Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huutonetin hölmöläiset :)

Vierailija
23.08.2006 |

Toissapäivänä loppui huuto eräästä lasten pussilakanasta. Hinta oli 19e ja hintavaraus ei ollt vielä ylittynyt. Lähtöhinta oli asetettu muistaaksen 15 euroon. Tuohon 19 euroon olisi lisätty vielä postikuluja useampi euro.

No eilen kävin Jyskissä ja tuo täysin sama lakana maksoi siellä (normaali hinnalla) 19.90e... Myönnän, että mietin itsekin tuon lakanan huutamista, mutta onneksi kohde oli ehtinyt jo sulkeutua. Eli kyllä kaupoissa kiertely silti vielä kannattaa, vaikka netistä ostelu olisikin helppoa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

maailman on pieni. Toisilla ei ole mahdollisuutta tai edes halua ravata alennusmyynneissä -elämässä on muutakin - vietän mieluummin sen ajan lasteni kanssa ja olen äiti kun raahaan niitä pitkin vaatekauppoja ja ostoskeskuksia. Maksakoot nyt sukat euron tai pari enemmän mutta tulevatpahan kotiin saakka.

Vierailija
2/6 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim Mariskooleja huudetaan kalliimmalla ku kaupassa ja lisäks vielä postilukut... Hahaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

asun kyllä kaupungissa, mutta hyvä ystäväni asuu maalla, lähimpään kaupunkiin on 100km eli halvemmaksi ja helpommaksi tulee niin, että ostaa tuotteen huutonetistä.

Ja moni kaupungissakin asuva ei pysty / ehdi kiertelemään kauppoja.

Vierailija
4/6 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sitä kuvitellaan, että kaikilla on se ostoskeskus nurkan takana.

Meiltä 50km kaupunkiin, mistä vaatteita ym. viitsii ostaa.

Siellä ei koko ajan rampata, joten mieluummin huutelen ne mieluisat vaatteet huutonetistä kuin ostelisin täältä lähikylästä hirveitä rytkyvaatteita. Silloin kun kaupunkiin on asiaa, niin sitten tietysti katson myös vaatetilannetta.

Mutta mulla ainakin on tullu PALJON halvemmaksi ostaa netistä lasten ja omat vaatteet, kuin lähteä kauppoja kiertelemään.

Meillä kun siihen kauppojen kiertelyyn pitää laskea mukaan aina myös ruokailu jossain, ei pienet lapset jaksa istua kärryissä päivää syömättä mitään.

Vierailija
5/6 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asun kaupungissa ja juoksentelen kaikissa kaupoissa ja välillä ihmettelen, että jotkut huutaa esim. lasten sukkia (disney) useammalla eurolla kun niitä saa 2,50e VapaaValinnasta jne. mutta kaikki ei asu kaupungeissa ja isojen kauppojen lähellä.

Itse kun myyn huutonetissä niin suurin osa ostajista on tosiaan " maaseudulta" tai pieniltä paikkakunnilta.

Vierailija
6/6 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 e ja hintavarausta on harvoin ollenkaan, tai sitten muutama euro jos on esim. hyväkuntoisesta merkkivaatteesta kysymys.

Hauska kattoa, kun trokareilla on jossain lasten yöpaidassa lähtöhintana 30 e!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan