Synnytystä ennakoivat merkit
Minkälaisia merkkejä/oireita teillä on ollut kun synnytys on ollut lähellä? Ja kuinka kauan nämä merkit kesti?
Itse kyselen vain kun on tullut hirveä väsymys, tukkoinen olo ja vatsan toiminta on vilkastunut aiempaan verrattuna. Mitään supistuksia ei ole ollut koko raskauden aikana. Mitä nyt muutama silloin tällöin . Viikkoja nyt 36+1, onko toivoakaan että tulisi aikaisemmin vai odottelenkohan tätä nyyttiä vielä 2 viikkoa lasketun jälkeen:)
Kommentit (9)
Tottakai toivon että vauva on siellä niin pitkään masussa kun vaan viihtyy ja ite pättää tulla! Mutta mielenkiinnosta kysyin että mimmoinen olo muilla on ollut :) kun ei ole hirveän epätavallista kuitenkaan että vauva syntyisi ennen viikkoa 40 ;) arvasinkin että joku ymmärtää tuon väärin täällä ;)
Samakun on kiva arvuutella onko tyttö vai poika tulossa, erilaisten testien avulla :)
Ei tosta nyt väärin voi ymmärtää, kun kirjoitat "onko toivoakaan että tulisi aikaisemmin". Ensiraskaus harvemmin alkaa ennen viikkoa 40.
Sinuun iskee ennen synnytystä pesäntekemisvietti.
Ehkä muotoilin asian väärin :-) mietin jo sitä kirjoittaessa että joku nyt ymmärtää tämän juuri niinkuin sinä. :D heh. Av <3
Ap
Ehkä muotoilin asian väärin :-) mietin jo sitä kirjoittaessa että joku nyt ymmärtää tämän juuri niinkuin sinä. :D heh. Av <3
Ap
Ns. toivoa on aina. Oman pään takia parempi intoilla synnytystä vasta kun se on käsillä. Mulla toinen raskaus, kipeitä supistuksia ollu viikkojen ajan, jomotellut ja polttanut ja ties mitä. Nyt on rv 42. Oon iloinen etten oo liiemmin ees odottanut ennen tätä viikkoa. :)
Jep! Pitäis jo alusta asti olla odottamatta sitä 40+0 ja suoraan odottaa 42!
Mulla ei ole ollut mitään merkkejä... Muuta kuin ehkä tuo "pesänrakennusvietti" ja levottomuus juuri ennen synnytystä. Siis synnytystä edeltävänä päivänä olen käyttäytynyt hieman kummasti ja hermostuneesti näin jälkeenpäin analysoituna. Et voi vielä mitenkään tietää, milloin vauva syntyy, todennäköisimmin 2-6 viikon sisään:)
Sullahan on vielä 6 viikkoa jäljellä raskautta, jos syntyy normaalisti. Tuona aikana vauva vielä kehittyy jonkin verran, joten miksi haluaisit syntyvän aiemmin? Tai niin käsitin tekstistäsi. Odota ihan rauhassa.