Nainen, oletko koskaan lyönyt miestä tai muuten käyttäytynyt väkivaltaisesti tätä kohtaan?
Polkinut, sylkenyt, repinyt hiuksista tms. Tai harjoittanut tarkoituksellista henkistä väkivaltaa. Miettikää! Rehellisiä vastauksia, kiitos.
Kommentit (89)
En, mutta voisin itsepuolustukseksi.
Exäni sylki naamalle, löi avokämmenella kasvoihin ja joskus nyrkillä selkäänkin suuttuessaan. Siis nainen. Minun piti pitää käsistä kiinni kun eukko sähisi. Asiasta ei saanut puhua tilanteen jälkeen ja jos yritti, täysi kielto päällä ja uusi raivo alkoi nousta. Eipä ollut herkkua, mutta miehenä oli vain nieltävä.
Tämä on aikamoinen tabu. Tiedän esimerkiksi yhden koulutetun, arvostetussa asemassa olevan naisen, joka pimahtaessaan käy miehensä päälle nyrkein. Jos ihmiset tietäisivät niin huh huh. Miehensä on valinnut vaikenemisen.
Olen. Puolustin itseäni. Joskus auttoi ja pääsin karkuun. Otin nuorena ja tyhmänä itselleni alkoholistimiehen. En kuunnellut varoituksia. Ajattelin, että rakkaus korjaa kaiken.
Monesti olen ollut tyynyn kanssa valmiina tukehduttamaan miehen, mutta en ole vielä valmis.
N39.v
Olen. Kolme kertaa. Ihan tyhmää, mutta pinna vain paloi. Olen heittänyt juomat päälle.
Vierailija kirjoitti:
Jännä kun kukaan ei ole.
Neljä vastausta jaksoit odottaa kun oli kiire päästä kirjoittamaan kommenttisi. Onpa läpinäkyvää.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on aikamoinen tabu. Tiedän esimerkiksi yhden koulutetun, arvostetussa asemassa olevan naisen, joka pimahtaessaan käy miehensä päälle nyrkein. Jos ihmiset tietäisivät niin huh huh. Miehensä on valinnut vaikenemisen.
Oletko yrittänyt auttaa/neuvoa miestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä kun kukaan ei ole.
Neljä vastausta jaksoit odottaa kun oli kiire päästä kirjoittamaan kommenttisi. Onpa läpinäkyvää.
Ja peräti neljä minuuttia.
Vierailija kirjoitti:
Olen. Kolme kertaa. Ihan tyhmää, mutta pinna vain paloi. Olen heittänyt juomat päälle.
Sehän se onkin hyvä selitys. Pinna paloi.
Purin, revin ja raavin exää joka istui mun päällä ja hakkasi mun päätä maahan.
Itsepuolustuksena muutamia kertoja. Eräskin takertui niin kiinni, että kun en päässyt rimpuilemaan irti niin pamautin sitä lopulta tuopilla päähän. Poke heitti tyypin ulos tämän jälkeen.
Syyttä suotta ei ole koskaan ollut tarvetta käydä kenenkään päälle. Vihaan kaikenlaista riitelyä yli kaiken, poistun heti paikalta jos joku alkaa huutaa. Asiat selvitellään puhumalla.
Vierailija kirjoitti:
Olen.
N33
Rehellisyys ja itsekritiikki ovat harvinaisia hyveitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen.
N33
Rehellisyys ja itsekritiikki ovat harvinaisia hyveitä.
Missä tuossa oli sitä itsekritiikkiä? Iässä?
En mieheni pyytämättä. Mutta mieheni nauttii, kun pidämme monen tunnin ruoskintasession.
En siis ole väkivaltaa käyttänyt miestäni kohtaan, jollei hän sitä erityisesti ole pyytänyt.
Läpsäytin kännissä miestäni poskelle, hän läpsäyttikin takaisin!
Oli eka ja vika kerta, yhdessä oltu nyt 27vuotta.
Eikä olla läpsytelty kumpikaan.😊
En.