Nainen, oletko koskaan lyönyt miestä tai muuten käyttäytynyt väkivaltaisesti tätä kohtaan?
Polkinut, sylkenyt, repinyt hiuksista tms. Tai harjoittanut tarkoituksellista henkistä väkivaltaa. Miettikää! Rehellisiä vastauksia, kiitos.
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
Minä olen seurustellut tällaisen ulkoisesti enkelin, mutta sisäisesti täysin nuppivikaisen kanssa. Kuten moni mies, minäkin tein sen virheen että jotenkin yritin ohittaa asian, vaikka niitä litsareita saattoi tulla takaapäin täysin yllättäen kun kilahti. Kukaan ei tietysti voinut uskoa asiaa. Paitsi kerran kun oltiin bileissä ja tuli jostakin asiasta vääntöä, tämä napsahti ja yhtäkkiä löi minua. Ympärillä olevat suorastaan järkyttyivät ja kun tämä muija tajusi mitä tuli tehtyä, yritti vielä siinä tilanteessa pistää homman huumoriksi samalla minua leikitellen. Se ilta päättyi ahdistavaan ja ikävään tunnelmaan kaikkien osalta. Kotona hän sitten itki että mitä ihmiset ajattelee, kun MINÄ olin hänet sillä tavalla provosoinut. Puoli vuotta tuosta jätin hänet.
Samalla minua syytellen, siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
naisethan hakkaa lapsiaankin, kovin on sievisteleviä vastauksia
Kyllä se on perinteisesti ollut isä, joka sitä remmiäkin on jaellut.
moniko mies on esimerkiksi pakastanut viisi elävää vauvaa?
Miehet johtaa pedofiilihommissa sen verran kovalla kärjellä, että jos lapsiin kohdistuva väkivalta halutaan oikeasti sukupuolittaa niin naisilla ei ole siinä mitään jakoa.
Aloittajan logiikalla jokainen mies on siis peto? Kerran yksittäistapauskin puhuu koko sukupuolen puolesta. Ok. Älkää sitten sievistelkö palstalla asiasta.
En. En ole väkivaltainen ketään kohtaan. Kellään ei ole oikeutta käydä toiseen käsiksi tai edea uhkailla sillä. Pelko ei kuulu ihmissuhteisiin.
Ei naisen lyönti ole millään tavalla verrattavissa miehen tekemään väkivaltaan. Suurimmalla osalla on surkea tekniikka ja vähän voimaa. Todennäköisempää että lyönti sattuu naista itseään enemmän kuin mieheen.
Minua on puoliso muutaman kerran lyönyt, mutta vain hyvästä syystä ja ärsytettynä (itse olen jättänyt lyömättä vastaavissa tilanteissa). Lyöminen on käytännössä oli harmitonta, kun sai väistettyä ja estettyä, mutta ei sitä periaatteen vuoksi voi tietenkään hyväksyä. Ihan sama juttu kuin lasten kanssa.
Eikös tutkimustenkin mukaan miehiin kohdistu parisuhteissa lukumääräisesti enemmän väkivaltaa kuin naisiin? Naisiin kohdistuvat väkivalta on kuitenkin paljon vakavampaa ja siitä tule missään tapauksessa hyväksyä.
Tukasta vetäminen on paljon ikävämpää, mutta se loppui kun uhkasin ajaa kaljuksi seuraavan kerran jälkeen.
Olen, paiskannut viinilasilla käsivarteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olen.
Olen pahasti traumatisoitunut ja persoonani on jakautunut normaaliin ja traumaa kantaviin osiin. Yksi näistä osista on todella vihainen ja suorastaan väkivaltainen. Muutaman kerran olen töninyt miestä mahaan tms, mutta meillä iso kokoero joten enemmän olen aiheuttanut käytökselläni varmasti henkistä kipua.
Olemme miehen kanssa sopineet mitä teemme näissä tilanteissa. Hän jättää minut rauhoittumaan yksin eikä provosoi. Todella masentavaa ja surullista, koska normaalisti vastustan kaikkea väkivaltaa ja yhtäkkiä onkin miltei mahdotonta hillitä tunteitani.
Käyn tietysti terapiassa ja siellä olen oppinut uusia käyttäytymismalleja enkä ole ollut pitkään aikaan väkivaltainen.
Väkivalta ei useinkaan ole mikään ”valinta” vaan sietämätön olotila, josta ihminen pyrkii jotenkin pääsemään ulos. Kaikki väkivalta on tietysti silti väärin!! Mutta väkivalta loppuu vasta kun väkivallan tekijät hoidetaan kuntoon!
ihanaa vähättelyä.
saako mieskin paiskoa sua seinille jos sitä vähän ahdistaa?
Ei tietenkään saa. Enkä minäkään saa olla väkivaltainen ja siksi hoidankin itseäni.
