Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten iskeä mies,joka..

Vierailija
19.06.2014 |

on kaikinpuolin ihana mutta ei vielä (??) valmis sitoutumaan? Pitääkö odottaa vai parempi vaan unohtaa?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up! Samaa kyselen.

Vierailija
2/11 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin lohduttavaa, etten ole tämän ongelman kanssa yksin... millainen tilanne sinulla on 2? Onko mies kuitenkin osoittanut merkkejä kiinnostuksesta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu suoraan , mitä haluat suhteelta / hänestä

Vierailija
4/11 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ku mulle vastailtiin , että ei mitään , niin siirryin eteenpäin

Vierailija
5/11 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen puhunutkin suoraan.. jotain vetovoimaa on kyllä molempiin suuntiin,mutta mies haluaa olla hetken yksin. Ymmärrän sen kyllä,mutta mikä on hetki? Kuukausi,vuosi? Onko kokemuksia?

Vierailija
6/11 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pitää sua pelkkänä panopuuna, JSSAP!

Vierailija
7/11 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No seksi on kyllä niin hyvää, että hetkellinen seksisuhde kelpaisi myös jos vaan pelisäännöt tehtäisiin selväksi. Lähinnä kaihertaa tämä tietämätyömyys onko suhteella toivoa tämän "hetken" jälkeen. -ap

Vierailija
8/11 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 21:42"]Se pitää sua pelkkänä panopuuna, JSSAP!

[/quote]

Sitähän naiset ovatkin.

Vierailija
9/11 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 21:45"]

No seksi on kyllä niin hyvää, että hetkellinen seksisuhde kelpaisi myös jos vaan pelisäännöt tehtäisiin selväksi. Lähinnä kaihertaa tämä tietämätyömyys onko suhteella toivoa tämän "hetken" jälkeen. -ap

[/quote]

Se että haluaa olla hetken yksin tarkoittaa sitä että haluaa nauttia sinkkuelämästä. Toisin sanottuna muistakin kuin sinusta. Oletko siihen valmis?

Vierailija
10/11 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen valmis siihen, koska teen itse ihan samaa... Nautin myös sinkkuelämästä,olen ehkä vaan valmiimpi luopumaan siitä kun tämä mies. Ehkäpä siis odottelen mutta pidän silmät auki muidenkin varalle. En halua hoputtaa häntä,sinkkuus pitkän suhteen jälkeen tekee varmasti ihan hyvää.

Vierailija
11/11 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö enempää kohtalotovereita löydy?? -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi