Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähivanhempi ei halua olla lasten kanssa

Vierailija
24.06.2021 |

Miten toimisitte, jos ex-vaimo ei halua olla omien lasten kanssa. Meillä on vuoroviikko vanhemmuus ex:n toiveesta. Kesän osalta hän on tehnyt excelin viikoista. Lapset ovat minulla 8 viikkoa, hänellä 2. Tarvitsee kuulemma omaa aikaa. Kyselin voisiko joustaa elatusmaksuista. Ei kuulemma voi. Mitähän tässä tekisi? Haluan olla lasteni kanssa, mutten kustantaa ex-rouvan lomailua.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko todella noin? Voiko lähivahemmuuden saada noin helposti? Äiti ei siihen varmasti suostu, koska menettää lapsilisät. Itse en välitä lapsilisistä tai mistään muustakaan. Kunhan saisin vanhempana olla tukena ja turvana lapselle.

Ap

Just joo ja höpö höpö. Aloituksessasi valitat rahasta ja siitä, että exäsi on pyytänyt sinua olemaan enemmän lasten kanssa kuin sinä.

Täälläkin alkoi kellot kilkattaa. Narskuko tässä etsii neuvoja miten toimia?

Samaa mieltä.

Vierailija
22/28 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Provo. Ap:lla ei ole lapsia, parisuhdetta, perhettä. Tarkoitus on TAAS pelkkä vihan kylväminen naisia kohtaan.

Ikävä kyllä ei ole provo. En ole iso tuloinen. Haluan olla lasteni kanssa ja kantaa heistä vastuuta. Olen mielellään heidän kanssa. Mutta en halua maksaa elatusmaksua äidille, jos hänellä ei ole lapsista kuluja.

Raha ei ole tärkeintä, mutta miksi äidin pitöisi saada elarit & lapsilisät jos hänellä ei ole kuluja.

Äiti on myös lapsille sanonut että haluaa omaa aikaa. Kyseessä ei ole erityslapset vaan normaalit, "helpot" lapset

Voitko kertoa, että miksi valitat, jos raha ei kerran ole tärkeintä ja haluat viettää lastesi kanssa aikaa? Mikä siis on ongelma? Mitä sitten, että äiti haluaa omaa aikaa?

Taidat olla tämä äiti? Vietä oma aikasi omilla rahoilla. Älä kauppaa lastesi isää. Laki kyllä velvoittaa sinut huolehtimaan lapsista.

Itse olisin niin tyly, että jos lähi noin tekisi niin hakisin lähihuoltajuuden itselleni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Provo. Ap:lla ei ole lapsia, parisuhdetta, perhettä. Tarkoitus on TAAS pelkkä vihan kylväminen naisia kohtaan.

Muistathan tämän myös niissä tuhannessa aloituksessa, joissa sukupuolet ovat toisin päin.

Eli myönnät aloituksen provoksi?  Noloa. On paljo miehiä, jotka eivät lapsistaan haluaisi maksaa, se on fakta vaikka kuinka väniset.

Vierailija
24/28 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan käsittämättömiä vastauksia taas ketju täynnä. Kyllä te miesvihaajamammat olette sekaisin. Ihan oikeasti.

No voi voi. Onhan se toki miesvihaa kun provo paljastuu.

Vierailija
25/28 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävä kyllä ei ole provo. En ole iso tuloinen. Haluan olla lasteni kanssa ja kantaa heistä vastuuta. Olen mielellään heidän kanssa. Mutta en halua maksaa elatusmaksua äidille, jos hänellä ei ole lapsista kuluja.

Raha ei ole tärkeintä, mutta miksi äidin pitöisi saada elarit & lapsilisät jos hänellä ei ole kuluja.

Äiti on myös lapsille sanonut että haluaa omaa aikaa. Kyseessä ei ole erityslapset vaan normaalit, "helpot" lapset

Ei ne lasten äidin asumiskulut ja muut lapsiin liittyvät kiinteät kulut lakkaa, vaikka lapset sinun luona olisivatkin.

Ainakin itse maksan niin päivähoito-, puhelin-, bussilippu- ja harrastekulut, vaikka lapset isän luona olisivatkin, koska laskut tulevat minulle.

Vierailija
26/28 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistathan tämän myös niissä tuhannessa aloituksessa, joissa sukupuolet ovat toisin päin.

Eli myönnät aloituksen provoksi?  Noloa. On paljo miehiä, jotka eivät lapsistaan haluaisi maksaa, se on fakta vaikka kuinka väniset.

Myönnän? En ole aloittaja, mutta tietysti tämä ja jokainen muukin aloitus tällä paskapalstalla on provo. Jokainen täysijärkinenhän sen ymmärtää.

Vierailija
27/28 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myönnän? En ole aloittaja, mutta tietysti tämä ja jokainen muukin aloitus tällä paskapalstalla on provo. Jokainen täysijärkinenhän sen ymmärtää.

No minkähän ihmeen takia sitten tulet tänne p.palstalle uhriutumaan.

Vierailija
28/28 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voitko kertoa, että miksi valitat, jos raha ei kerran ole tärkeintä ja haluat viettää lastesi kanssa aikaa? Mikä siis on ongelma? Mitä sitten, että äiti haluaa omaa aikaa?

Taidat olla tämä äiti? Vietä oma aikasi omilla rahoilla. Älä kauppaa lastesi isää. Laki kyllä velvoittaa sinut huolehtimaan lapsista.

Itse olisin niin tyly, että jos lähi noin tekisi niin hakisin lähihuoltajuuden itselleni.

Vastaa esittämiini kysymyksiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi