Mistä mukava,fiksu ja kivannäköinen nainen? (Turun lähistöltä!)
Ystävälläni on syntymäpäivät ja ajattelin nyt koettaa tällaista erikoista lahjaa: Yritän löytää ystävälleni treffiseuraa! :D Täällä kun aina valitetaan, että missä ovat kaikki hyvät miehet, jotka olisivat vielä vapaana, niin tässä olisi nyt koko paketti! :)
Elikkä tässä siis tietoja ystävästäni: Hän on 26-vuotias insinööri Turusta. Hän on mukava, hauska, fiksu ja avulias herrasmies. Vapaa-ajallaan hän urheilee ja ulkoilee mielellään ja viettää myös aikaa ystäviensä kanssa. Hänellä on vakituinen työpaikka ja muutenkin elämä mallillaan! Hän pukeutuu kivasti ja pitää eläimistä ja lapsista.
Hän on luotettava, kiltti ja hyvätapainen mies, mutta hieman ujohko, eikä osaa iskeä naisia. :D
Jos joku kiinnostui, niin kysellä saa lisää!
Luon nopeasti väliaikaisen sähköpostin, johon omia yhteystietojaan saa laittaa, mikäli kiinnostuu tästä ystävästäni! Voi laittaa myös pientä kuvausta itsestään ja jotain viestiä, jos tahtoo. Annan yhteystiedot sitten kortin mukana ystävälleni :) En anna suoraan ystäväni tietoja, sillä olisi ikävä yllätys, jos hän saisikin jotain tyhmiä viestejä. :/
Annan kortin siis tänään, joten nyt pikaisesti yhteystietoja tulemaan! :D
Kommentit (23)
Ai niin, unohtui ihan tuo sähköpostiosoite!
Tässä tämä siis: jussille.nainen@outlook.com
Saa myös vapaasti tähän kommentoida, että mitä mieltä olette tästä ideastani ja jos ette aio ottaa yhteyttä ystävääni, niin miksi. :D
Ihana idea! :) olet kyllä suloinen ystävä!
Harmi kun itsellä ei ole tarvetta miehelle kun olen 23v naimisissa ja kahden pienen äiti :)
Kiitos! Mietin tosi kauan, että mitä antaisi lahjaksi. Viimeisimmät keskustelut ovat pyörineet sen ympärillä, että mistä löytyisi hänelle joku kiva treffikumppani/lomaromanssi/elämän rakkaus, niin ajattelin nyt kokeilla tätä kautta. :D
Ihanaa juhannusta sinulle ja perheellesi!
t. Ap
Upittelen tätä nyt vielä, kun yhtään yhteydenottoja ei ole tullut! :(
-Ap
onko tänää siis synttärit ja tänään treffit vai koska ?
osaatko kertoa "jussin" ulkoisesta olemuksesta jotain? pituus, paino, hiukset
mielestäni mukava idea kyllä : )
Hauska ja ihana idea! Harmi etten tunne ketään kivaa naista Turusta. Yksi kävi mielessä mutta hän olikin muuttanut Lontooseen :( Sorry!
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 12:18"]
onko tänää siis synttärit ja tänään treffit vai koska ?
osaatko kertoa "jussin" ulkoisesta olemuksesta jotain? pituus, paino, hiukset
mielestäni mukava idea kyllä : )
[/quote]
Tänään on siis synttärit ja ajattelin tehdä lahjan lisäksi kortin, jossa olisi jonkun mukavan naisen yhteystiedot ja Jussi saisi sitten itse ottaa yhteyttä ja järkätä treffit. :D Ongelmana kun on, ettei liiku oikein paikoissa, mistä naisia helpolla löytäisi eli ei viihdy baareissa tms :)
Jussi on aika pitkä, ehkä joku 180cm tai vähän yli. Rakenteeltaan hoikka, mutta urheilullinen. Hiukset ovat ruskeat ja lyhyet. :)
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 12:33"]
Mä voisin olla sopiva! Tosi hauska idea.
[/quote]
Mahtavaa! Laita yhteystietosi tuohon s-postiin, niin välitän ne eteenpäin! :)
Mä olisin just ton kuvailun mukainen nainen! :D Tosin asun Porissa..
