Lue keskustelun säännöt.
Miksi veljeni 3,5-vuotias ei tahdo enää meille yökylään
23.08.2006 |
Veljenpojat ovat olleet meillä yökylässä n. 5-6 kertaa vuoden sisällä. Meillä on 7v. poika. Leikit ovat aina sujuneet suht hyvin, niin kuin viime kerrallakin, mutta kun tuli nukkumaanmenon aika niin 3,5-vuotias sanoi, että minä en nuku täällä, minun sänkyni on kotona ja itkuakin hieman tuhersi. Koskaan aikaisemmin ei ole tällaista tapahtunut, ja poika on aina innoissaan tullut meille, ja muutenkin on tosi reipas ja iloinen lapsi. Ja mukana oli pikkuveli niinkuin aina ennenkin. Olisiko kyseessä ikä vai mikä?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Meillä hieman nuorempi poika ja olin aivan suu pyöreänä kun teimme lomamatkan nyt loppukesästä ja olimme hotellissa. Koko päivä meni kivasti ja kaikki mutta kun tuli nukkumaanmenoaika niin ei sitten millään. Kamala parku ja huuto, että hän haluaa omaan sänkyyn kotiin nukkumaan.
Olin ihan hämmästynyt, kun kotona poika tahtoo koko ajan meidän viereen nukkumaan ja kotona on sääntö että omassa sängyssä nukutaan. Hotellissa oli sitten sellainen huone, että oli parisänky ja oli tarkoitus, että poika saa sitten nukkua meidän välissä eikä oteta mitään matkasänkyä tms. ja siis sekä isä että äiti olivat mukana eli kaiken piti olla hyvin. Siihen asti on nukkunut mummolassa ja monessa muussa paikassa ihan ok, ei ongelmia. Muutenkin tässä 3v aikaan tuntuu olevan joku uusi eroahdistusaika.