Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Harmittaa, että olen menettänyt hyvän ystävän hänen lapsensa takia

Vierailija
19.06.2014 |

Ystävälläni on lapsi, joka on aivan kauhea. Olen nähnyt käytöshäiriöt aivan pienestä asti ja aina kyläillyt on päättyneet ikävästi. Nyt ei olla enää tavattu kuin lyhyesti parin vuoden aika ja ilman lapsia.Ystäväni aina vähätteli lapsensa käytöstä, 'pojat nyt on tollaisia vilkkaita', mutta nyt ole toista kautta kuullut, että poika kävi koko viime vuoden sairaalakoulua, koska raivareitten takia ei sopeutunut edes pienluokalle. Nyt kesällä pääsee kotiin lomalle vain vähän. Eli 9v lapsi suljetulla osastolla, kuulostaa melko vakavalta. Harmittaa toki ystäväni puolesta, mutta hän ole halukas keskustelemaan ollenkaan asiasta, mutta olisi mielellään koko perheenä tulossa kylään kun tuo raivari lapsi kotona. Minä taas en ole halukas tapaamaan tuota lasta. Harmi =(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kumpi teistä on se paska? Mieti sitä..

Vierailija
2/4 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 10:45"]

No kumpi teistä on se paska? Mieti sitä..

[/quote]

Minä ilmeisesti? Onko väärin haluta olla henkilön X ystävä, mutta ei esim hänen miehen, lapsensa tai mummonsa ystävä, varsinkin jos tällä on vakavia psyykkisiä ongelmia? No samapa tuo, ei nähdä enää.

ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinä olet paheksunut iät ja ajat hänen poikansa käytöstä ja pitänyt häntä huonona kasvattajana, onko jokin ihme, ettei hän halua hakea sinulta tukea tässä tilanteessa?

Vierailija
4/4 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon lapsen käytös on sellaista, ettei huono kasvatus sitä selitä. En ole arvostellut ystäväni kykyjä kasvattajana mutta olen kyllä maininnut ettei pojan käytös ole ihan normaalia ja olisi hyvä hakea apua. Esimerkki: poika otti käteensä varaston hyllyltä sahan. Sanoin, että saha ei ole lelu, sen kanssa ei voi kulkea, se on vaarallista. Lapsi sai aivan hirveän raivarin ja huusi, että sinä et minua komenna, minä tapan sinut, ja sitä huutoa ja raivaria kesti kunnes äiti sai pojan väkisin autoon ja lähtivät pois, jotain 20min. Niin ja poika oli tuolloin 4v.

ap