Purkautumista
Anteeks nyt vaan kaikille, mutta pakko purkautua jonnekkin.. Oon ollu kohta 2kk erään miehen kanssa seksisuhteessa. "Sääntöinä" oli pelkästään se, että kumpikin saa tapailla samalla muita ja ei kysellä toistemme menoista mitään. Nyt (ainakin) minun puolelta on alkanut nousemaan tunteita pintaan tätä miestä kohtaan. Ajatus siitä, että hän saattaa olla tälläkin hetkellä jonkin toisen naisen kanssa ahistaa suunnattoman paljon. Pelkkää ystävyys suhdetta ei meidän jutusta saa enää kehkeytettyä mitenkään, joten se olis sitten kerrasta poikki jos tää juttu lopetettas. Olen itse käynyt treffeillä muutaman miehen kanssa tässä samalla aikaa, mutta sänkyyn en ole kenenkään muun kanssa päätynyt.. Mitä minä teen? Teenkö vaan enemmän hallaa itselleni tässä? Meillä on kyllä hauskaa muutenkin vapaa ajalla, jota siis paljon vietämme yhdessä, mutta en uskalla kysyä sääntöjen muuttamista.. Mutta joo.. Tää nyt on taas tällanen purkautuminen..
Kommentit (2)
Suoraa puhetta vaan asiasta, mitä menetettävää siinä olisi?
Itse oon tehnyt tuota ihan samaa,"suhde" vaan kesti vuosia ja tuloksena järkyttävät sydänsurut ja itsesyytökset miksi annoin tilanteen jatkua niin pitkään.
Näin kokemuksen syvällä rintaäänellä sinä teet vain hallaa itsellesi. Jos miestä kiinnostaa oikeasti, hän ei seikkaile muualla. Sinä olet ollut vain hetken hupia parempaa odotellessa. Tätähän sinä et halunnut kuulla joten sori. Parempi on lopettaa kaikki yhteydenpito heti, ettet riko enempää itseäsi.