Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvaa painoni

Vierailija
23.06.2021 |

Olen syönyt tänään pastasalaattia, kasvissosekeiton, kolme kinuskidonitsia, puolikkaan roiskeläpän, jäätelöä, kaksi proteiinijuomaa, palan ruisleipää sekä palan vaaleaa leipää voilla, kinkulla ja juustolla. Jotain tekisi vielä mieli.

Haluatko analysoida muuten?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

59kg/72cm.

Joo haluan analysoida. Sulla on kamala vitamiininpuutos ja olet kokoajan väsynyt. Luulet että väsyneisyytesi johtuu siitä että sinulla on vain unettomuutta ja popsit siihen pillereitä. Todellisuudessa kun laittaisit aluksi ruokavaliosi kuntoon niin se veisi jo oitkälle tuossa unettomuusongelmassakin.

Syön n kilon kasviksia päivässä, harrastan viherpirtelöitä ja normaalisti ruokavalio hyvinkin terveellinen, ei juuri sokeria eikä vehnää, syön myös lisäravinteita. Nyt myös kuumuuden takia saanut syötyä todella niukalti, joka lienee kostautuu.

Lenkkeilen tai harrastan muuten liikuntaa joka arkipäivä ja teen myös lihastreeniä, useammin unettomuus on johtunut ylikunnosta liian vähän syömisen ja liiallisen liikkumisen takia, en vaan nuku.

Mutta kiitos, tää oli aika hyvä!

Ap

Vierailija
22/22 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjoitti:

Minulla on 15cm pitkä ja halkaisijaltaan 42mm muna, arvaa pituuteni ja painoni.

En tiedä, mutta olen aina ihmetellyt miksi miehet tietää nuo .otat niin tarkkaan. Ja millä mittaat läpimitan, työntömitalla?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi