Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eli riittäkö teille opettajille se kukkanen vain?

Vierailija
21.05.2014 |

Tuntuu niin vähäpätöiseltä muistamiselta, kun kuitenkin olet tuota

meidän muksua päältäkatsonut ja opettanut, neuvonut ja sitonut ne samperin kengännauhat.

-eskarilaisen äiti

KIITOS!!!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesarin mukaan opettajat inhosivat juuri leikkokukkia. Eli ei kannata antaa. Cava ja viini ja 200 lahjakortit olivat haastattelun mukaan parhaita lahjoja.

Vierailija
2/15 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viini..menee kesä juomiseks ja hankala kantaa kotiin 15 pulloa viiniä,jos kaikki tuppaa tuomaan. Vaikka lahjakortti.

Vierailija
4/15 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 05:21"]

Viini..menee kesä juomiseks ja hankala kantaa kotiin 15 pulloa viiniä,jos kaikki tuppaa tuomaan. Vaikka lahjakortti.

[/quote]

Kympin lahjakortti Tigeriin.

Vierailija
5/15 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei riitä haluan 300€ rahaa laskin että jos kaikki tuovat saan asuntovelkani maksettua.

Vierailija
6/15 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 05:17"]

Hesarin mukaan opettajat inhosivat juuri leikkokukkia. Eli ei kannata antaa. Cava ja viini ja 200 lahjakortit olivat haastattelun mukaan parhaita lahjoja.

[/quote]

Juu ja kevan johtajan avoautokin kelpaisi monelle. Leikkokukat on oikein kivat. Jätän osan niistä allergian takia koulun muille työntekijöille, mutta sellaiset, joille en ole allerginen vien keittiön pöydälle.

Vierailija
7/15 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 05:17"]

[/quote]

Juu ja kevan johtajan avoautokin kelpaisi monelle. Leikkokukat on oikein kivat. Jätän osan niistä allergian takia koulun muille työntekijöille, mutta sellaiset, joille en ole allerginen vien keittiön pöydälle.

Vierailija
8/15 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että lapsi itse kiittää kouluvuodesta on paras palkinto!

Vierailija
9/15 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukka on oikein hyvä! Mikään pakko ei ole muistaa, siitä ei tarvitse paineita ottaa. Mutta iloa on tuonut sekä leikkokukat että ruukkukukat. Muistan vuosien takaa yhden vaaleanpunaisen gerberan, se vaan oli jotenkin niin puhuttelevan kaunis. Yhtenä keväänä sain maljaköynnöksen ja se jaksoi kukkia parvekkeella koko kesän tuoden iloa. Olen ilahtunut myös serveteistä ja kynttilöistä ja halauksista, ylipäänsä siitä, että kummallekin osapuolelle on jäänyt tuntuma jonkin kauniin jakamisesta.

Vierailija
10/15 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukka riittää, tai kortti, mikäli jotain haluaa antaa. 

Vierailija
11/15 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukka riittää.

Vierailija
12/15 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alakoulun opettaja, ja minä en todella odota yhtään mitään. Jos lapsi on tehnyt kortin, se toki ilahduttaa. Kaikki sen yli tuntuu jopa hiukan kiusalliselta. Teen työni, saan siitä tyydytystä ja palkkaa. Se riittää.

Vierailija
13/15 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vein lapsuudessani kerran kortin. Onko ajat muuttuneet, että aina pitää muistaa? Tuskin. Jos olisin opettaja, en odottaisi yhtään mitään. En mä nytkään saa asiakkailta lahjoja. :)

Vierailija
14/15 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kanssa rakastan keväällä kun saan maahan istutettavia kesäkukkia. Viime kesänä sain monta erilaista ja takapiha oli todella kaunis. Laitoin kaikki lapsilta saamani kukat samaan paikkaan ja koska oli erilaisia ja erivärisiä, niin oli se nurkkaus todella ihana ja toi mieleen lapset ;)

Vierailija
15/15 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihan oikeasti tarvitse yhtään mitään! En minä enää viikon päästä muista, kuka antoi mitäkin puhumattakaan seuraavasta syksystä. Minä saan työstäni palkan, joka on sikäli riittävä, ettei tarvitse turvautua lahjuksiin. :)