Harmi kun oon naimisis, oon fiksu, kiva,huumorintajuinen ja kaunis, pidän itsestäni huolta ja tykkään liikkua. Haittaaks jos on varattu? Turusta olen.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 12:36"]
Mä olisin just ton kuvailun mukainen nainen! :D Tosin asun Porissa..
[/quote]
Heh, voit sinäkin laittaa yhteystiedot! Eihän sitä koskaan tiedä, mitä elämä tuo tullessaan! :)
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 12:37"]
Harmi kun oon naimisis, oon fiksu, kiva,huumorintajuinen ja kaunis, pidän itsestäni huolta ja tykkään liikkua. Haittaaks jos on varattu? Turusta olen.
[/quote]
Haittaa. Tiedän, että Jussi kunnioittaa avioliittoa. Hän on uskollinen ja yhden naisen mies. :)
Voi kun hauska idea! Tuollaisesta ystävästä kannattaa "Jussin" pitää kiinni.:D Itse olen kriteereihin sopimaton.
Lykkyä pyttyyn!
enpä tiedä tuosta hauskasta kivasta ideasta. itse olen sinkku ja viihdyn sinkkuna hyvin, ottaa todella päähän kun ystävät ja sukulaiset näkevät siitä vaivaa vaikka mun omasta elämästä kysymys. jos mun ystävä av palstalla etsisi mulle treffiseuraa niin todellakin loukkaantuisin, voi olla et olis jopa entinen ystävä. en kammoksu parisuhdetta mut kumppani tulee vastaan jos on tullakseen ja haluan hänet ihan itse löytää.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 12:59"]
Voi kun hauska idea! Tuollaisesta ystävästä kannattaa "Jussin" pitää kiinni.:D Itse olen kriteereihin sopimaton.
Lykkyä pyttyyn!
[/quote]
Voi kiitos! Ihana miten mukavia kommentteja tullut, vaikka vähän mietin, että onko nyt ihan hullu ajatus :D mutta jaksan uskoa, että enemmistö täällä foorumilla keskustelevista on kuitenkin ihan järkeviä ja mukavia ihmisiä! :)
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 13:11"]
enpä tiedä tuosta hauskasta kivasta ideasta. itse olen sinkku ja viihdyn sinkkuna hyvin, ottaa todella päähän kun ystävät ja sukulaiset näkevät siitä vaivaa vaikka mun omasta elämästä kysymys. jos mun ystävä av palstalla etsisi mulle treffiseuraa niin todellakin loukkaantuisin, voi olla et olis jopa entinen ystävä. en kammoksu parisuhdetta mut kumppani tulee vastaan jos on tullakseen ja haluan hänet ihan itse löytää.
[/quote]
Ymmärrä pointtisi. Nyt on kuitenkin kyse hyvästä ystävästä, jonka kanssa ollaan keskusteltua naisasioista useasti ja tiedän, että hän kaipaa treffiseuraa. On antanut minulle luvan järkätä "sokkotreffit", muttei omassa tuttavapiirissäni ole ketään sopivaa, joten kokeilen nyt tätä kautta! :D Tunnen Jussin sen verran hyvin, että tiedän, ettei hän tällaisesta suutu :D On tosi huumorintajuinen tyyppi muutenkin! (jos en sitä vielä muistanut mainostaa!)
T. Ap
No siis kyllähän tuossa ap:n kuvauksessa oli jo niin monta turn-offia ja ounouta mainittu etten yhtään ihmettele kyseisen tyypin yksinjääntiä.
"Kaverille" nainen... Kun ei itselle uskalla suoraan etsiä niin etsitään "kaverin" nimissä. Huoh.
Sen verran vielä noista naisen kriteereistä: Eli fiksulla tarkoitan maalaisjärkistä! Koulutuksellasi ei ole väliä. :)
Kivannäköisellä tarkoitan ihan tavallista, mukavan näköistä naista. Missin mitoissa ei tarvitse olla, mielummin vähän muotoja kuin ihan laiheliini. :)
-Ap