Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen käyttää työpaikastaan omistusmuotoa?

Vierailija
20.06.2014 |

Jos ihminen on töissä henkkamaukalla myymäläpäällikkönä ja kertoo, että tänään liikkeessäNI alkaa alennusmyynnit. Tai "palkkasin liikkeeseeNI uuden työntekijän." Millaisen kuvan myymäläpäälliköstä saat?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No myymäläpäällikkönä henkilö on vastuussa liikkestä. Minusta ainakin omistusmuoto on ihan luonteva tuossa tilanteessa?

Vierailija
2/6 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän. Puhun usein työpaikastani. Se on minun työpaikkani, kunnes työsuhde päättyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työlleen omistautunut ja ylpeä myymälästä, jossa työskentelee?

Vierailija
4/6 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 12:23"]Minä käytän. Puhun usein työpaikastani. Se on minun työpaikkani, kunnes työsuhde päättyy.

[/quote]

No eri asia puhua minun työpaikastani kuin minun liikkeestäni. Ei mielestäni ketjumyymälän myymäläpäällikkö voi puhua minun liikkeestäni, kun se tosiasiassa on h&m:n liike. Fransching-yrittäjä sen sijaan voisi puhua minun liikkeestäni. Ainut tilanne missä kys. myymäläpäällikkö vois puhua noin on joku tilanne missä useita eri h&m:n myymäläpäälliköitä paikalla. Jos kavereilleen puhuu noin niin se on kyllä hassua. Muutenkin leadership-ajatteluun sopisi puhua meidän liikkeestä (ajatella ne työntekijät osaksi sitä) eikä tollai pomo iso herrana minun liikkeestä.

Vierailija
5/6 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän se kertoo minusta, kun puhun toimistostani. Tai meidän firmasta. En ole edes osakas. En ole koskaan edes tullut ajatelleeksi, että joku voisi erehtyä kuvittelemaan että omistan kansainvälisen suuren yrityksen. Tai edes sen yhden toimiston, jossa työskentelen.

Vierailija
6/6 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 12:48"]

Mitähän se kertoo minusta, kun puhun toimistostani. Tai meidän firmasta. En ole edes osakas. En ole koskaan edes tullut ajatelleeksi, että joku voisi erehtyä kuvittelemaan että omistan kansainvälisen suuren yrityksen. Tai edes sen yhden toimiston, jossa työskentelen.

[/quote]

Vähän eri asia puhuuko "minun" vai "meidän"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi