Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, oletko koskaan lyönyt miestä tai muuten käyttäytynyt väkivaltaisesti tätä kohtaan?

Vierailija
24.06.2021 |

Polkinut, sylkenyt, repinyt hiuksista tms. Tai harjoittanut tarkoituksellista henkistä väkivaltaa. Miettikää! Rehellisiä vastauksia, kiitos.

Kommentit (89)

Vierailija
41/89 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsepuolustukseksi tönäissyt (lujaa) miestä, joka kävi kadulla kimppuuni keskellä kirkasta päivää. Ihan täysin tuntematon mies, aineissa ja muutenkin sekaisin, päätti vain käydä ensimmäisen vastaan tulevan naisen kimppuun. 

Tämäkään ei varmaan kelpaa aloittajalle enkä ole "rehellinen"? 

Vierailija
42/89 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ap väkivallan käyttö sinulle normaali tapa, koska pidät vain niitä kertomuksia rehellisinä, joissa nainen kertoo käyttäneensä väkivaltaa miestä kohtaan?

Asenteellisuutesi johti sinut ylitulkitsemaan avauksestani sellaista, mitä se ei sisältänyt.

No millaiset vastaukset mielestäsi ovat rehellisiä? Riittääkö ”en” vai pitäisikö olla ”kyllä”? Entä kun ihan oikeasti ei ole koskaan käyttäytynyt väkivaltaisesti ketään tai mitään kohtaan? Eikö silloin ole rehellistä sanoa ”en”?

Aloittajan mielestähän pelkkä yksittäinen ”olen”-vastaus oli paitsi rehellistä, myös itsekritiikkiä. Päättele siitä.

Okei... Pitäisi siis valehdella, jotta olisi ap:n mielestä rehellinen vastaus? Outoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/89 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itsepuolustukseksi tönäissyt (lujaa) miestä, joka kävi kadulla kimppuuni keskellä kirkasta päivää. Ihan täysin tuntematon mies, aineissa ja muutenkin sekaisin, päätti vain käydä ensimmäisen vastaan tulevan naisen kimppuun. 

Tämäkään ei varmaan kelpaa aloittajalle enkä ole "rehellinen"? 

Puuttuu varmaan se tarvittava itsekritiikki.

Vierailija
44/89 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme valheellista shsissea nuo alapeukut..

Täysin selvää, että sukupuoleen katsomatta väkivaltaisia ihmisiä on.

End of fxxxxxg story.

Vierailija
45/89 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyajan Suomessa naiset käyttävät enemmän fyysistä väkivaltaa miehiään kohtaan kuin toisinpäin.

Ei pidä paikkaansa.

Vierailija
46/89 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme valheellista shsissea nuo alapeukut..

Täysin selvää, että sukupuoleen katsomatta väkivaltaisia ihmisiä on.

End of fxxxxxg story.

Ja miten todennäköisesti ne väkivaltaiset yksilöt tulevat tällaisiin ketjuihin kertomaa että ”joo, joka päivä vedän kumppaniani turpiin?”

Tietysti heitä on ja tietenkään he eivät ilmoittaudu.

Vierailija
47/89 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei taas! Palasin ketjuun, olen tuon ensimmäisen sivun vastaaja N33, joka totesi tylysti, että ”Olen.”

Mielestäni mikään - siis mikään - ei oikeuta väkivaltaa, joten koin turhaksi minkään tekopyhän itsekritiikin tai muutenkaan minkäänlaisen asian syvällisen avaamisen.

Jos haluatte kuitenkin lukea avaukseni, niin tässä eilinen ketjuni aiheesta, vaikkakaan en siinä puhunut suoraan väkivallasta entistä avomiestäni kohtaan. Sattumalta juuri eilen katumus ja häpeä vain kumpusivat erityisen vahvasti, ja halusin aiheesta kirjoittaa.

Enkä eilenkään selittänyt mitään, ainakaan en halunnut eikä se ollut tarkoitukseni. Selitykset ovat turhia, vain katumusta ja häpeää voi avata, vaikka oikeastaan erityisesti ei-niin-läheisille ihmisille turhaa sekin.

https://www.vauva.fi/keskustelu/4205860/alkoholistit-ja-alkoholistien-l…

Vierailija
48/89 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Eksä harjoitti väkivaltaa ihan kaikissa muodoissaan.

Vierailija
49/89 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nainen sitten jotenkin parempi, jos on vain nyrkkeilysäkkinä eikä puolusta itseään, koska se on epänaisellista joidenkin mielestä?

Vierailija
50/89 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisethan hakkaa lapsiaankin, kovin on sievisteleviä vastauksia 

Vierailija
51/89 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nainen sitten jotenkin parempi, jos on vain nyrkkeilysäkkinä eikä puolusta itseään, koska se on epänaisellista joidenkin mielestä?

mitä helvettiä sä sönkötät? naiset hakkaa miehiä ihan muutenkin kuin "itsepuolustuksena"

Vierailija
52/89 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti olen. Alkoholi ei sovi mulle alkuunkaan. Eikä kyllä sovi parisuhdekaan täysin vääränlaisen miehen kanssa.

Toisaalta noissa parisuhteissa myös tulin itse lyödyksi, potkituksi, tönityksi, syljetyksi ja hiuksista riepotelluksi sekä nostetuksi seinälle.

Pysyn mieluummin ikisinkkuna loppuikäni kun olen enää yhdessäkään parisuhteessa.

Vierailija
53/89 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on perinteisesti ollut isä, joka sitä remmiäkin on jaellut.

Vierailija
54/89 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen.

Olen pahasti traumatisoitunut ja persoonani on jakautunut normaaliin ja traumaa kantaviin osiin. Yksi näistä osista on todella vihainen ja suorastaan väkivaltainen. Muutaman kerran olen töninyt miestä mahaan tms, mutta meillä iso kokoero joten enemmän olen aiheuttanut käytökselläni varmasti henkistä kipua.

Olemme miehen kanssa sopineet mitä teemme näissä tilanteissa. Hän jättää minut rauhoittumaan yksin eikä provosoi. Todella masentavaa ja surullista, koska normaalisti vastustan kaikkea väkivaltaa ja yhtäkkiä onkin miltei mahdotonta hillitä tunteitani.

Käyn tietysti terapiassa ja siellä olen oppinut uusia käyttäytymismalleja enkä ole ollut pitkään aikaan väkivaltainen.

Väkivalta ei useinkaan ole mikään ”valinta” vaan sietämätön olotila, josta ihminen pyrkii jotenkin pääsemään ulos. Kaikki väkivalta on tietysti silti väärin!! Mutta väkivalta loppuu vasta kun väkivallan tekijät hoidetaan kuntoon!

Vierailija
55/89 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuukauden kehäpäätelmä -palkinto on jaettu 🏆 Onnittelut voittajalle!

Vierailija
56/89 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

moniko mies on esimerkiksi pakastanut viisi elävää vauvaa? 

Vierailija
57/89 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moniko nainen? Yksi?

Moniko isä on antanut remmistä lapselle? Todella moni.

Vierailija
58/89 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olen.

Olen pahasti traumatisoitunut ja persoonani on jakautunut normaaliin ja traumaa kantaviin osiin. Yksi näistä osista on todella vihainen ja suorastaan väkivaltainen. Muutaman kerran olen töninyt miestä mahaan tms, mutta meillä iso kokoero joten enemmän olen aiheuttanut käytökselläni varmasti henkistä kipua.

Olemme miehen kanssa sopineet mitä teemme näissä tilanteissa. Hän jättää minut rauhoittumaan yksin eikä provosoi. Todella masentavaa ja surullista, koska normaalisti vastustan kaikkea väkivaltaa ja yhtäkkiä onkin miltei mahdotonta hillitä tunteitani.

Käyn tietysti terapiassa ja siellä olen oppinut uusia käyttäytymismalleja enkä ole ollut pitkään aikaan väkivaltainen.

Väkivalta ei useinkaan ole mikään ”valinta” vaan sietämätön olotila, josta ihminen pyrkii jotenkin pääsemään ulos. Kaikki väkivalta on tietysti silti väärin!! Mutta väkivalta loppuu vasta kun väkivallan tekijät hoidetaan kuntoon!

ihanaa vähättelyä.

saako mieskin paiskoa sua seinille jos sitä vähän ahdistaa? 

Vierailija
59/89 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moniko nainen? Yksi?

Moniko isä on antanut remmistä lapselle? Todella moni.

ai nytkö ne isät onkin siellä kotona lasten kanssa? 

Vierailija
60/89 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olen.

ihanaa vähättelyä.

saako mieskin paiskoa sua seinille jos sitä vähän ahdistaa? 

Ei tietenkään saa. Enkä minäkään saa olla väkivaltainen ja siksi hoidankin itseäni.

Yritin vaan tuoda esille sitä, että väkivaltaiset ihmiset on useimmiten SAIRAITA ja tarvitsevat hoitoa. En usko että kovinkaan moni HALUAA olla väkivaltainen vaan jostain syystä itsehillintä pettää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi