Juhannusreissulla ollaan. Virkani on miehen henk.koht.avustaja
Kivaa on. Mies halusi mut mukaan väkisin. Nakitti ruokaostokset mulle, sanoi hoitavansa loput (mitä mä nyt pakkasin vaatteet, lakanat, pyyhkeet yms.)
Olihan se hoitanut omat juomansa ja tupakat. Mulle ei niistä kuulemma riitä. Tämä selvisi vasta kun oltiin mökillä.
Kaikki pitää moukalle passata nokan eteen. "Hae mulle kahvia, missä on se ja se...."
On kavereineen kokoajan menossa ja minä mökillä toisten koirien ja lasten seurana (yksi lapsista mun).
Ei siinä, mukavia lapsia mulla seurana. Samaa ei voi sanoa aikuisista.
Kommentit (5)
Karmee äijä. Miten tollasta viitsii kukaan katsoa. Mä lähtisin lapsen kanssa muualle, säästyis sekin kännisiltä (?) apinoilta.
Lähtisin, mutten voi kun kimppakyydillä ollaan. Oon ollut nyt klo16 lähtien ainoana aikuisena mökillä. Ruokkinut lapset ja ollut seurana. Pitäisi kohta saunaa lämmittää kun arvon herrasväki saapuu lähikuppilasta tontille.
Mitäs läksit? Olisit lukenut AV:ltä muutama tuhat kommenttia varoituksia kuinka miehet ovat sikoja.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 21:33"]
Mitäs läksit? Olisit lukenut AV:ltä muutama tuhat kommenttia varoituksia kuinka miehet ovat sikoja.
[/quote]
No älä hae sitä kahvia! Tai muutakaan. Nätisti sanot että herra JOS omistaa kaksi jalkaa niin hakee itse. Ellei sitten ystävällisesti pyydä. Eihän sua kukaan pakota olemaan kynnysmattona.