Yritin vaan tuoda esille sitä, että väkivaltaiset ihmiset on useimmiten SAIRAITA ja tarvitsevat hoitoa. En usko että kovinkaan moni HALUAA olla väkivaltainen vaan jostain syystä itsehillintä pettää.
ja vähättely jatkuu. yksikään nainen ei ikinä sanoisi naistaan pieksävästä miehestä, että sillä nyt vähän itsehillintä petti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
naisethan hakkaa lapsiaankin, kovin on sievisteleviä vastauksia
Kyllä se on perinteisesti ollut isä, joka sitä remmiäkin on jaellut.
moniko mies on esimerkiksi pakastanut viisi elävää vauvaa?
Miehet johtaa pedofiilihommissa sen verran kovalla kärjellä, että jos lapsiin kohdistuva väkivalta halutaan oikeasti sukupuolittaa niin naisilla ei ole siinä mitään jakoa.
Aloittajan logiikalla jokainen mies on siis peto? Kerran yksittäistapauskin puhuu koko sukupuolen puolesta. Ok. Älkää sitten sievistelkö palstalla asiasta.
hieno maalitolpan siirto.
jokainen äiti on pedofiili synnytyksen aiheuttaman vittukosketuksen takia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olen.
Olen pahasti traumatisoitunut ja persoonani on jakautunut normaaliin ja traumaa kantaviin osiin. Yksi näistä osista on todella vihainen ja suorastaan väkivaltainen. Muutaman kerran olen töninyt miestä mahaan tms, mutta meillä iso kokoero joten enemmän olen aiheuttanut käytökselläni varmasti henkistä kipua.
Olemme miehen kanssa sopineet mitä teemme näissä tilanteissa. Hän jättää minut rauhoittumaan yksin eikä provosoi. Todella masentavaa ja surullista, koska normaalisti vastustan kaikkea väkivaltaa ja yhtäkkiä onkin miltei mahdotonta hillitä tunteitani.
Käyn tietysti terapiassa ja siellä olen oppinut uusia käyttäytymismalleja enkä ole ollut pitkään aikaan väkivaltainen.
Väkivalta ei useinkaan ole mikään ”valinta” vaan sietämätön olotila, josta ihminen pyrkii jotenkin pääsemään ulos. Kaikki väkivalta on tietysti silti väärin!! Mutta väkivalta loppuu vasta kun väkivallan tekijät hoidetaan kuntoon!
ihanaa vähättelyä.
Ei tietenkään saa. Enkä minäkään saa olla väkivaltainen ja siksi hoidankin itseäni.
Yritin vaan tuoda esille sitä, että väkivaltaiset ihmiset on useimmiten SAIRAITA ja tarvitsevat hoitoa. En usko että kovinkaan moni HALUAA olla väkivaltainen vaan jostain syystä itsehillintä pettää.
ja vähättely jatkuu. yksikään nainen ei ikinä sanoisi naistaan pieksävästä miehestä, että sillä nyt vähän itsehillintä petti
Haluan vaan tuoda esiin väkivaltaisen ihmisen näkökannan sukupuolesta riippumatta. Väkivaltaiset ihmiset ovat usein kärsineet väkivallasta ja kaltoinkohtelusta omassa lapsuudessaan ja tunnetaidot ja itsehillintä ovat siten jääneet lapsen tasolle.
Jokainen lyönti on liikaa eikä mikään määrä väkivaltaa ole ikinä ok!! En hyväksi minkäänlaista väkivaltaa ketään kohtaan, mutta se on myös tosiasia että olen sairas. En ollut väkivaltainen huvikseni tai kiusallaan vaan koska olen sairas.
Väkivaltaan auttaa vain väkivaltaisen ihmisen hoitoon ohjaaminen ja oma motivaatio tervehtyä, mutta hoitoon ei ihmiset uskalla useinkaan hakeutua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olen.
ihanaa vähättelyä.
Haluan vaan tuoda esiin väkivaltaisen ihmisen näkökannan sukupuolesta riippumatta. Väkivaltaiset ihmiset ovat usein kärsineet väkivallasta ja kaltoinkohtelusta omassa lapsuudessaan ja tunnetaidot ja itsehillintä ovat siten jääneet lapsen tasolle.
Jokainen lyönti on liikaa eikä mikään määrä väkivaltaa ole ikinä ok!! En hyväksi minkäänlaista väkivaltaa ketään kohtaan, mutta se on myös tosiasia että olen sairas. En ollut väkivaltainen huvikseni tai kiusallaan vaan koska olen sairas.
Väkivaltaan auttaa vain väkivaltaisen ihmisen hoitoon ohjaaminen ja oma motivaatio tervehtyä, mutta hoitoon ei ihmiset uskalla useinkaan hakeutua.
Olin minäkin sairas, olen nimittäin traumatisoitunut alkoholisti, mutten selitä käytöstäni sairaudella. Olen kyllä aivan samaa mieltä siitä, että harva on väkivaltainen huvikseen tai kiusallaan.
