Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä muita jotka olisivat saaneet lahjoituksina suvustaan asunnon ja 200 000€:n osakesalkun?

Vierailija
24.06.2021 |

Mä oon. Ja siis ei perintönä, vaan lahjana.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mähän oon siis NB firettäjä. Te ette.

Ap

Vierailija
42/53 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt varmaan lahjoitat lapsilesi vastaavan summan!

Hyvä.

Prosentuaalisesti kokonaisomaisuudestani ehkä. Tosin itse sanoisin, ettei minulla ole ylimääräistä, toisin kuin sukulaisellani oli.

Ap

Mitä? Et ole osannul laittaa rahaa kasvamaan?

Hä?

Asunnon arvoon moninkertaistunut, johan sanoin. Osakesalkku on myyty, tosin sijoitin siitä edelleen 20 000€, mutta huonosti. En pidä sijoittamisesta, se on tyhmille. Mutta aiheena oli saadut, isot summat, varsinkin lahjoituksina saadut. Minun ei ollut varsinaisesti syytä kasvattaa tuota osakesalkkua. Elämä on nyt ja pienituloisena saan sen avulla kuitenkin nauttia vauraasta elämästä olematta joku, joka ei voi toteuttaa mitä haluaa, koska ei ole varaa. Säälin ihmisiä, joiden pitää kerätä rahaa vanhuuden varalle. Säälin sitä siis, etteivät he voi käyttää NIIN PALJON rahaa NYT, kuin muuten voisivat, koska sitä säästetään myöhempään. Minun ei ole tarvinnut tehdä sitä, koska perin jokatapauksessa myöhemmin enemmän, kuin se summa on, jonka säästän.

Ap

Ap

Jos sijoittaminen on sinusta tyhmiä varten niin eipä meillä ole juurikaan keskusteltavaa raha-asioista. Tule onnelliseksi omalla tavallasi ja onnea valitsemallesi polulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennäänkö naimisiin? Minäkin haluan päästä helppoon elämään.

Vierailija
44/53 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt varmaan lahjoitat lapsilesi vastaavan summan!

Hyvä.

Prosentuaalisesti kokonaisomaisuudestani ehkä. Tosin itse sanoisin, ettei minulla ole ylimääräistä, toisin kuin sukulaisellani oli.

Ap

Mitä? Et ole osannul laittaa rahaa kasvamaan?

Hä?

Asunnon arvoon moninkertaistunut, johan sanoin. Osakesalkku on myyty, tosin sijoitin siitä edelleen 20 000€, mutta huonosti. En pidä sijoittamisesta, se on tyhmille. Mutta aiheena oli saadut, isot summat, varsinkin lahjoituksina saadut. Minun ei ollut varsinaisesti syytä kasvattaa tuota osakesalkkua. Elämä on nyt ja pienituloisena saan sen avulla kuitenkin nauttia vauraasta elämästä olematta joku, joka ei voi toteuttaa mitä haluaa, koska ei ole varaa. Säälin ihmisiä, joiden pitää kerätä rahaa vanhuuden varalle. Säälin sitä siis, etteivät he voi käyttää NIIN PALJON rahaa NYT, kuin muuten voisivat, koska sitä säästetään myöhempään. Minun ei ole tarvinnut tehdä sitä, koska perin jokatapauksessa myöhemmin enemmän, kuin se summa on, jonka säästän.

Ap

Ap

Jos sijoittaminen on sinusta tyhmiä varten niin eipä meillä ole juurikaan keskusteltavaa raha-asioista. Tule onnelliseksi omalla tavallasi ja onnea valitsemallesi polulle.

Se, ettei meillä ole mitään keskusteltavaa tuli selväksi jo edellisestä kommentistasi. Olet säälittävä eanna be firettäjä, joka et kenties ikinä pääse sinne. Jos arvostaisit perinnön avulla jo nyt firettäviä, kanssasi voisi keskustellakin, mutta koska et, adios.

Ap

Vierailija
45/53 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mennäänkö naimisiin? Minäkin haluan päästä helppoon elämään.

Mennään vaan, olen sinkku.

Ap

Vierailija
46/53 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on osakesalkku jossa tällä hetkellä kymppitonni. Äitini on sitä mulle säästänyt ja se on asuntolainan ottoa varten. T. 20v

Vierailija
47/53 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun koko suku on firettäviä, meille on aivan tarpeetonta ajatella samalla lailla, kuin firettäjiksi yrittävien. Kun on kasvanut sellaisten ympäröimänä, se on erittäin normaalia. On kivaa, että taviksetkin yrittävät siihen asemaan, mutta kun seuraava talousromahdus tulee, menetätte kaikki ”säästönne”. Enkä siis tarkoita mitään pientä suhdannelaskua, vaan kun euro romahtaa, ja pankit jne.

Ap

Vierailija
48/53 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun koko suku on firettäviä, meille on aivan tarpeetonta ajatella samalla lailla, kuin firettäjiksi yrittävien. Kun on kasvanut sellaisten ympäröimänä, se on erittäin normaalia. On kivaa, että taviksetkin yrittävät siihen asemaan, mutta kun seuraava talousromahdus tulee, menetätte kaikki ”säästönne”. Enkä siis tarkoita mitään pientä suhdannelaskua, vaan kun euro romahtaa, ja pankit jne.

Ap

Ja siis sukulaisiani on myös töissä, mutta ei toki siksi, ettei elintaso olisi muuten hyvä.

Ap

Vierailija
49/53 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanasti joku palkastaan sivuun – vyötä kiristämällä– säästävä, jonka haaveena on päästä pois työelämästä ja olla taloudellisesti riippumaton, tulee aina katkerasti kiukuttelemaan näihin aloituksiin :D

Ap

Vierailija
50/53 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Suosittelen siis sitomaan lainojenne korot kiinteiksi viimeistään nyt, varautumaan tarkkailemaan maailmanlaajuisen, erittäin syvän ja pahan pankkikriisin merkkejä ja myymään osakkeet ennen kuin tämä räjähdys tapahtuu ja ostamaan kultaa tai tuottavasti vuokrattavia asuntoja.

Ap

Vierailija
51/53 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nämä perintöprovotkaan lähde lentoon enää samalla tavalla kuin AV:n alkuaikoina. Kaikki ovat jo tottuneet.

Vierailija
52/53 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nämä perintöprovotkaan lähde lentoon enää samalla tavalla kuin AV:n alkuaikoina. Kaikki ovat jo tottuneet.

Vielä pitäis saada selvennyt siitä verotehokkaammasta vaihtoehdosta niin, että nämä ois nyt mulla. Ja ois olleet jo aikanaan.

Ap

53/53 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mattilanori kirjoitti:

Aika höhlä suku sulla, tuostahan menee arviolta 100000€ lahjaveroihin.

Kerrotko, miten ne annetaan veroitta?

Ap

Kyllä semmoinen kellä on varoja tietää keinot, mulla ei ole rahaa, eikä tarkempaa tietoakaan.