Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä eväiksi töihin?

Vierailija
23.07.2014 |

Elikkä, aamulla nukuin pommiin ja vedin samantien vaatteet niskaan ja lähdin töihin. Siinä samassa unohtui kaikki eväät kotiin, aamupalaa en ehtiynt syömään. Lounastauko on puolenpäivän aikoihin ja kauppa aivan työpaikan vieressä. Vatsaa huikoo jo nyt, pahimman aamunälän olen selättänyt kahvia ja vettä juodessa.

Mitä työeväitä ehdottaisitte minulle? En syö einesruokia ja kaupan valmiit salaatit ja patongit eivät nappaa. Jotain simppeliä, raikasta ja vatsaa täyttävää. Käytössä on mikro, yhteisessä tilassa on levitteitä ja hedelmia.

Mitä ihmiset ylipäätään pakkaa töihin evääksi? Eineksiä? Valmistatteko itse ruuan kotona ja pakkaatte mukaan vai käyttekö jossain henkilöstöravintolassa. Työpaikan yhteydessä amica, mutta mielestäni hinta-laatusuhde eivät kohtaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn aina henkilöstöravintolassa. Niitä on kaksi ja lounasvaihtoehtoja yli kymmenen päivässä. Lasken hintaan myös leppoisan ruokailujutustelun työkaverien kanssa. Miten saat vitosella lämpimän ruoan, juoman, salaatit, leivät ja kahvin joka päivä itse pakattua?

Vierailija
2/5 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö eineksiä vaan valmistan aterian kotona ennen työpäivää. 

Sinun kannattaa esimerkiksi käyttää hyväksesi työpaikan hedelmät ja ostaa sen lisäksi kaupasta jotain ruokaisaa lisuketta. Keittoa? Raejuustoa, tonnikalaa? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkä sitä ja elikkä tätä. Elikkä mua ottaa kupoliin sana elikkä. Ei mulla muuta tällä kertaa, oli pakko tarttua tuohon ärsyttävään sanaan.

Vierailija
4/5 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai nyt yhtenä päivänä voit syödä eineksiä tai käydä Amicassa? Huomiseksi sitten otat kunnon eväät.

Vierailija
5/5 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mietin kans, että miksi noin iso ongelma yhden päivän lounaasta? Kerran voit syödä sen Amican lounaan tai kaupan tuotteen. Saat aamun Ääliöimmän Avauksen palkinnon!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi