Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sisäinen vapina?

Vierailija
23.06.2021 |

Onko kenelläkään kokemusta moisesta?
Tuntuu että keho tärisee/ vapisee. Ei siis kokoaika, mutta joitain tunteja silloin tällöin. Välillä kädet myös oikeasti tärisevät. Neurologi ei ottanut mitään kantaa( kysyin kun migreenin takia kävin vastaanotolla). Itseä tämä ärsyttää ja olisi hyvä löytää syy.

Kommentit (88)

Vierailija
21/88 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Migreenin esioireena itselläni välillä tuollaista + hervottomuutta + tavaroiden tiputtelua.

Vierailija
22/88 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilu kappasee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/88 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko raudanpuutos? Minulla aiheutti kaikenlaista oiretta, mm.vapinaa ja lihaksien nykimistä.

Voi olla myös niska/selkäjumi tms.

Vierailija
24/88 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan kokeillut jo syödä magnesiumia ja b-vitamiinia?

25/88 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet varmaan kokeillut jo syödä magnesiumia ja b-vitamiinia?

Olen aloittanut magnesiumtablettien syönnin. Niissä myös B6:ta, mutta ei ainakaan vielä ole mitään vaikutusta.

26/88 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vierailija
27/88 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kilpirauhasen liikatoiminta voi aiheuttaa vapinaa, tarkistuta arvot.

Kaikessako se kilppari on se syypää? Masennuksessa, tärinässä, piereskelemisessä..

28/88 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

MS-tauti alkaa noin. Lisäksi puutumista. Se on inhottava tunne.

Joskus kovan ryyppäämisenkin jälkeen on ollut sisäistä vapinaa.

Sanoit, että niissä magnesiumtableteissa, mitä syöt, on B6:sta. B12 on kaikkein tärkein tai ota Bekofortea, missä on kaikki B-ryhmän vitamiinit. Pirkka-tuotteissa on edullinen ja vahva B-12.

Vierailija
29/88 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlettamalla törmäsin artikkeliin OMT-fysioterapiasta apua selittämättömään tärinään; hermopinne (rintarangassa esim.) voi kuulemma aiheuttaa sisäistä tärinää. Etsipä tuo asiakaskertomus, kuulostaa niin samalta.

Vierailija
30/88 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raudanpuutos aiheuttaa minulla melko voimakasta sisäistä vapinaa, erityisesti rintakehän alueella. Tätä on suuresta rautalisäannoksesta huolimatta yhä kuukautisten aikaan ja niiden jälkeen...

Vierailija
31/88 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

MS-tautiin sopii sisäinen tärinä. Myöskin siihen sopii, että rautavarastot tyhjät, vaikka hemoglobiini olisikin hyvä. Kolmas on sähköherkkyys. Valitettavasti se on oikea, ihmisiä vaivaava sairaus, vaikka siihen suuri enemmistö ei uskokaan.

Vierailija
32/88 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee joskus, kun sokeri on alhaalla. Ei diabetesta eikä mitään häikkää, mutta jos tarpeeksi laskee, niin koko kroppa tärisee. Muutama lusikallinen sokeria ja vettä päälle ja 5-10 minuuttia olo on ok. Huomannut tuon yleistyneen vanhemmiten (40+) jos en pariin päivään ole syönyt mitään sokeripitoista tai käyttänyt kahvin kanssa sokeria.

Vierailija
33/88 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki on koettu ja lääkäri ei osaa auttaa, kannattaa käydä kokeilemassa akupunktiota. Jos se auttaa, hyvä, jos ei, on ainakin testattu sekin vaihtoehto.

Vierailija
34/88 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-rokote?

Vierailija
35/88 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tulee joskus, kun sokeri on alhaalla. Ei diabetesta eikä mitään häikkää, mutta jos tarpeeksi laskee, niin koko kroppa tärisee. Muutama lusikallinen sokeria ja vettä päälle ja 5-10 minuuttia olo on ok. Huomannut tuon yleistyneen vanhemmiten (40+) jos en pariin päivään ole syönyt mitään sokeripitoista tai käyttänyt kahvin kanssa sokeria.

No kyllä ihminen pärjää ihan ilmankin sokeria. Vai meinaatko ihan sokeria tarjota lääkkeeksi?!

Vierailija
36/88 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K-rokote?

Tämä minullekin tuli mieleen. Enkä ole yhtään r-vastainen. Oletteko ottaneet rokotteet?

Vierailija
37/88 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K-rokote?

Tämä minullekin tuli mieleen. Enkä ole yhtään r-vastainen. Oletteko ottaneet rokotteet?

Tai ihan korona itse? Eikös sekin ole aiheuttanut kaikennäköisiä neurologisia oireita.

Vierailija
38/88 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni myös samaa. Ollut vuosia. Tuntuu siltä, kuin hyytelö sillä tavalla hytkyisi jonkun hiljaisesti tärisevän tärinälevyn päällä. Hyytelönä vaan sydän ja kaikki muut sisuskalut. Se on inhottavaa ja pelottavaa.

Neurologi tästä oireesta myös aikanaan hymähti minulle ja *ittuili vähän päälle. Teki niin kaikille kuulemma, kun taidot loppuivat kesken.

Itse miellän tuon johtuvan hermostosta. Olen ollut vakavassa onnettomuudessa ja sieltä jäi erinäisiä vammoja. Jotenkin itse epäilen, että tosiaan liittyy aivovaurioon/hermostoon.

Vierailija
39/88 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kukaan ei ole tätä vielä ehdottanut, niin minäpä heitän, että henkinen herääminen. Ala meditoida, opettele energiatyöskentelyä, ja jos innostut, harjoittele ruumiista irtautumista/astraaliprojektiota. Netissä on sivukaupalla ohjeita näihin.

Toki kannattaa sulkea fyysiset syyt pois.

Vierailija
40/88 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista tulee myös stressistä. Itselläni oli myös. Stressi kun loppui, niin tärinäkin loppui. Tärinä oli sellaista sisäistä, mutta ihan oikeaa tärinää, tuntui etenkin rinnan alueella. Varsinkin illalla kun meni sänkyyn, sen huomasi hyvin. Löysin sille jonkun nimenkin netistä, mutta en muista enää sitä.