Miehen ahdistava katse
No olen siis ihastunut yhteen mieheen tai ei ny ehkä ihastumiseksi voi sanoa koska en tunne pari kertaa jutellut ihan niitä näitä.
Sanotaan että olen kiinnostunut.
Olen nyt nähnyt hänet pari kertaa viimeviikkojen aikana.
Ainoa juttu mikä häiritsee on että olen aina ollut kaverieni kanssa.
Mutta hän katsoo aina suoraan silmiin juuri minua.
Aina ja pelkästään minua en tiedä onko tämä hieman ahdistavaa kun ei edes hymyile vaan katsoo suoraan silmiin.
Iha niiku se näkis mun sieluun tai jotain :-D
Mutta miksi hän katsoo noin tai ei edes hymyile eikö se olisi ystävällistä?
Kommentit (85)
Hahahahahahaha
Hei ihan oikeesti ap. Jos todella häiritsee, niin kysy mitä se kyylää. Psykopaatti jep jep!
Pelottavaa miten paljon keskuudessamme liikkuu seinähulluja vapaana. Enkä nyt tarkoita pistäväkatseista miestä.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 08:00"]
Pelottavaa miten paljon keskuudessamme liikkuu seinähulluja vapaana. Enkä nyt tarkoita pistäväkatseista miestä.
[/quote]
Annoin yläpeukun psykopaattiehdotukselle, koska luulin, että se on sarkasmia ap:n pöljään kysymykseen. Ei kai kukaan voi tosissaan tuollaista ehdottaa tuntematta.
Kuuluuks tää samaan sarjaan tuijottavan koiran ja oravan kanssa?
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 02:40"]
Mikä on sen ihanampaa kuin se, kun joku josta olet kiinnostunut tuijottaa syvälle silmiin. Ainut tietysti se, jos olet itse todella ihastunut ja pelkäät, että se näkee sen, ja sun ajatukset. Siinä mielessä ymmärrän, ap. Katse ulottuu sieluun asti.
Minullakin, jos en ole varma miehen tunteista, on vaikea katsoa kauan silmiin kun ajattelen, että se näkee mitä ajattelen, nimittäin sitä miten IHANAA seksi sen kanssa olisi. Lähinnä se tässä on ongelma. Minulle on nimittäin useampikin mies sanonut, että minun silmäni kertovat kaiken, vaikka muuten pokeri pitäisi (ja sehän pitää). Joten täytyy katsoa välillä muualle.
Jos todella olet ihastunut ko. mieheen, niin kokeile vähän silmäpeliä.
[/quote]
Tätä mä tässä olen oikeastaan hakenut mutta kun mä en vaan tiiä että miksi se kattoo niin syvälle silmiin pelkään toisaalta et se kattoo jotenkin että oon ivalloisesti? tai jotain.
Mulla oli nuorempana tosi huono itsetunto ja olin tällöin luokan "rumin" enkä siis oikein saanut ikinä pojilta mitään katseita joten en oikee tiiä että miksi se kattoo.
Voiks se kattoo jotenkin negatiiviseen sävyyn vai voiks tää olla jotakin kun se ei ees hymyile?
AP
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 03:51"]
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 02:40"]
Mikä on sen ihanampaa kuin se, kun joku josta olet kiinnostunut tuijottaa syvälle silmiin. Ainut tietysti se, jos olet itse todella ihastunut ja pelkäät, että se näkee sen, ja sun ajatukset. Siinä mielessä ymmärrän, ap. Katse ulottuu sieluun asti.
Minullakin, jos en ole varma miehen tunteista, on vaikea katsoa kauan silmiin kun ajattelen, että se näkee mitä ajattelen, nimittäin sitä miten IHANAA seksi sen kanssa olisi. Lähinnä se tässä on ongelma. Minulle on nimittäin useampikin mies sanonut, että minun silmäni kertovat kaiken, vaikka muuten pokeri pitäisi (ja sehän pitää). Joten täytyy katsoa välillä muualle.
Jos todella olet ihastunut ko. mieheen, niin kokeile vähän silmäpeliä.
[/quote]
Tätä mä tässä olen oikeastaan hakenut mutta kun mä en vaan tiiä että miksi se kattoo niin syvälle silmiin pelkään toisaalta et se kattoo jotenkin että oon ivalloisesti? tai jotain.
Mulla oli nuorempana tosi huono itsetunto ja olin tällöin luokan "rumin" enkä siis oikein saanut ikinä pojilta mitään katseita joten en oikee tiiä että miksi se kattoo.
Voiks se kattoo jotenkin negatiiviseen sävyyn vai voiks tää olla jotakin kun se ei ees hymyile?
AP
[/quote]
No ei varmasti katso ivallisesti. Miksi katsoisi? Ei kai se nyt täysi ääliö ole. Hymyile sille söpösti, niin jospa se hymyilee takaisin.
Niin eihän psykopaatit katso ivallisesti. Ne katsoo murhaavasti. Jos se on kannibaali, katsoo että onpas hyvä kinkkupihvi.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 04:02"]
Niin eihän psykopaatit katso ivallisesti. Ne katsoo murhaavasti. Jos se on kannibaali, katsoo että onpas hyvä kinkkupihvi.
[/quote]
Kannibaali? oikeesti?
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 04:53"][quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 04:02"]
[/quote]
Kannibaali? oikeesti?
[/quote]
Kyllä.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 05:01"]
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 04:53"][quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 04:02"]
[/quote]
Kannibaali? oikeesti?
[/quote]
Kyllä.
[/quote]
-.-
ihme tosikkoja täällä.. missä huumorintaju? :)
Se on ihan kauheata jos joku tuijottaa,varsinkin jos sillä on hikikarpaloita otsalla.
[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 00:52"]Mä en osaa päättää kumpi on järjettömämpää, miehen leimaaminen psykopaatiksi vai horoskooppien vetäminen tähän keskusteluun?
[/quote]
Hmmm. Pohdittaisiinko tätä hetki yhdessä?
Vieläkin naurattaa tämä ketju. Miesparka on ehkä ihastunut ja siksi katsoo sinua syvälle silmiin, ja täällä haukutaan psykopaatiksi.
Minua ei ole miehen katse ikinä ahdistanut. Saahan sitä katsoa. Joskus myös koskea.
Mä en osaa päättää kumpi on järjettömämpää, miehen leimaaminen psykopaatiksi vai horoskooppien vetäminen tähän keskusteluun?
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 02:36"]Tiedätkö, onko tämän miehen lähipiiristä joskus aiemmin kadonnut ihmisiä jäljettömiin?
[/quote]
Nyt olisi syytä harkita kaivauksia miehen pihapiirissä. Tiedä vaikka useitakin ruumiita löytyisi! Ilmoita KRP:lle.