, ellet tilaa kosmetiikkaa, vitamiineissa tulliraja on 35,71€ eli n.48 dollaria! Tuon summan jälkeenkin alv. vain 14%
Akneen olen itse huomannut sinkin vaikuttavan. Parhaiten imeytyvä sinkin muoto on pikolinatti. Halpaa kuin mikä, suosittelen!
Iherbin b-, d ja e-vitamiinit käytössä :) atooppinen ihottumakin hiukan helpottunut
Minkäs vahvuista d- vitamiinia käytätte? Itsellä tuo 5000IU vahvuinen käytössä, hintaakin tulee vaan n.10€ vuodessa.
Suun kautta syötävissä, eli vitamiinit yms tulliraja 5 €/ 14% = 35.714 €, josta tullausraja saadaan kertomalla kulloisellakin tullin määrämäällä kuukausittain vaihtuvalla valuuttakurssilla.
http://www.tulli.fi/fi/yrityksille/tuonti/valuutan_muuntokurssit/
Nyt jos tilaa, tulee paketti heinäkuun puolella, jonka kurssia ei vielä ole ilmoitettu, niin ei ihan tarkaan tiedä. Kesäkuun kurssilla tarkka tullausraja postikuluineen on 48.146 €
Ei ihmisen tarvi syödä muita kuin d ja c vitamiineja. Olen popsinut kaikenlaista eiköä niillä mitään vaikutusta ole. Rahaa vaa palaa kun aina keksii muka jotain tilattavaa
Itse käytän vahvaa multivitamiinia ja d vitamiinia, siinä todelle hyvä setti ja halvalla. Vuosi hinta n.70€.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 15:55"]Minkäs vahvuista d- vitamiinia käytätte? Itsellä tuo 5000IU vahvuinen käytössä, hintaakin tulee vaan n.10€ vuodessa.
[/quote]
Samoja d-vitamiinejä tulee myös syötyä. Itse tosin syön enemmän kuuriluontoisesti, koska D-vitamiini on rasvaliukoinen. Yliannostuksen määrä on tosin vaikea saada, mutta päädyin itse kuitenkin ottamaan kuureina nuo
Joo tuon D-vitamiinin voi jättää touko-elokuun ajaksi pois, jos oleilee paljon auringossa ilman paitaa.
Sinkkiä syömällä lähtee testoseroni mukavasti nousuun!
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 16:20"]
Sinkkiä syömällä lähtee testoseroni mukavasti nousuun!
[/quote]
Sinkistä voi saada yliannostuksen. Ei kannata yllyttää ihmisiä järjettömyyksiin.
itsellä menee 50mg sinkkiä päivittäin ja hyvin potkii. Eipä tuo yliannostus kovin helpolla tule, kun ottaa vähän selvää että kuinka paljon sinkkiä kannattaa käyttää päivässä.
mä tilaan just d-vitamiinini iherbistä. mulla se vaikuttaa eniten mielialaan ja viretilaan.
en uskalla tilata enempää, kun noi tullimaksut ärsyttää. mikä siinä nykyään on rajana, 20€ tai jotakin.