Mies ei viihdy kotona?
Mies käy päivittäin harrastuksissa ja töitä tekee viikolla n.8-9h,harrastukseen menee 2-5 tuntia. Äsken kotia tullessa mietti mitä voisi tehdä ja taas lähti kavereiden kanssa pelailemaan..
Me ei yhdessä tehdä mitään,jos mies on kotona niin pelaa tietokoneella.
Kotityöt on minun vastuulla,lapsi ja eläimet myös.
Olen väsynyt ja sanonut asiasta. Aina sama,että keksitään jotain.. Pyydän lenkille niin ei suostu..ei suostu mitään muuta kuin lähteä baarissa käymään kanssani.
Annanko vain olla ja jatkan näin ja mies aina menee?
Kommentit (10)
Mun mies oli samanlainen. Siksi onkin eksä. Ei pysty kohtaamaan sua henkisesti, siksi pakenee. Tai sit oon pirttihirmu, joka on vallannut pitsihörhelöillään koko kämpän. Ja juu, mäkin pyytelin eksää aina kävelylle. Ei kuule äijiä mitkään kävelyt kiinnosta.
Se pettää sua. Sen aika menee sen toisen naisen kaa.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 18:44"]Se pettää sua. Sen aika menee sen toisen naisen kaa.
[/quote]
En usko että pettää.
Jos se on aina tottunut menemään ja harrastamaan, siitä pois oppiminen on joillekin vaikeaa, ei siis kaikille, mutta hälyyttävää tässä on se, että teillä on lapsia ja sun kanssa vain baariin taipuu...
Olisikohan aika jo keskustella vakavasti?
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 18:45"][quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 18:44"]Se pettää sua. Sen aika menee sen toisen naisen kaa.
[/quote]
En usko että pettää.
[/quote]
No mitä se sit tekee 5 tuntia joka päivä muualla kotoa? Onks se joku rapajuoppo? Kyllä se kuule pettää. Ratsaa sen taskut, puhelin ja facebook. Totuus aukeaa.
sori mutta sitä ei kiinnosta sun seura. sä olet se kodinhoitaja...
Miksi haluat olla mieslapsen kanssa? Eikö tuo ole pedofiliaa?
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 18:53"]sori mutta sitä ei kiinnosta sun seura. sä olet se kodinhoitaja...[/quote]
Niin taidan olla. :/
Pettämistä en epäile kuitenkaan.
:S