Mitä ajattelet autojaan rajusti kiihdyttelevistä miehistä?
Kuvastaako auton raju käsittely, kiihdytykset ja välikaasun antaminen liikennevaloissa sinusta miehestä pursuavaa seksuaalista kyvykkyyttä ja maskuliinisuutta?
Kommentit (37)
Varsinkin suojatien edessä kiihdyttelevät, että kerkäisivät "ehkä" ennen kävelijää yli saa sapen hieman kiehahtamaan ja testosteronin muuntamaan minut Hulkiksi silkasta raivosta.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 19:11"]
Varsinkin suojatien edessä kiihdyttelevät, että kerkäisivät "ehkä" ennen kävelijää yli saa sapen hieman kiehahtamaan ja testosteronin muuntamaan minut Hulkiksi silkasta raivosta.
[/quote]
Näitä on kiva käräytellä poliisille :D Aika monet sakot olen hankkinut kiihdyttelijöille.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 14:08"]
Kuvastaako auton raju käsittely, kiihdytykset ja välikaasun antaminen liikennevaloissa sinusta miehestä pursuavaa seksuaalista kyvykkyyttä ja maskuliinisuutta?
[/quote]
mielestäni ei todellakaan.
Sen sijaan pidän miestä vastuuttomana ja epäluotettavana tollona. Idioottina.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 14:26"]
Ne on äijjiä!
[/quote]
Ne on idiootteja. Itse lähinnä välttelen sellaisten ihmisten kyytiin menemistä. Olen tarpeeksi monta kertaa odottanut kakka jäykkänä kynnet penkissä ja rystystet valkeina että milloin räsähtää ja ennenkaikkea, milloin pääsen autosta ulos.
Itse tykkään ajaa laadukkaalla ja tehokkaalla autolla ja auton ominaisuudet ja auton valinta on mulle tosi tärkeitä. Tehokkaalla autolla kiihdyttäminen esim. rekkaa ohitettaessa on aina kiehtovaa ja moottoritiellä on kiva ajaa kovaa (rajoitusten ja sakkotoleranssin puitteissa ja muuta liikennettä huomioiden toki). Olen silti järkevä ja varovainen kuski, yhtään sakkoa tai kolaria ei ole tilillä. Liikennevaloista lähden tehokkaasti mutta en kaahaamalla. Ohitukset teen vauhdikkaasti mutta turvallisesti. Itseä kyllä rasittaa bemariteineja jopa enemmän ne micranaikkoset, jotka alkaa laittaa ykköstä päälle kun vihreä on palanut jo kolmen auton verran tai ne, jotka kynnää rekan tai traktorin perässä kiinni eikä tohdi mennä ohi vaan mieluummin kerätään se jono perään. Tai tullaan moottoritien rampille kuuttakymppiä eiku ei tullakaan -eiku eihän tuonne mahdu -eiku pitääkin jarruttaa...
Ja itse olen siis nelikymppinen nainen.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 14:08"]Kuvastaako auton raju käsittely, kiihdytykset ja välikaasun antaminen liikennevaloissa sinusta miehestä pursuavaa seksuaalista kyvykkyyttä ja maskuliinisuutta?
[/quote]
Riippuu autosta ;)
Ajattelen että helvetin idiootti opettele ajamaan.
Yrittävät tehdä vaikutuksen naisiin. Eivät ole tajunneet, että se ei tuolla tavalla onnistu.
Muutama vuosi sitten vielä ajattelin, että tekis mieli laittaa sille luu kurkkuun ja kiihdyttää vielä kovempaa. Näyttää ukolle paikkansa, jynöu. Nykyään lähinnä huvittaa. En enää kehtaa kaasutella, mielestäni melko lapsellista. T. N30v
[/quote]
Oman kokemukseni perusteella se kuvastaa juuri päinvastaista. Muutaman tuntemani miehen, joka ajaa noin, olen ihan itse todennut varsin heikoiksi suorittajiksi ihan muissa puuhissa (samanlaisia älyvapaita kiihdytyksiä ja äkkipysähdyksiä yms. nykimistä kuin liikenteessäkin...) Muutaman muun osalta minulla on vahvat epäilykset samansuuntaisesta suorituksen tasosta.
Liikenteessä näitä "miehiä" nähdessäni tunnen siis lähinnä sääliä. Jossain pitää päteä, kun naisten kanssa ei suju...
Ainoa ajatus, joka minulla tulee mieleen on "Pysyisit kotonasi, idiootti".
[/quote]
Ei, vaan sen kyvykkyyden puutetta.
Mulla on tommonen ukko kotona. Hiusraja pakenee ja vatsa kasvaa, eikä seksuaalisella kyvykkyydelläkään voi kehua. Kuitenkin kuvittelee olevansa joku alfauros ja teiden kingi, kun törttöilee bemarillaan. Idioottimaista käytöstä.
Niin on typerää, vain ne, joilla seisoo hyvin saavat kiihdyttää autolla. Munattomien miesten täytyy ajaa kuin naiset.
Pelkkä kiihdyttely ei tee vaikutusta, lisäksi pitää olla karvanopat ja wunderbaum.
mulla on vihreä bemari.
pitäisi tuo vanha auto kaivaa esiin tuolta tallin nurkasta jä lähteä näyttämään miten kumia poltetaan,nyky teinit ajelee vaan etuvetoisilla millä ei voi edes vetää kumeja tonttiin.