Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihmeitä tapahtuu ++++++

23.08.2006 |

Ihmeitä tosiaan tapahtuu. Meille tulee luomusti vauva, kahden vuoden yrittämisen, yhden inssin, kahden ivf:n ja kahden pas:n jälkeen. Nyt oli hoitotauko yksityiseltä julkiselle puolelle siirryttäessä, koska julkinen oli kesän kiinni. Minun oli ilmoittaminen julkiselle elokuun menkoista, soittelin alkuviikosta, et menkkoja ei ala kuulua, et voitasko käynnistellä lääkkein. Kävin verikokeessa ja hcg oli huimat 5670, vkot 5+5 menossa. Nyt kp 40 menossa.

Tää on uskomatonta, niin kauan toivottu lasta ja nyt sisälläni kasvaa pienen pieni vauva, toivotaan vain et kaikki menee hyvin. Toivoa on kaikilla, sen me todistimme. Meissä ei kummassakaan vikaa ollut, alkiot olivat priima tavaraa ivf hoidon yhteydessä, mikään ei vain kiinnittynyt.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä tosiaan tapahtuu. Itse tulin myöskin luomusti raskaaksi 6 vuoden tuloksettomien hoitojen (7xicsi) jälkeen ja meissä vikaa oli molemmissa:)

Päätimme lopettaa hoidot ja meni 1.5 vuotta tämän ihmeen toteamiseen.

Nyt täällä mennään jo ihan loppumetreilä, rv 34+ menossa.

TURVALLISTA & ONNELLISTA RASKAUSAIKAA!!!!

T. Je_Ni

Vierailija
2/6 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein paljon onnea plussan johdosta ja paljon tarraliimaa masuasukille. Turvallista odotusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuminen antaa aina toivoa meille muillekin. Paljon, paljon onnea! Olen iloinen puolestasi :)

Vierailija
4/6 |
25.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä yhtenä päivänä mietinkin että kuinkahan teidän jatkot menee kun silloin O. :n polttareissa oli puhetta että siirrytte julkiselle. Ja nyt sitten sattumalta huomasinkin täällä näin hienon uutisen sinulta! Onnea ihan hurjan paljon teille, varmasti uskomattoman onnellinen olet. :)

Meillä on aloiteltu nyt sit se toinen IVF, viikon olen jo synarelaa sumutellut. Eikä pahemmin niitä sivuoireitakaan ole näkynyt mitä pelkäsin. Kuumottaa kylläkin koko ajan ja välillä hermostuttaa kaikki mutta pientähän tämä on...

Mutta vielä kerran onnea matkaan teille molemmille, ajattele, ensi kesänä saatte jo hoitaa omaa pientä ihanaa nyyttiä. :)

p.s.

Minä täältä yritän kovasti tulla perässä! ;)

t: P (tiedät varmaan kuka ;)

Vierailija
5/6 |
26.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

SUURET ONNITTELUT!

Vierailija
6/6 |
27.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia, tiedän kuka nimimerkin takana olet, muistan keskustelun O:n polttareista, minä tajusinkin sinut jo aiemmin nimimerkin takaa.

On tää elämä tosiaan ihmeellistä, positiivisia yllätyksiä sattuu. Minulla nyt menossa 7 raskausvko. Ke on jo eka neuvola ja ma vkon päästä uä julkisella puolella. Kysyivät et haluanko tulla uä, tottakai halusin. Neuvolan laitteilla sydänäänet kuuluvat vasta myöhemmin, haluan tietää mahdollisimman aikaisin että kaikki on hyvin, kun kerta siihen mahdollisuus.

Jaksamista ja onnea teille hoitoon, uskon että tulet vielä perässä ja kovalla vauhdilla. Mekin tässä vielä tarrasukkia kovasti tarvitaan.