Luulen, että vastaus on jossain tuossa välissä.
N33
Minä en ole lapsuudessani oppinut mitään tapaa käsitellä hankalia tunteita eli jos minut riidan tuoksinassa ahdistetaan nurkkaan, saatan pahimmillaan läpsiä miestä tai heitellä esineitä. Häpeän tätä ihan älyttömän paljon, olen käynyt terapiassa ja yritän aina keskittyä hillitsemään itseni, vaikka mikä olisi.
Sellaisen, joka on oppinut nämä normaaliin ihmisenä olemiseen kuuluvat taidot lapsena, on varmasti mahdoton kuvitella, millaista on, kun ei ole mitään työkaluja käsitellä pelkoa, kiukkua, raivoa. Mikään ei ikinä oikeuta väkivaltaa, mutta aikuisena on haastavaa opetella taitoa, joka pitäisi oppia jo alle kouluikäisenä.
Vierailija kirjoitti:
Entäpä sektio.
Täh? Millä tavalla sektio olisi väkivaltainen omaa kumppania kohtaan? "Anteeksi kulta, että pelastin meidän poikittaistarjonnassa olevan vauvan hengen suostumalla sektioon."
Kun olin lapsi niin minua käytettiin perhepiirissä rankalla tavalla seksuaalisesti hyväksi ja naisen toimesta....tosi pahalla tavalla. Kun terapeuttini kehotuksesta tästä jossain yhteydessä mainitsin että raiskaaja oli nainen....mm. kuristi ja hakkasi tajuttomaksi mut...niin joku feministi totes että hyvä että joku miespuolinenkin joskus saa kärsiä. Sairasta! Feministit siis kannattaa pikkupoikien raiskaamista tasa-arvomielessä. Miespuolista ei kuulemma voi raiskata. No...nainen kömpi päälle ja hieroi orkut mua vasten ja samalla kuristaen pakottaen katsomaan itseään silmiin...jos yritti sulkea silmänsä...niin hakkas päähän tai päätä lattiaan.
Vierailija kirjoitti:
Itsepuolustuksena muutamia kertoja. Eräskin takertui niin kiinni, että kun en päässyt rimpuilemaan irti niin pamautin sitä lopulta tuopilla päähän. Poke heitti tyypin ulos tämän jälkeen.
Jos mies olisi ollut häntä isomman naisen otteessa ja lyönyt, niin poke olisi ottanut miehen otteeseen ja soittanut poliisille.
Johtuisko naisten miehiä alempi kynnys puolison lyömiseen siitä, että miehen nyrkki on tappava ase, jota väärin ja harkitsemattomasti käyttäneet on siivottu pois geenipoolia pilaamasta jo satoja vuosia sitten.
Naisille suurempi taipumus lyömiseen on jäänyt jäljelle vähän niinkuin umpilisäke tai häntäluun jatke. Kun siitä ei ole evoluution kannalta suurempaa haittaa, niin antaa olla..
Vierailija kirjoitti:
Tukasta vetäminen on paljon ikävämpää, mutta se loppui kun uhkasin ajaa kaljuksi seuraavan kerran jälkeen.
Itsesi vai hänet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsesi vai hänet?
Itseni..
Vierailija kirjoitti:
Exäni sylki naamalle, löi avokämmenella kasvoihin ja joskus nyrkillä selkäänkin suuttuessaan. Siis nainen. Minun piti pitää käsistä kiinni kun eukko sähisi. Asiasta ei saanut puhua tilanteen jälkeen ja jos yritti, täysi kielto päällä ja uusi raivo alkoi nousta. Eipä ollut herkkua, mutta miehenä oli vain nieltävä.
Miksi jäit suhteeseen? Oma vikasi- ja miksi et tehnyt rikosilmoitusta pahoinpitelystä?
Minä olen seurustellut tällaisen ulkoisesti enkelin, mutta sisäisesti täysin nuppivikaisen kanssa. Kuten moni mies, minäkin tein sen virheen että jotenkin yritin ohittaa asian, vaikka niitä litsareita saattoi tulla takaapäin täysin yllättäen kun kilahti. Kukaan ei tietysti voinut uskoa asiaa. Paitsi kerran kun oltiin bileissä ja tuli jostakin asiasta vääntöä, tämä napsahti ja yhtäkkiä löi minua. Ympärillä olevat suorastaan järkyttyivät ja kun tämä muija tajusi mitä tuli tehtyä, yritti vielä siinä tilanteessa pistää homman huumoriksi samalla minua leikitellen. Se ilta päättyi ahdistavaan ja ikävään tunnelmaan kaikkien osalta. Kotona hän sitten itki että mitä ihmiset ajattelee, kun MINÄ olin hänet sillä tavalla provosoinut. Puoli vuotta tuosta jätin hänet.