Mitähän työnhakijat ajattelevat jos laitan hakemukseen lapsiluvun olevan täynnä?
Parantaiskohan se mun mahdollisuuksia päästä töihin kun ei tartte pelätä mun jäävän äitiyslomalle?
Kommentit (7)
Juu kannattaa ehkä niille haastattelijoille ja työnantajalle kertoo se.
Työhakemukseen ammatilliset faktat.
Hyvä juttu minusta. Yksi hakija laittoi näin meille lähettämässään hakemuksessa ja positiiviselta tuntui. Vaikkei tietenkään saa sen perusteella päätöksiä tehdä (eikä toki tehtykään eikä muista syistä tätä hakijaa otettu), mutta ei mitenkään negatiivinen juttu.
Hakemuskaavakkeessa pyydetään kertomaan itsestä ja ajattelin kertoa esim. että on kolme lasta ja enempää ei tule (ei tietenkään tuolla sanamuodolla). Edellisestä työhakemuksesta on vuosia aikaa etten oikein tiedä kuinka asioista kannattaa mainita.
ap
Tulee ihan sellainen olo, että tuolla tyypillä on ainakin kuusi lasta ja häntä ei paljon työpaikalla näy, kun valvoo jatkuvasti jotain oksennuspaskannustautista siellä kotona, yhtä toisen perään.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 22:35"]
Tulee ihan sellainen olo, että tuolla tyypillä on ainakin kuusi lasta ja häntä ei paljon työpaikalla näy, kun valvoo jatkuvasti jotain oksennuspaskannustautista siellä kotona, yhtä toisen perään.
[/quote]
Tätäkin olen miettinyt mahdollisuuksiani heikentävänä seikkana.
ap
Tuskin ne työnhakijat siitä välittää...