Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljon maksat T-paidasta?

Vierailija
23.06.2021 |

Niin?

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonko teidän vuositulot on jotka ostatte kalliita t-paitoja ???

Pienet on tulot. Siksi pitää ostaa laatua eikä joka vuosi uusia paitoja. Sama juttu toki muissakin asioissa. 

Jännä juttu, en ymmärrä alkuunkaan moista ajattelutapaa.

Jännä juttu, minä taasen en ymmärrä alkuunkaan sinun ajattelutapaasi. 

Otatko pikavippejä t-paitoihisi?

Ei ole tarvetta, kun palkka kilahtaa tilille joka kuukausi. Sinulle ilmeisen vieras käsite, kun ainut tuntemasi rahoitusmuoto on pikavippi. 

Vierailija
42/63 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä 20-30 euroa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T-paita on samanlainen trendeistä riippumatta. Ostan mahdollisimman laadukkaan paidan, joka kestää kauan. En välitä mikä sen hinta on.

MIstä sä ostaessa tiedät, että se kestää kauan.

Rakastat t-paitaasi ensisilmäyksestä loppuun asti?

Et liho etkä laihdu ikinä?

Musta, yksivärinen perus t-paita 298,72 e? Mä ostan samalla hintaa 60 paitaa, jotka kestää vähintään tasan yhtä kauan kuin sun yksi paita, jota pidät päivästä toiseen kun taas itsellä on valinnan varaa. 

Vierailija
44/63 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kalleimmat T-paidat on olleet yli satasen. Ostan niitä harvoin, ja siksi katson enemmän laatua kuin hintaa.

Varmaan sitten käytät sitä joka päivä.

Olet köyhä ja tylsä kun kuljet aina samassa paidassa.

Eikö kallis paita kerää esim. kainalohikeä ja dödöä pesuista riippumatta.

Koettu on että luonnonkuituiset hintavammat t-paidat eivät hiosta yhtä paljon kuin halvemmat, joissa on tekokuitua.

Vierailija
45/63 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmiset edes löytää 10 euron t-paitoja? Alennuksesta voi joo joskus löytyä tuohon hintaan, mutta ei edes H&M tms. myy normaalisti noin halpoja t-paitoja...

Vierailija
46/63 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T-paita on samanlainen trendeistä riippumatta. Ostan mahdollisimman laadukkaan paidan, joka kestää kauan. En välitä mikä sen hinta on.

MIstä sä ostaessa tiedät, että se kestää kauan.

Rakastat t-paitaasi ensisilmäyksestä loppuun asti?

Et liho etkä laihdu ikinä?

Musta, yksivärinen perus t-paita 298,72 e? Mä ostan samalla hintaa 60 paitaa, jotka kestää vähintään tasan yhtä kauan kuin sun yksi paita, jota pidät päivästä toiseen kun taas itsellä on valinnan varaa. 

No kyllä sen tuntee onko materiaali kertapesussa hajoavaa höttöä vain vuosia kestävää laadukasta kangasta. Kun pitää elämäntavat terveellisenä, painokin pysyy aika vakiona ellei sairastu pahasti tms. T-paidan kodalla paino saa muuttua aika paljonkin ennen kuin se käy liian pieneksi tai suureksi. Itse en ainakaan suosi makkarankuori-malleja, joten parin kilon painonnousu ei vaikuta mitenkään. Mistä sinä muuten tuon 298,72 keksit?

Vierailija
47/63 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä ihmiset edes löytää 10 euron t-paitoja? Alennuksesta voi joo joskus löytyä tuohon hintaan, mutta ei edes H&M tms. myy normaalisti noin halpoja t-paitoja...

H&M perusmallistossa on t-paitojen vakiohinta 7,9-9,9. Näin ainakin täällä keskisemmässä Suomessa. Myös Cubuksella usein 2 paitaa 15€. 

Vierailija
48/63 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu paidasta, jos ihan tavallinen t-paita arkikäyttöön, niin ostan muutamalla eurolla edullisen esim. H&M:ltä tai vastaaavasta, ja jos löytyy niin alerekistä (kunhan on puuvillaa).

Jos paidassa on jokin "juju" (eli on astetta siistimpi/pitsiä tai muuta vaikka onkin t-paitamainen) sellainen jonka voi laittaa paikkoihin missä "siistimpi" vaatetus päällä, niin 15-30e (jos tuo 30e, niin sitten pitää kyllä on jo "täydellinen")

Kalleimman t-paidan olen ostanut ulkomailta, kyseessä bändipaita, joka oli samalla muisto keikasta, en juurikaan edes ole raaskinut käyttää sitä.

Vierailija
49/63 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi Prisman House-mallistossa on jopa farkkuja kympillä. T-paidat taitavat olla 6-7€. 

Vierailija
50/63 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juurikin Alesta =DD

Vierailija
51/63 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun teini-ihmisillä on kymmeniä merkkitpaitoja, esim Dc, Volcom, Hilfiger. Kyseiset paidat kuluvat pesussa yhtä nopeasti kuin esim lidlen t-paidat.

Paidat on ostettu pelkästään merkin takia, paikkaamaan teinieni notkahtelevaa itsetuntoa. On ostettu lähes kaikki aleista tai ameriikasta, jolloin kyseisten paitojen hinnat ovat olleet 5€-25€, Suomessa kyseisten paitojen normihintalappu on 35-45€.

Vierailija
52/63 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juurikin Alesta =DD[/quote

Sieltä tietenkin. Viimeksi olen ostellut t-paitoja eurolla.

Vierailija
53/63 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trikoisista t-paidoista maksan uutena yleensä 30-40 €. Käytettynä ostan myös, silloin ovat tietysti halvempia. En osta pikamuotia. Ihan keskituloinen perheenäiti olen.

Vierailija
54/63 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvästä ja laatu t-paidasta maksan suosiolla 50-65 euroa.

Vierailija
55/63 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvästä ja laatu t-paidasta maksan suosiolla 50-65 euroa.

Vierailija
56/63 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina niitä jostain saa, ei tarvi maksaa.

Vierailija
57/63 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nuo esim.Jalkapallon EM huuhkajien T- paidat maksaa melkein 40,00€! ( melkein no yli 30,00€)

Ja postikulut päälle se on jo liian kallis ja vielä yksi kappale tuohon hintaan ja pesus kuvat haalistuu ajan myötä.⚽👕

Vierailija
58/63 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä 12,90e olisi maksimi... tai jos se ois joku tosi spessu niin 19,90e.

Vierailija
59/63 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-40 e. Eniten noin 15 e t-paitoja, koska kissa reittää ne niin helposti.

Vierailija
60/63 |
24.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti ostan kaikki vaatteet kirpparilta Maks 2e. HM laadusta tosin sekin on liikaa, en tajua miten ne reikiintyy niin nopeasti.

Bändipaidoista oon saattanut maksaa sen 25e.