Miehen ahdistava katse
No olen siis ihastunut yhteen mieheen tai ei ny ehkä ihastumiseksi voi sanoa koska en tunne pari kertaa jutellut ihan niitä näitä.
Sanotaan että olen kiinnostunut.
Olen nyt nähnyt hänet pari kertaa viimeviikkojen aikana.
Ainoa juttu mikä häiritsee on että olen aina ollut kaverieni kanssa.
Mutta hän katsoo aina suoraan silmiin juuri minua.
Aina ja pelkästään minua en tiedä onko tämä hieman ahdistavaa kun ei edes hymyile vaan katsoo suoraan silmiin.
Iha niiku se näkis mun sieluun tai jotain :-D
Mutta miksi hän katsoo noin tai ei edes hymyile eikö se olisi ystävällistä?
Kommentit (85)
Kuulostaa psykopaatilta tuommoinen hymytön poraava katse. Julkea ja sellainen että siinä katseensa on vaivalloista olla.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 01:26"]Kuulostaa psykopaatilta tuommoinen hymytön poraava katse. Julkea ja sellainen että siinä katseensa on vaivalloista olla.
[/quote]
Juuri sellainen pistävä katse jota ei irrota kohteesta on yksi psykopaatin merkki. Ja ap puhuit ahdistavasta katseesta joka kertoo aika paljon, eikä mitään hyvää.
Oletko harkinnut, jos hakisit lähestymiskieltoa? Ihan varmuuden vuoksi voisi olla hyvä hakea.
On nää mammalt täällä palstalla PIMEITÄ!! sarjamurhaaja? ei hyvää päivää
Uskoisin että on kiinnostunut sinusta.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 02:01"]On nää mammalt täällä palstalla PIMEITÄ!! sarjamurhaaja? ei hyvää päivää
[/quote]
No eihän tuo kovin hyvältä kuulostaa jos ap sanoi katseen olevan AHDISTAVA (jo otsikossa). Kiinnostunut katse on kyllä aivan toisenlainen eikä herätä ahdistusta.
Tunnen itse pari psykopaattia, jotka on ihan diagnosoitu ja katse on juuri pistävä, porautuva ja tunkeileva sekä ahdistava. Erittäin pitkä katse sellainen julkea ja röyhkeä ja hävytön. Kirjallisuydessakin löytyy kuvauksia juuri psykopaatin katseesta. Lukekaa.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 02:01"]On nää mammalt täällä palstalla PIMEITÄ!! sarjamurhaaja? ei hyvää päivää
[/quote]
Huomaa ettet tunne alaa mistä puhut. En minäkään tiedä kaikkea. Muuta kuin mitä olen lukenut ja ainakin 2 tuttua on psykopaatteja (diagnoosit). Toinen näistä on tunnettu suomalainen.
Ensimmäinen opetus sinulle. Kaikki psykopaatti eivät ole sarjamurhaajia eikä kaikki sarjamurhaajat ole psykopaatteja. (Narsismi/psykopaattia eivät tunnu olevan ihan kaikille ammattilaisillekaan vahvin alue.)
Tiedätkö, onko tämän miehen lähipiiristä joskus aiemmin kadonnut ihmisiä jäljettömiin?
Psykopatia on kyllä kriminaalipsykologiaa..
nyt menee jutut kyl älyttömyyksiin... tuntematta ihmistä lainkaan leimaatte hänet psykopaatiksi. oletteko ihan tosissanne hei
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 02:43"]
nyt menee jutut kyl älyttömyyksiin... tuntematta ihmistä lainkaan leimaatte hänet psykopaatiksi. oletteko ihan tosissanne hei
[/quote]
Olen aivan samaa mieltä! :D ihme touhuu
Onko horoskoopiltaan skorpioni? Niillä on usein tosi läpitunkeva katse, ja näkevät sun läpi.
Onko horoskoopiltaan skorpioni? Niillä on usein tosi läpitunkeva katse, ja näkevät sun läpi.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 02:39"]
Jätä se sika
[/quote]
Tuli niin puskista että repesin xd
Minä poraan aina tolla tavalla naisia joihin oon ihastunu, en mahda sille mittää....
Jos olet nuori ja tuo mies vanhempi, niin miehellä on kyllä tarkoituksena tehdä sinuun vaikutus katseellaan, mutta ajatuksissaan miettii vain, että tuossa näyttäisi olevan tyttö, joka reagoi hänen katseeseensa toivotulla tavalla, ja kohta saan siltä seksiä. Miehen ajatusmaailmassa on vain tuo. Eikä tuo hymytön mies ole mikään hauska seksikumppani, vaan itsekäs, kylmä, kova, raaka! Sen näet jo tuijottavasta, hymyttömästä katseesta.
Minä en moisen kanssa toivoisi joutuvani kahden, vaan olisin tosi iloinen, että kaverit on siinä! Enkä taatusti lähtisi tuon mukaan! Nuo tuijottajat ei oo ihan terveitä ... Tulee oikeesti joku raiskaaja mieleen.
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 03:32"]Jos olet nuori ja tuo mies vanhempi, niin miehellä on kyllä tarkoituksena tehdä sinuun vaikutus katseellaan, mutta ajatuksissaan miettii vain, että tuossa näyttäisi olevan tyttö, joka reagoi hänen katseeseensa toivotulla tavalla, ja kohta saan siltä seksiä. Miehen ajatusmaailmassa on vain tuo. Eikä tuo hymytön mies ole mikään hauska seksikumppani, vaan itsekäs, kylmä, kova, raaka! Sen näet jo tuijottavasta, hymyttömästä katseesta.
Minä en moisen kanssa toivoisi joutuvani kahden, vaan olisin tosi iloinen, että kaverit on siinä! Enkä taatusti lähtisi tuon mukaan! Nuo tuijottajat ei oo ihan terveitä ... Tulee oikeesti joku raiskaaja mieleen.
[/quote]
Joo ihan sairas kuoma!
sss