Mitäs mammat on mieltä tästä maailman komeimmaksi kruunatusta miehestä?
Kommentit (26)
oi onhan tuo söpö. sanoisin kyllä juurikin söpö ennemmin kuin komea. hyvännäköinen mies!
Aika tavallisen näköinen. Kroppa liian treenattu.
Ei miellytä siinä mielessä... Liian "söpö" ja liian lihaksikas makuuni. Mutta ei paha ;)
Satun vain pitämään rotevammista, ei liian ylitreenatuista, karvaisemmista ja ns. juromman näköisistä miehistä...kuten omani onkin.
Jätän tuon kuvassa olevan miehen suosiolla teidän ihailtavaksi.
Aika kuuma. Kyllä se kesäpojaksi kelpuuttaisin :)
Joo, kesäkollityyppiä, muuten ei kolahda.
No höh, minulle oma aviomieheni on maailman komein :) Mutta onhan tuo suloinen poika, en nyt mieheksi ehkä ensinäkemältä kutsuisi.
Kymmenen vuotta kun vielä kasvaa ja miehistyy, niin voisi olla ihan kiva. Poikanenhan tuo on vielä.
Poika minunkin mielestä. Mä oon vanha:). Pidän vähän karskimmista, miehisistä MIEHISTÄ. Kaunis ja söpö hän on ja treenattu kroppa. Ei mun mieleen vaikka pidän myös vaaleaviikinki-tyypistä. Esim. norski kilpajuoksija Geir Moen on nykyään tosi namu, tapasin työn merkeissä Oslossa:). Siis vähän samaa tyyppiä nuoruudessaan.
Nätti, mutta ei saa kyllä innostumaan enää tämän ikäistä (34v). Teininä oisin kuolannu :)
liian söpö myös minun mielestäni. Tai ihan komea, ja hyvä kroppa mutta blääh ei tuollaista jaksaisi kauaa katsella.
Silmat roikkuu jo ja kulmakarvat eriparia.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 02:11"]
Poika minunkin mielestä. Mä oon vanha:). Pidän vähän karskimmista, miehisistä MIEHISTÄ. Kaunis ja söpö hän on ja treenattu kroppa. Ei mun mieleen vaikka pidän myös vaaleaviikinki-tyypistä. Esim. norski kilpajuoksija Geir Moen on nykyään tosi namu, tapasin työn merkeissä Oslossa:). Siis vähän samaa tyyppiä nuoruudessaan.
[/quote]
Norjassa kuolasin komeiden miesten perään. Oslo on täynnä toinen toistaan komeampaa miestä.
Vartalo on hyvä, mutta liian poika kasvoiltaan.
Liian poikamaiset kasvot ja liian pumpattu kroppa. Pää näyttää liian pieneltä suhteessa tuohon pumpattuun kroppaan.
On kyllä upea, mutta mä olen niin juntti että tykkään enempi kaljuista ja juroista miehistä.
Mut toi kroppa...!