Aikuinen lapsi aina vanhempien kanssa
Yksi lapsistani on hyvin epäsosiaalinen, ahdistunut. Mieleltään synkeä ja pientä mielenterveysongelmaakin on. Näistä ja muista syistä johtuen hän on hyvin yksinäinen ja kaveriton. Muut lapset menevät omia menojaan, mutta tämä yksi viettää kaikki lomat ja juhlat täällä lapduudenkodissaan. Isälleen ja minulle se on ihan ok mutta surumieli hiipii rintaan. Ja joskus haluaisin myös viettää aikaa ihan mieheni kanssa kahdestaankin. En millään raaski komentaa lasta omaan kotiinkaan kun tiedän että hän olisi sitten täysin yksin.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lomaa hänellä riittää kun ei ole töitä. Opiskelee kyllä mutta nyt kun on ollut etänä on paljon meillä. Ap
Huonosti provosi rakensit, ensin oli lomalla ja juhlapäivinä teillä, nyt koko elämä onkin lomaa.
Lässyn lässyn sanon minä.
🖕
Häh? Mitä nyt et tajunnut? Opiskelee, eikä monen kuukauden lomilla ole töitä (yli 3kk kesällä jouluna pari-kolme vko, ja monet muut ajat) ne on pääosin meillä.
Miksi provoisin tällaista??
Sen sijaan, että miettisin minun ja mieheni kahdenkeskistä parisuhdeaikaa, olisin todella huolissani lapseni tilanteesta, että hän on yksinäinen ja mielenterveysongelmista kärsivä. Kyllä nuorella ihmisellä pitäisi elämässään olla ihan muita juttuja kuin istua vanhempiensa kanssa kotona.
Vierailija kirjoitti:
Sen sijaan, että miettisin minun ja mieheni kahdenkeskistä parisuhdeaikaa, olisin todella huolissani lapseni tilanteesta, että hän on yksinäinen ja mielenterveysongelmista kärsivä. Kyllä nuorella ihmisellä pitäisi elämässään olla ihan muita juttuja kuin istua vanhempiensa kanssa kotona.
Samaa mieltä olen. En vaan osaa tehdä asialle mitään. Kun nuorella ei ole muita kuin me. Ap
Joko taas?! Viimeksi kyseessä taisi olla oma poikasi vai oliko se silloin naapurin poika? En ymmärrä mitä saat näistä sepustuksistasi irti, kerrotko?