Lähivanhempi ei halua olla lasten kanssa
Miten toimisitte, jos ex-vaimo ei halua olla omien lasten kanssa. Meillä on vuoroviikko vanhemmuus ex:n toiveesta. Kesän osalta hän on tehnyt excelin viikoista. Lapset ovat minulla 8 viikkoa, hänellä 2. Tarvitsee kuulemma omaa aikaa. Kyselin voisiko joustaa elatusmaksuista. Ei kuulemma voi. Mitähän tässä tekisi? Haluan olla lasteni kanssa, mutten kustantaa ex-rouvan lomailua.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Provo. Ap:lla ei ole lapsia, parisuhdetta, perhettä. Tarkoitus on TAAS pelkkä vihan kylväminen naisia kohtaan.
Ikävä kyllä ei ole provo. En ole iso tuloinen. Haluan olla lasteni kanssa ja kantaa heistä vastuuta. Olen mielellään heidän kanssa. Mutta en halua maksaa elatusmaksua äidille, jos hänellä ei ole lapsista kuluja.
Raha ei ole tärkeintä, mutta miksi äidin pitöisi saada elarit & lapsilisät jos hänellä ei ole kuluja.
Äiti on myös lapsille sanonut että haluaa omaa aikaa. Kyseessä ei ole erityslapset vaan normaalit, "helpot" lapset
Voitko kertoa, että miksi valitat, jos raha ei kerran ole tärkeintä ja haluat viettää lastesi kanssa aikaa? Mikä siis on ongelma? Mitä sitten, että äiti haluaa omaa aikaa?
Taidat olla tämä äiti? Vietä oma aikasi omilla rahoilla. Älä kauppaa lastesi isää. Laki kyllä velvoittaa sinut huolehtimaan lapsista.
Itse olisin niin tyly, että jos lähi noin tekisi niin hakisin lähihuoltajuuden itselleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Provo. Ap:lla ei ole lapsia, parisuhdetta, perhettä. Tarkoitus on TAAS pelkkä vihan kylväminen naisia kohtaan.
Muistathan tämän myös niissä tuhannessa aloituksessa, joissa sukupuolet ovat toisin päin.
Eli myönnät aloituksen provoksi? Noloa. On paljo miehiä, jotka eivät lapsistaan haluaisi maksaa, se on fakta vaikka kuinka väniset.
Vierailija kirjoitti:
Aivan käsittämättömiä vastauksia taas ketju täynnä. Kyllä te miesvihaajamammat olette sekaisin. Ihan oikeasti.
No voi voi. Onhan se toki miesvihaa kun provo paljastuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä kyllä ei ole provo. En ole iso tuloinen. Haluan olla lasteni kanssa ja kantaa heistä vastuuta. Olen mielellään heidän kanssa. Mutta en halua maksaa elatusmaksua äidille, jos hänellä ei ole lapsista kuluja.
Raha ei ole tärkeintä, mutta miksi äidin pitöisi saada elarit & lapsilisät jos hänellä ei ole kuluja.
Äiti on myös lapsille sanonut että haluaa omaa aikaa. Kyseessä ei ole erityslapset vaan normaalit, "helpot" lapset
Ei ne lasten äidin asumiskulut ja muut lapsiin liittyvät kiinteät kulut lakkaa, vaikka lapset sinun luona olisivatkin.
Ainakin itse maksan niin päivähoito-, puhelin-, bussilippu- ja harrastekulut, vaikka lapset isän luona olisivatkin, koska laskut tulevat minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistathan tämän myös niissä tuhannessa aloituksessa, joissa sukupuolet ovat toisin päin.
Eli myönnät aloituksen provoksi? Noloa. On paljo miehiä, jotka eivät lapsistaan haluaisi maksaa, se on fakta vaikka kuinka väniset.
Myönnän? En ole aloittaja, mutta tietysti tämä ja jokainen muukin aloitus tällä paskapalstalla on provo. Jokainen täysijärkinenhän sen ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myönnän? En ole aloittaja, mutta tietysti tämä ja jokainen muukin aloitus tällä paskapalstalla on provo. Jokainen täysijärkinenhän sen ymmärtää.
No minkähän ihmeen takia sitten tulet tänne p.palstalle uhriutumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitko kertoa, että miksi valitat, jos raha ei kerran ole tärkeintä ja haluat viettää lastesi kanssa aikaa? Mikä siis on ongelma? Mitä sitten, että äiti haluaa omaa aikaa?
Taidat olla tämä äiti? Vietä oma aikasi omilla rahoilla. Älä kauppaa lastesi isää. Laki kyllä velvoittaa sinut huolehtimaan lapsista.
Itse olisin niin tyly, että jos lähi noin tekisi niin hakisin lähihuoltajuuden itselleni.
Vastaa esittämiini kysymyksiin.
Samaa mieltä.