Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teini totesi minun olevan itsekäs, koska olen hänet tähän maailmaan saattanut

Vierailija
23.06.2021 |

Ikävältä tuntuu, vaikka se totta onkin.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin totesi minunkin teinini. Kaikki oli minun syytä, kun hän kuulemma ei ollut halunnut syntyä, mutta minä itsekkäästi hänet tein.

Nyt kaksikymppisenä on jo toista mieltä ja ajattelee, että jokainen on vastuussa siitä, millaiseksi elämänsä tekee.

Vierailija
2/28 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet itsekäs sika, ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin totesi minunkin teinini. Kaikki oli minun syytä, kun hän kuulemma ei ollut halunnut syntyä, mutta minä itsekkäästi hänet tein.

Nyt kaksikymppisenä on jo toista mieltä ja ajattelee, että jokainen on vastuussa siitä, millaiseksi elämänsä tekee.

Ei ole silloin, jos vanhemmat ovat tosi kontrolloivia tai haluavat lapsen tekevän kaikenlaista, mistä hän on onneton väittäen sen olevan tämän parhaaksi, koska palkinnon saa vasta myöhemmin jne.

En siis tarkoita, että olisit tällainen, just sayin’.

Vierailija
4/28 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille että itsekkyyttä on jättää lapset tekemättä. Näin nykypäivän veloillekin toitotetaan.

Vierailija
5/28 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin oli yksi lapsista vihainen kun joutui syntymään.  Ei olisi lähtenyt sitten liikkeelle, jos ei halunnut syntyä. Minun munasolu kun hänet näki niin sehän heti toivotti tervetulleeksi sen enempiä kysymättä.

Vierailija
6/28 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyteinit voivat tällaisia puhuakin. Sen verran näyttävät olevan pihalla lähes kaikesta.

Vierailija
7/28 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai myönsit itsekkyytesi?

Kai totesit, että halusit kokea, miltä tuntuu rakkaus, jota suurempaa ei ole?

Vierailija
8/28 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meilläkin oli yksi lapsista vihainen kun joutui syntymään.  Ei olisi lähtenyt sitten liikkeelle, jos ei halunnut syntyä. Minun munasolu kun hänet näki niin sehän heti toivotti tervetulleeksi sen enempiä kysymättä.

Olet hieman hölmö.

Vierailija
9/28 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro sille, että olit vahinko ja ettei kukaan pakota täällä olemaan.

Vierailija
10/28 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs siitä? Onko itsekkyys nyt huono asia? Itsekkyyden vuoksi lajimme on olemassa.

Vierailija
11/28 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vahinko se lapsi oli.

- ap

Vierailija
12/28 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole silloin, jos vanhemmat ovat tosi kontrolloivia tai haluavat lapsen tekevän kaikenlaista, mistä hän on onneton väittäen sen olevan tämän parhaaksi, koska palkinnon saa vasta myöhemmin jne.

En siis tarkoita, että olisit tällainen, just sayin’.

No meidän tapauksessa kyse siis oli, kun minulla ei ollut varaa aina uusimpaan iphoneen, kun se ilmestyi ja läppäriksi ostin jonkun tavallisemman version (ja huomattavasti halvemman) kuin jonkin macbookin.. Elämä oli pilalla, kun ei ollut päässyt Intiaan joululomalla, kuten luokkakaverinsa, vaan mentiin mummolaan.

Nyt tajuaa vanhempana, että ei voi elää miljonäärin elämää, jos on duunarivanhemmat. Joten lähti opiskelemaan vähän parempipalkkaisiin hommiin, kuin vanhempansa

Vierailija
13/28 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta puhui. Mammat täällä räyhäävät veloille itsekkyydestä, mutta kotoa lasten suusta se totuus kuuluu.

Vierailija
14/28 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lapseni 21v sanoo minun olevan itsekäs, koska ostan hänelle vaatteita, huonekaluja, käyn siivoamassa hänen luonaan (kun kerran pyytää) enkä lopeta silloin kun hän käskee vaikka olisi vielä kuinka paljon siivoamista. Maksan hänen vuokrarästejä, maksuja ja laskuja. Annan rahaa kun pyytää.

Olen narsisti ja itsekäs pas*a.

Edelliset ostamani lenkkarit ja sandaalit oli myynyt, no kulki rikkinäisissä kengissä joten ostin uudet.

Sain haukkumiset ja huudot 😭

Vierailija
15/28 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vahinko se lapsi oli.

- ap

Kyllä jo parikymmentä vuotta sitten abortti olisi ollut mahdollinen.

Vierailija
16/28 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyteinit voivat tällaisia puhuakin. Sen verran näyttävät olevan pihalla lähes kaikesta.

He tiedostavat maailman huonon tilanteen, joka johtuu ihmisten lisääntymisestä. Eivät he ehkä niin pihalla olekaan.

Vierailija
17/28 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vahinko se lapsi oli.

- ap

Kyllä jo parikymmentä vuotta sitten abortti olisi ollut mahdollinen.

Olin ja olen nyhverö.

- ap

Vierailija
18/28 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta lapsi puhui. Itsekkyydestä lapset syntyvät. Halutaan seksiä ajattelematta seurauksia, tai halutaan söpö vauva ja perheidylli. Keksiikö joku yhtään epäitsekästä syytä hankkia lapsi?

Vierailija
19/28 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun lapseni 21v sanoo minun olevan itsekäs, koska ostan hänelle vaatteita, huonekaluja, käyn siivoamassa hänen luonaan (kun kerran pyytää) enkä lopeta silloin kun hän käskee vaikka olisi vielä kuinka paljon siivoamista. Maksan hänen vuokrarästejä, maksuja ja laskuja. Annan rahaa kun pyytää.

Olen narsisti ja itsekäs pas*a.

Edelliset ostamani lenkkarit ja sandaalit oli myynyt, no kulki rikkinäisissä kengissä joten ostin uudet.

Sain haukkumiset ja huudot 😭

Eikös tuo tilanne ole äärimmäisen helppo ratkaista?

Et enää elätä häntä, et huolla, et maksa laskuja, et siivoa, et anna rahaa. Ennen kuin päädyt tähän ratkaisuun, käy lapsen kanssa keskustelu, että hän ymmärtää, mitä on tapahtumassa ja miksi.

Vierailija
20/28 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

He tiedostavat maailman huonon tilanteen, joka johtuu ihmisten lisääntymisestä. Eivät he ehkä niin pihalla olekaan.

Aloittakoot sitten väen vähentämisen itsestään.