Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä teki päivästäsi hyvän tänään?

Vierailija
18.06.2014 |

Aloitan itse. Päivästäni tuli hyvä kun sain hoidettua asioita terveyskeskuksessa ja kelassa, kaikki sujui hyvin, en joutunut jonottamaan kauaa ja muutenkin palvelu oli tosi ystävällistä. Lisäksi lasten kanssa oli rauhallinen päivä, vähemmän sisarrusten välisiä riitoja kuin tavallisesti. Ja lisäksi vielä mua ei ollenkaan haittaa tämä viileä sää, pidän tuulesta. Keräsin ison kimpun luonnonkukkia maljakkoon. Imuroin koko kodin ja nautin oleilusta, ihana päivä....vaikka olenkin työtön, koitan löytää ilonaiheita jokaisena päivänä, sillä muuten muserrun jos vaan murehdin puuttuvaa työtä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöjen ilta, ihastus, töissä oli kivaa ja menkat loppu:))

Joskus aikanaan kun yksi kaveri oli masentunut eikä keksinyt ilon aiheita niin neuvoin kirjoittamaan ylös joka ilta vihkoon kaiken mistä oli sinä päivänä iloinen/kiitollinen. Nykyään vielä vuotta myöhemmin kaveri kirjoittaa kiitos kirjaansa.

Varmaan tosi imelää enkä itse kirjoita mitään mutta ajatukseen on ihana nukahtaa:) ja kaveri tajusi miten paljon hyvää hänellä on elämässä

Vierailija
2/3 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli lihakset kivasti kipeät eilisen tehojumpasta, ja hyvä omatunto että olen urheillut. Ja sain pari tosi hyvää kirjaa ladattua e-kirjana Elisan kesätarjouksesta edullisesti, erityisesti ilahdutti lempikirjailijani Murakamin kirja Norwegian Wood.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tärkeä henkilö palaa tänään reissusta ja toivottavasti ehtii laittamaan viestiä ennenkuin lähtee jussin viettoon:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi