Jättäjän tuska
Olen rakastanut toista miestä lähes 6 vuotta. Olen harrastanut seksiä tämän toisen kanssa.
Voisin mennä naimisiin hänen kanssaan ja menenkin heti, jos kositaan. Ko mies siis on vapaa.
Mitä sanon eron syyksi omalle miehelle? Päätös on varma.
Kommentit (8)
Kerro syy rehellisesti. Toisen on silloin helpompi käsitellä asia mielessään ja jatkaa elämäänsä. On myös kunnioittavampaa toista kohtaan olla rehellinen. Jos et kerro syytä, saattaa hän turhaan jäädä murehtimaan "mitä olisin voinut tehdä toisin", "mikä minussa on vikana" yms. ajatuksia. Jos jätät kertomatta, suojelet vain itseäsi toisen kustannuksella. Jos nykyisesi on ollut sinulle rehellinen, ansaitsee hän sinulta totuuden.
Tuntuu vaan niin vaikealta ja itsekkäältä sanoa. Mutta valinta on tehtävä :( En voi enää olla oman miehen kanssa, en vaan enää voi. Surullista. 16 vuotta, enkä tosiaan koskaan rakastanut häntä, ainakaan riittävästi.
Ap
Entä jos se toinen ei sitten rakastakkaan sua?
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 00:12"]
Tuntuu vaan niin vaikealta ja itsekkäältä sanoa. Mutta valinta on tehtävä :( En voi enää olla oman miehen kanssa, en vaan enää voi. Surullista. 16 vuotta, enkä tosiaan koskaan rakastanut häntä, ainakaan riittävästi.
Ap
[/quote]
Olet mielestäni itsekäs jos pitkität tilannetta enää yhtään tai et ole hänelle rehellinen. Älä tuhlaa enää miehesi aikaa. Vapauta hänet löytämään elämäänsä nainen, joka rakastaa ja on uskollinen hänelle.
Mitä uusi mies tarjoaa sinulle, jota nykyinen ei? Mielenkiinnosta kyselen.
Kiitos vastauksista. Yritän saada sanottua vaikka pelottaakin.
Ja vaikka tuo uusi mies ei mua rakastaisi niin en silti unohda häntä koskaan. Ja elän elämäni sitten yksin.
Ap
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 00:21"]Mitä uusi mies tarjoaa sinulle, jota nykyinen ei? [quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 00:21"]Mitä uusi mies tarjoaa sinulle, jota nykyinen ei? Mielenkiinnosta kyselen.
[/quote]
Rakkautta, intohimoa, ystävyyttä.
Ap
Sano että rakastuit toiseen. Älä kerro milloin. Se voi loukata liikaa. Rehellisyys kannattaa yleensä aina. Älä kuitenkaan sano: Sua en 00 koskaan rakastanut - vaikka se totta olisikin.