Mies kontroloi taas syömisiäni.
Mulla kymmeniä kiloja ylipainoa mutta en halua laihduttaa enkä muutenkaan niin välitä koko elämästä. Nyt toi lapselle sipsejä mutta sanoi ettei ne ole minulle. Ei edes yhtä sipsipussia voinut tuoda juhannukseksi. Ja olen käynyt terapioissa yli 20v ilman mitään apua. En vaan halua elää koska sairauksien ja vammojen takia en saa ammattia enkä työtä ja olen jo keski-ikäinen.
Kommentit (16)
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 10:21"]
Ihme, että mies vielä on kanssasi, jos et edes viitsi yrittää saada terveempää elämää.
[/quote]
On koska tarvitsee lapselle hoitajan ja muutenkin kodinhoitajan kun tekee pitkää päivää ja mies aina tiennyt että syöminen on mun ainoa ilo.
Älkää nyt herranjestas sitä lastakin lihottako! Se on kai jokaisen oma päätös jos itsensä laiminlyö, mutta yrittäkää edes antaa lapselle terveet eväät elämään.
Jee, ikivalittaja taas. Mites olis puhelinmyyntityö? Samalla voi mussuttaa pullaa.
Heikkolahjainen Ikivalittaja taas riemunamme koko juhannuksen.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 10:30"]
Älkää nyt herranjestas sitä lastakin lihottako! Se on kai jokaisen oma päätös jos itsensä laiminlyö, mutta yrittäkää edes antaa lapselle terveet eväät elämään.
[/quote]
No ei lihoteta sillä on yhtenä päivänä viikossa herkkupäivä ja silloinkin syö herkkuja vähän. Lapsi on hyvin hoikka ja liikkuu paljon.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 10:33"]
Säälittävää.
[/quote]
Mikä?
Ja lapsi on kohta 6v ja mitat ovat 124cm ja 21 kg.
Olla läski ilman halua laihduttaa ja väittää ettei välitä elämästä, vaikka on mies ja lapsikin. Se jos mikä on säälittävää.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 10:36"]
Olla läski ilman halua laihduttaa ja väittää ettei välitä elämästä, vaikka on mies ja lapsikin. Se jos mikä on säälittävää.
[/quote]
Ei mulle riitä pelkkä mies ja lapsi syyksi haluta elää ei vaan riitä.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 10:37"][quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 10:36"]
[/quote]
[/quote] hoida sitten itses kuntoon. Jos jaksaa valittaa, jaksaa treenata.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 10:38"]
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 10:37"][quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 10:36"]
[/quote]
[/quote]
Miksi mun pitäisi treenata? en mä saa elämässä sitä mitä mä eniten haluan vaikka olisin hoikka.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 10:40"]
[/quote]
[/quote]
Miksi mun pitäisi treenata? en mä saa elämässä sitä mitä mä eniten haluan vaikka olisin hoikka.
[/quote]
Eikö sitten olisi parempi ottaa itsensä hengiltä nopeasti? Parempi sekin kuin tappaa itsensä hitaasti ja kiusata itseään ja läheisiään siinä samalla. Parempi kertarutina kuin ainainen kitinä, kuten Sariolan Maurikin jo tiesi.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 10:47"]
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 10:40"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Eikö sitten olisi parempi ottaa itsensä hengiltä nopeasti? Parempi sekin kuin tappaa itsensä hitaasti ja kiusata itseään ja läheisiään siinä samalla. Parempi kertarutina kuin ainainen kitinä, kuten Sariolan Maurikin jo tiesi.
[/quote]
Olen 2 kertaa yrittänyt itsemurhaa toivottavasti joskus siinä onnistun.
Ihme, että mies vielä on kanssasi, jos et edes viitsi yrittää saada terveempää elämää.