Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mielestänne 30-vuotiaan miehen ok tapailla 21-v naista?

Vierailija
23.06.2021 |

Olen tutustunut mukavaan nuoreen naiseen Snapchatin kautta ja hän vaikuttaisi kiinnostuneelta, mutta aiheuttaakohan ikäero pahennusta?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain nössöt piittaa muiden mielipiteistä.

Vierailija
22/34 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin vanhaa naista ei moni kelpuuta. On jo pilalla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai ikäero voi olla mikään tärkein tekijä suhteessa, varsinkin jos se ei tuon isompi ole. Persoonat vaikuttanevat eniten. Itse olin juuri tuon 21, kun tapasin 30-vuotiaan miehen, joka osoittautui elämäni rakkaudeksi - kai se oli myös vice versa, uskoisin ja toivoisin niin. :) Etenkin seurustelun alkuaikoina joskus kyllä huomasi, että hänellä oli jo vähän kypsempi ote elämään kuin minulla, mutta eihän se paha juttu ollut, ja monesti naureskelimme pienille asenteellisille eroillemme. Homma kyllä tasaantui, kun lapsemme syntyivät ja mä olin ihan kanaemo, ja mies vastaavasti enemmän kujalla lastenhoitoasioista. Valitettavasti jäin leskeksi hieman päälle 40-vuotiaana miehen kuoltua vaikeaan, nopeasti edenneeseen sairauteen (joka ei liittynyt ikään).

Mutta siis ei noin suoraviivaisesti voi pelkän iän perusteella tuomita jotain potentiaalista ihmissuhdetta. Jos joku paheksuu niin paheksukoon - paheksuisi varmaan jotain muutakin, mitä vaan keksii.

Vierailija
24/34 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevytkenkäinen hupakko kirjoitti:

Tapailin kolmekymppisenä 20-vuotiasta miestä. Suhde päättyi minun aloitteestani. Tapailin myös 9 vuotta itseäni vanhempaa miestä, sekään ei oikein toiminut. Päädyin yhteen 3 v vanhemman miehen kanssa. Oltiin yhdessä 9 vuotta.

Nelikymppisenä päädyin suhteeseen 10 vuotta vanhemman miehen kanssa, ja silloin ikäero kyllä jo tuntui! Se homma loppui. Mies oikeasti vaikutti jo vanhalta, vaikka mukava olikin.

onneksi et itse vanhentunut.

Vierailija
25/34 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On mielestäni ällöttävää.

Anteeksi mutta onpa tyhmä kommentti ja tyhmät peukuttajat.

Kaksi aikuista ihmistä. Asia ei kuulu teille pätkän vertaa. Mitä ihmettä oikein mietitte????

Vierailija
26/34 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin vanhaa naista ei moni kelpuuta. On jo pilalla

alkaa mielestäni vasta olla nainen

ap

Vierailija
27/34 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aloin 21-vuotiaana seurustelemaan  29-vuotiaan miehen kanssa. Itse olin silloin fuksi ja mies tohtoriopiskelija. Ihanaa oli ja on edelleen, ja nyt meillä on lapsiakin yhdessä=)

Vierailija
28/34 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 21 v, tuleva mieheni 30v. Tuli 30 v hyvä avioliitto lopulta ja jäin leskeksi. Nyt naimisissa saman ikäisen kanssa. Ikäero on viheliäinen juttu.

Vierailija
29/34 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teidän pitäisi olla jo 40 ja 31?

Vierailija
30/34 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies varmaan toimii noin, hän varmaan pikkuisen lapsellinen ja kaipaa lapsenomaista seuraa. Jos tyttö haluaa noin vanhan miehen, kotiasiat ovat olleet huonossa jamassa. Isähahmoa hakee ja huomaa, että vanhasta miehestä ei ole liikunta-, matkailu- ja kumppanuusmielessä enää samaa hyötyä... Mies on jo nuoruutensa viettänyt. 

Vierailija
31/34 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ällöttävää ja selkeästi hyväksikäytön mahdollisuus olemassa. Noin nuoren naisen ei pitäisi yrittää vokotella ja laittaa vanhan miehen päätä sekaisin tuolla tavalla.

Vierailija
32/34 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi jos viihdytte hyvin yhdessä. 30 v ja 21 v, niin ei ole niin iso ikäero. Onhan 21 v nainen aikuinen nainen.

Vierailija
33/34 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies varmaan toimii noin, hän varmaan pikkuisen lapsellinen ja kaipaa lapsenomaista seuraa. Jos tyttö haluaa noin vanhan miehen, kotiasiat ovat olleet huonossa jamassa. Isähahmoa hakee ja huomaa, että vanhasta miehestä ei ole liikunta-, matkailu- ja kumppanuusmielessä enää samaa hyötyä... Mies on jo nuoruutensa viettänyt. 

30-vuotias mies vanha:D Mies on parhaimmillaan 30-35 vuotiaana jos osaa edes alkeellisesti pitää huolta kunnostaan ja terveydestään. Henkisesti 30-vuotias mies vastaan noin 23-vuotiasta naista eli ihan sopivalta pariskunnalta tämä kuulostaa minun korvaan!

34/34 |
23.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei koskaan kysytä, että saako ruma olla kauniin kanssa, rikas köyhän kanssa, heikkolahjainen huippuälykkään kanssa, vaan aina tuo pliisu ja kulunut 20 ja 30.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä