Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen ahdistava katse

Vierailija
20.06.2014 |

No olen siis ihastunut yhteen mieheen tai ei ny ehkä ihastumiseksi voi sanoa koska en tunne pari kertaa jutellut ihan niitä näitä.

Sanotaan että olen kiinnostunut.

Olen nyt nähnyt hänet pari kertaa viimeviikkojen aikana.

Ainoa juttu mikä häiritsee on että olen aina ollut kaverieni kanssa.

Mutta hän katsoo aina suoraan silmiin juuri minua.

Aina ja pelkästään minua en tiedä onko tämä hieman ahdistavaa kun ei edes hymyile vaan katsoo suoraan silmiin.

Iha niiku se näkis mun sieluun tai jotain :-D

Mutta miksi hän katsoo noin tai ei edes hymyile eikö se olisi ystävällistä?

Kommentit (85)

Vierailija
41/85 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 00:43"]

Vieläkin naurattaa tämä ketju. Miesparka on ehkä ihastunut ja siksi katsoo sinua syvälle silmiin, ja täällä haukutaan psykopaatiksi. 

Minua ei ole miehen katse ikinä ahdistanut. Saahan sitä katsoa. Joskus myös koskea.

[/quote]

Unohdin mainita että olen hieman ujo siksi tämä katse voi olla hieman ahdistava.

Ja mun miälestä se on ainakin hieman ahistavaa jos joku kattoo suoraan silmiin eikä hymyile en tiiä pitäskö seuraavaks ite hymyillä..

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/85 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 22:25"]http://k13.kn3.net/550562C68.gif

[/quote]

Juu tässä on tyypillinen psykopaatti. Katsokaa ja seuratkaa kuinka se tuijottaa. Oikeen puistattaa.

Vierailija
44/85 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 00:52"]Mä en osaa päättää kumpi on järjettömämpää, miehen leimaaminen psykopaatiksi vai horoskooppien vetäminen tähän keskusteluun? 

[/quote]

Höpö höpö

Vierailija
45/85 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 00:54"]

Vieläkin naurattaa tämä ketju. Miesparka on ehkä ihastunut ja siksi katsoo sinua syvälle silmiin, ja täällä haukutaan psykopaatiksi. 

Minua ei ole miehen katse ikinä ahdistanut. Saahan sitä katsoa. Joskus myös koskea.

[/quote]

Unohdin mainita että olen hieman ujo siksi tämä katse voi olla hieman ahdistava.

Ja mun miälestä se on ainakin hieman ahistavaa jos joku kattoo suoraan silmiin eikä hymyile en tiiä pitäskö seuraavaks ite hymyillä..

AP

[/quote]

Se voi olla hänen viettelykatseensa. Ei silloin hymyilytä kun haluaa ilmaista kätkettyä intohimoa. Voit tuijottaa takaisin. Pidätte tuijotusskaban; kumpi murtuu ensin. 

Vierailija
46/85 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 01:10"][quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 00:54"]

[/quote]

AP

[/quote]

Se voi olla hänen viettelykatseensa. Ei silloin hymyilytä kun haluaa ilmaista kätkettyä intohimoa. Voit tuijottaa takaisin. Pidätte tuijotusskaban; kumpi murtuu ensin. 

[/quote]

Murhaajan uhri murtuu ensin. Sehän on tietty selvää.

Ap on varmaan heittänyt jo veivinsä kun ei ole kuulunut mitään.

Vierailija
47/85 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 01:05"][quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 22:25"]http://k13.kn3.net/550562C68.gif

[/quote]

Juu tässä on tyypillinen psykopaatti. Katsokaa ja seuratkaa kuinka se tuijottaa. Oikeen puistattaa.

[/quote]

Niin kisulitkin voivat olla psykopaatteja. Kyllä aivan oikeassa olet.

Vierailija
48/85 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 01:17"]

[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 01:10"][quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 00:54"]

[/quote]

AP

[/quote]

[/quote]

Murhaajan uhri murtuu ensin. Sehän on tietty selvää.

Ap on varmaan heittänyt jo veivinsä kun ei ole kuulunut mitään.

[/quote]

Tai seuraavaks pyydän eri foorumilta apua??

AP

Vierailija
49/85 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 14:47"]

[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 00:52"]Mä en osaa päättää kumpi on järjettömämpää, miehen leimaaminen psykopaatiksi vai horoskooppien vetäminen tähän keskusteluun? 

[/quote]

Hmmm. Pohdittaisiinko tätä hetki yhdessä?

[/quote]

Hmmm.Jospa ei?

Vierailija
50/85 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se ahdistava-kuvaus kertoo riittävästi.

Tuollainen häpeämätön tuijotus kertoo juuri jostain vallantunteesta joka miehellä on tehdessään sitä. Seuraa reaktiotasi, ehkä on kokenut, että sillä saa naisen kaadettua. Ehkä pelailee pelejä (sinulla ja muilla naisilla).

En tykkää miehistä, jotka (selvin päin) harrastavat pistävää tuijotusta tilanteessa, jossa se ei ole soveliasta. Kunnollinen, mukava ja naisen tunteet huomioiva mies osoittaa kiinnostuksensa muulla tavoin eikä saata toista hämilleen tuijotuksella.

Vierailija
51/85 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 02:53"]Onko horoskoopiltaan skorpioni? Niillä on usein tosi läpitunkeva katse, ja näkevät sun läpi. 

[/quote]

höpönlöpö

Vierailija
52/85 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa tästä oli joku kirjoittanu

Vierailija
53/85 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt AP rohkeasti viranomaisiin yhteyttä! Ls-ilmoitus olisi hyvä tehdä ainakin.

Vierailija
54/85 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 23:05"]

Nyt AP rohkeasti viranomaisiin yhteyttä! Ls-ilmoitus olisi hyvä tehdä ainakin.

[/quote]

Hauska juttu hei!

Vierailija
55/85 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

miks viästi poistettii?

Vierailija
56/85 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on nyt jo kulunut muutama viikko. Onko AP:n ruumista löytynyt? Onko kuolinsyy selvillä?

Vierailija
57/85 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 01:54"]

[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 00:54"]

[/quote]

AP

[/quote]

No tuota, kyllä sinä tulit ujoudestasi kertoneeksi siellä riviväleissä, paitsi että arkuuttahan se taitaa olla enemmän ja jotain vakavaa harjaantumattomuutta. Siksi tämä psykopaatti-irvistelykin taisi riehaantua.

Täytynee todeta, että opiskelijaruokalassa oli aikoinaan sälli, jolla oli sangen pistävät tummat silmät kalpeassa naamassa, ja tapana tuijottaa minua hartaasti syödessäänkin. Minä tuijotin yhtä hartaana takaisin. Teimme tuota varmaan pari vuotta, koskaan ei ilmekään värähtänyt kummallakaan, eikä ikinä vaihdettu sanaakaan. Minusta se oli yksi opiskelija-aikojen hauskimpia juttuja, joka varmaan nosti kummankin itsetuntoa mukavasti.

Minun nähdäkseni tuossa on kysymys siitä, että normaalit käytössäännöt vaativat ihmisiä jotenkin häivyttämään suoran tuijotuksen uhkaavuutta, ja siksi kuuluu kääntää katse pois tai hymyillä silloinkin, kun oikeastaan tekisi mieli katsoa vähän pitempäänkin tai ei ollenkaan hymyilytä.

Se intohimoisen tuijotuksen erityispiirre tulee juuri siitä, että nämä säännöt rikkomalla osoittaa toiselle, että tämä ei ole uhkaa vaan halua. Olen muuten tuijotellut töissäkin kolmen miehen kanssa vuosien saatossa, eivätkä nuokaan psykopaatteja olleet... Ja sitten toisaalta, eipä nuokaan olleet mitään kosiotuijotuksia kuitenkaan eivätkä johtaneet lähestymiseen, eiköhän se ollut tylsyydentappoa.

Mutta jos olet ujo, niin ole rauhassa äläkä yritä teeskennellä kiinnostusta tuijottamalla hymyilemättä takaisin jos se ei mukavalta tunnu. Jos toinen toljottaa löytääkseen villin naaraan, niin väärää puutahan tuo silloin tuijottaa.

[/quote]

Mielenkiintoista. Jonkinlaista reviirin merkkausta? Omat tuijottelut yleensä johtaa johonkin.

Vierailija
58/85 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa Mr. Darcy:lta. <3 

Vierailija
59/85 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miten menee tuijottajamiehen kanssa? 

Vierailija
60/85 |
05.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.07.2014 klo 09:46"]

Joko olette tavanneet? Vastasitko katseeseen? 

[/quote]

Nään hänet tänään! Jännittää,katotaan miten menee :D

AP