Jussi alkaa! Oletko selvinpäin?
Aiotko viettää päihteettömän juhannuksen ja onko seurassasi lapsia?
Kommentit (56)
Selvinpäin, kavereiden kanssa mökille, ei oo lapsia kellään mukana, kaikki muut juo, en oo raskaana, enkä kuski. Enkä absolutisti.
En varmastikaan vietä kokonaan päihteetöntä juhannusta, sillä sen verran kiinnostavia juomia sain juuri synttärilahjaksi. Lasten kanssa en luojan kiitos joudu juhannusta viettämään. En pidä lapsista, vaikka tälle palstalle kirjoittelenkin.
En aio juoda alkoholia, eikä varmaan mieskään. Lapsia on paikalla ja juhlimme heidän kanssaan ilman alkoholia.
Mies sai työnantajaltaan iänikuisen viinapullon "juhannusevääksi", sinne se meni eteisen kaappiin muiden seuraksi.
En ole koskaan selvinpäin. En juhannuksenakaan.
Olen selvinpäin, ja ei ole lapsia.
Ihmettelen kyllä, miten paljon absolutisteja tällä palstalla on. Ainakin näiden gallupien mukaan. -15
Olen selvinpäin ja seurassani ei ole lapsia, olen itse nuorin (19v)
Minä ja mies ollaan selvinpäin, töissä juhannusaaton ja -päivän. Lapset ovat päiväkodissa.
Ihmettelen kerta toisensa jälkeen sitä, että kaikki ovat aina selvinpäin, kukaan ei myönnä katsovansa salattuja elämiä eikä kukaan missään nimessä osta eineksiä.
Silti Suomessa alkoholinkulutus on aikamoista, salatut elämät kerää aika isoja katsojalukuja Suomen seuratuimpana päivittäissarjana, ja eineksillä on aika paljon hyllytilaa kaupoissa :D
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 17:59"]
Ihmettelen kerta toisensa jälkeen sitä, että kaikki ovat aina selvinpäin, kukaan ei myönnä katsovansa salattuja elämiä eikä kukaan missään nimessä osta eineksiä.
Silti Suomessa alkoholinkulutus on aikamoista, salatut elämät kerää aika isoja katsojalukuja Suomen seuratuimpana päivittäissarjana, ja eineksillä on aika paljon hyllytilaa kaupoissa :D
[/quote]
Olisiko mahdollista, että alkoa käyttävät olisivat jossain muualla, kuin notkumassa aihe vapaalla?
Otan viiniä ja jonkun siiderin, ehkä teen pari paukkua. Lapsia on ainakin osan aikaa paikalla, en tiedä mitä lastenhoitaja on keksinyt tänä vuonna :) Viime vuonna olin ihan selvinpäin, eikä eronnut millään lailla.
Meillä alkoholiton juhannus ja lapsi on mummolassa. Ei ole viinakset maistuneet pitkään aikaan ja mies ei ole ikinä edes käyttänyt. Ja en ole raskaana tai uskovainen kuten ei mieskään :D
Todennäköisesti vietän kokonaan ilman alkoholia. Lapset ovat isällään koko jussin.
Ihan tosiko Salatut Elämät on paljon katsottu sarja? Mä en tiedä kuin joitakin 10-vuotiaita, jotka sitä katsoo. Itse katsoin silloin sen ensimmäisen kauden, sen jälkeen en yhtään jaksoa ja olen luullut, että se on ihan kuivahtanut kasaan.
Kyllä, eipä täällä saatto-osastolla kyllä ole fiiliksiäkään :(