Ennenaikainen juhannus alkoi = (
tulimme siis mieheni kanssa jo eilen mökille. mies osti paljon juhannus
juomia ja kaikki on jo muutoinkin ostettu. mies veti eilen jo kamalat
kännit ja yömyöhään kaatoi ison kuusen joka on häirinnyt minua
pitkään.
kuusi jäi tosin kaadettuna maahan jonka muka lupasi tänään pilkkoa,
mutta nyt jo kolmas aamukalja sillä menossa.
vieraat tulevat illalla ja kaikki tekemättä. kuusi pihalla pitkällään
ja meidän piti yhdessä siivota ja leipoa/kokata.
olen rikki jo valmiiksi. lapsi 2v vie kaiken huomioni ja tästä juhannuksesta tulee luultavasti kamala.
Kommentit (86)
Tuskin ne vieraat on niin avuttomia että eivät pääse saunaan vaikka kuusi siinä polulla onkin.
Jos miehesi on itsekäs kusipää niin minkäs teet! Voit nalkuttaa vaikka koko päivän mutta tuskin se mitään auttaa.
Sinä teet mitä pystyt ennenkuin vieraat tulee ja yhdessä teette loput ruoka ym. hommat. Keskityt itseesi, lapseesi ja niihin vieraisiin ja jos se ukko pilaa kaiken niin oma on häpeänsä...ei sinun!
olette kamalia! kävin juuri ajamassa nurmikkoa käsiruoholeikkurilla,
olettepa todella avuliaita.
en kaipaa törkeitä kommentteja vaan apua miten saan ukon tekemään hommia?
lapsi onneksi pysyy tuossa leikkehässä
Ap, jätä nyt kesken tämä viritelmäsi, kun ei tästä mitään tule. Jankkaat vaan samaa: kiitti vittuilusta, olettepa kamalia. Sulla ei nyt oikein lähde tämä trollipeikko wörkkelehtimään.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 14:13"]
Ap, jätä nyt kesken tämä viritelmäsi, kun ei tästä mitään tule. Jankkaat vaan samaa: kiitti vittuilusta, olettepa kamalia. Sulla ei nyt oikein lähde tämä trollipeikko wörkkelehtimään.
[/quote]
kiitos avustasi. onneksi minulla ei ole tuollaisia äitejä ystävänä
Sinnittele juhannus ja arkena eropaperit vetämään. Maailmassa on raittiitakin miehiä, joiden kanssa ei tule tuollaisia ongelmia. Tyhmää olla sellaisen kanssa, joka käyttää päihteitä.
en jätä miestäni koska on aivan ihana, hyvät tulot ja minä kotiäiti.
ja kuten sanoin , nyt joku viinamania päässä. alkoi suuri marinoimaan
suolasiikaa. mutta kännissä = (
nyt meni päivä unille. sanoi että siivoa ja lämmittää saunan myöhemmin.
vieraat tulee 18.00
en jaksa. millä saan sen töihin ? ja olen siis todellinen ihminen,
enkä halua enempää alistusta
No vittu huuda sille miehelle, älä meille! En tunne sun miestä, joten en tiedä miten sen saa mitäkin tekemään. Aikaa sulla on ainakin täällä kitistä. Vaikka mitä sulle on sanottu, niin väität ettei auteta.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 12:54"]
tulimme siis mieheni kanssa jo eilen mökille. mies osti paljon juhannus
juomia ja kaikki on jo muutoinkin ostettu. mies veti eilen jo kamalat
kännit ja yömyöhään kaatoi ison kuusen joka on häirinnyt minua
pitkään.
kuusi jäi tosin kaadettuna maahan jonka muka lupasi tänään pilkkoa,
mutta nyt jo kolmas aamukalja sillä menossa.
vieraat tulevat illalla ja kaikki tekemättä. kuusi pihalla pitkällään
ja meidän piti yhdessä siivota ja leipoa/kokata.
olen rikki jo valmiiksi. lapsi 2v vie kaiken huomioni ja tästä juhannuksesta tulee luultavasti kamala.
[/quote]
Kannattaako olla juopon kanssa? Tai eikö sitä voisi edes saada hoitoon, aamukaljoittelu iltajuopottelun jälkeen kertoo aika paljon...
Eka kerta, kun totean: teolli! !!!!
2v lapsi ei todellakaan pysy leikkikehässä! ! :)
↑siis trolli! :) hitto tätä ennakkosyöttöä :)
Jos minä olisin ap:n mies, olisin tässä vaiheessa vähintään 3 promillen kännissä taju kankaalla.Kuulostaa senverta vittumaiselta tuo meno tuolla mökillä. Ja ne vieraatkin tod.näköisesti kitisevä anopinharppu seniilin miehensä kanssa joten eipä ihme jos miehellä tekee mieli vetää perseet olalle,miehen juhannus kun on jo pilalla ennenkuin alkoikaan.
Mun mielestä Ap on saanut täältä monia ihan käyttökelpoisia ideoita ja ihmiset yrittävät auttaa asiallisesti. Enempään me ei täältä ruudun takaa pystytä. Jos mökki on lähellä, voitais tietysti tulla porukalla auttamaan hommissa, mm. kuusen saamisessa pois saunapolulta.
Miten ihmeessä sinua häiritsee enemmän känninen miehesi kuin se, että pieni lapsesi joutuu katsomaan vierestä kun hänen isänsä (?) vetää perseitä?
Miksi te haukutte jos joku juo vapaalla? Mistä te tiedätte miten vaativaa (vaikka asiantuntija)työtä mies tekee?
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 15:55"]
Miksi te haukutte jos joku juo vapaalla? Mistä te tiedätte miten vaativaa (vaikka asiantuntija)työtä mies tekee?
[/quote]
Juoppo on juoppo, ihan työstä, koulutuksesta tai selityksistä huolimatta. Halu ottaa vähän väliä 5 promillen kaatokännit rentoutumiseksi on aika tavallinen selitys.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 15:52"]
Miten ihmeessä sinua häiritsee enemmän känninen miehesi kuin se, että pieni lapsesi joutuu katsomaan vierestä kun hänen isänsä (?) vetää perseitä?
[/quote]
Mitäpä se lasta haittaa.. näkeepähän elämän eri puolia. Ottais vaan äitikin pari rentouttavaa niin ei hiekka ritisisi pillussa ja nutturakin löystyisi.
Ap on just sitä naistyyppiä koka aiheuttaa monelle miehelle ennenaikaisen tien hautaan, esim alkoholismin tai jopa oman käden kautta, ellei sitten mies ymmärrä ajoissa erota.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 13:06"]
onko mitään keinoa mitä tekisin ukkoni suhteen , muuta kuin vittuilua?
[/quote]
On. Eroa. Varsinkin jos on 2-vuotias lapsi ja tuollainen alkoholinkäyttö yleistäkin miehelläsi.