Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kommentit (941)

Vierailija
641/941 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä porukka missä Arthur liikkuu on tosi ylimielisen ja pinnallisen oloinen. Ulkonäkö voi toki pettää ja oikeasti he ovatkin mukavia, mutta jotenkin nousee karvat pystyyn tästä Cheekin sakista. Kiiran siskon mies vaikuttaa ihan mukavalta ja normaalilta.

Voi vain kuvitella noiden jätkien juttujen tasoa kun vetävät kimpassa kunnon koomaörvellyskännit . . .

Tai sitten ne puhuu räppibiisien sanoilla tyyliin : jos mä oisin sä ,kyl mäki, olisin mun kaa, kyl mä, kyl mä, kyl mäki olisin mun kaa!

Sofia Belorf voisi olla hyvä puoliso Arthurille, sopisi tuohon porukkaan paremmin...

Vierailija
642/941 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin huolii Artturi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/941 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä porukka missä Arthur liikkuu on tosi ylimielisen ja pinnallisen oloinen. Ulkonäkö voi toki pettää ja oikeasti he ovatkin mukavia, mutta jotenkin nousee karvat pystyyn tästä Cheekin sakista. Kiiran siskon mies vaikuttaa ihan mukavalta ja normaalilta.

Voi vain kuvitella noiden jätkien juttujen tasoa kun vetävät kimpassa kunnon koomaörvellyskännit . . .

Tai sitten ne puhuu räppibiisien sanoilla tyyliin : jos mä oisin sä ,kyl mäki, olisin mun kaa, kyl mä, kyl mä, kyl mäki olisin mun kaa!

Sofia Belorf voisi olla hyvä puoliso Arthurille, sopisi tuohon porukkaan paremmin...

Ne vois ottaa selfieitä vaiks siitä miten ne nyppii toistensa kulmakarvoja ja muuta jänskää mistä vois tehä tosi diippii tositeeveetä.

Vierailija
644/941 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeasti, mielipiteeni on se, että olette vastenmielisiä typeryksiä.    Tässä asiassa ei ole mitään keskusteltavaa.  Ja ennen kaikkea teillä ei ole mitään asialista sanottavaa, vain alhaista, likaista kuonaanne työnnätte paperille.    Leimaatte ihmisiä tietämättä yhtään mitään ja kun sitä aikanne jauhatte, heikon tasonne vuoksi alatte uskoa näitä perättömiä väitteitänne.

Pari toivoi yksityisyyttä.  Suokaa se heille.   Tämä on heidän asiansa, ei teidän.  Heidän elmänsä, ei teidän, vaan teidän pitää vihdoin hankkia ikioma elämä.

Ei todellakaan ole heidän asiansa jos ovat itse julkisuuteen tulleet.

Jos oikeati haluaa että asiat on yksityisiä niin:

- Ei rupea julkkikseksi

- Ei IKINÄ kommentoi mitään asiaa julkisesti

- Ei ole sosiaallisessa mediassa.

Kun noi täyttää niin sitten voi sanoa että on yksityisasia.

Mutta on turha tulla sanomaan sitä kun Kiira on vuosia tehnyt kaikkensa jotta on kuuluisa, sitten ovat yhdessä vuosia pitäneet meteliä parisuhteestaan julkisuudessa ja kummallakin on vielä sosiaallisen median tilit mihin tallentavat elämäänsä.

Vierailija
645/941 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivoisin, että Kiira Korpi kiinnostuisi naisista... Saara Aalto voisi sanoa Merille heipat, ja Kiira Korpi tilalle. Olisivat säihkyvä pari!

Kaikki naiset eivät halua nuolla torttua!

Vierailija
646/941 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon, että saattavat ihan fiksuja juttujakin jutella. Ei tyhjäpäät pääse tuollaisiin hommin missä Arthur nyt on. Ja nuo räppäritkin vaikuttavat ihan fiksuilta musiikista huolimatta. 

Vierailija
647/941 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omasta mielestä tavallista terävämänpää sakkia, ja sen takia menestyvät. 

Vierailija
648/941 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon, että saattavat ihan fiksuja juttujakin jutella. Ei tyhjäpäät pääse tuollaisiin hommin missä Arthur nyt on. Ja nuo räppäritkin vaikuttavat ihan fiksuilta musiikista huolimatta. 

Fiksu voi olla niin monella tapaa. Moni erittäin menestynyt ihminen saattaa olla hyvin älykäs, mutta se tunneäly ja empatia puuttuvat. Ei se äly tai ulkonäkö auta mitään, jos ei kunnioita muita.

Vierailija
649/941 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäikäinen Arthur on? Kiira on kaunis ja niin puhdaspiirteinen. Arthur näyttää häntä 20 vuotta vanhemmalta.

Vierailija
650/941 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkäikäinen Arthur on? Kiira on kaunis ja niin puhdaspiirteinen. Arthur näyttää häntä 20 vuotta vanhemmalta.

Siksi koska Kiira näyttää paljon nuoremmalta ikäistään.

Vierailija
651/941 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiira on ulkonäöltään sellainen pikkusievä naapurintyttö, Borges kuin kreikkalainen jumala. Mutta monet muut asiat merkkaa avioliitossa enemmän kuin pelkkä ulkonäkö.

Vierailija
652/941 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä ihan fiksulta tuo porukka vaikuta ja aika kyseenalaista julkisuutta osalla.

Vierailija
653/941 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiira on ulkonäöltään sellainen pikkusievä naapurintyttö, Borges kuin kreikkalainen jumala. Mutta monet muut asiat merkkaa avioliitossa enemmän kuin pelkkä ulkonäkö.

Monet miehet tykkää sievästä.

Vierailija
654/941 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli 50% avioliitoista päättyy eroon, joten ei pitäisi tulla yllätyksenä tällaiset

Lieköhän tehty tutkimusta, lisääkö avioliiton solmiminen pitkän avoliiton jälkeen erojen määrää vai kestääkö suhde paremmin avoliitossa, jos se on jo jatkunut pitkään?

Tunnen 2 paria, jotka useita vuosia yhdessä asuttuaan solmivat avioliiton, ja pian tulikin jo lopullinen (äkki)ero.

Ehkäpä yrittivät naimisiin menolla epätoivoivoisesti paikata jotain, mitä puuttui avosuhteesta, joka muutenkin olisi pian päättynyt, tai avioliitto oli muuten vain pettymys.

Ei sis olisi kannattanut viettää häitä vaan panostaa itse suhteeseen, liian suuret odotukset...

Vierailija
655/941 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa heteromiehistä.

Vierailija
656/941 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet naiset tykkää kreikkalaisesta jumalasta, harmi ettei niitä riitä kaikille.

Ja joillakin on vielä varaa luopua, epäreilua...

Vierailija
657/941 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet naiset tykkää kreikkalaisesta jumalasta, harmi ettei niitä riitä kaikille.

Ja joillakin on vielä varaa luopua, epäreilua...

Suurin osa naisista haluaa miehen, ei jumalaa.

Vierailija
658/941 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yli 50% avioliitoista päättyy eroon, joten ei pitäisi tulla yllätyksenä tällaiset

Lieköhän tehty tutkimusta, lisääkö avioliiton solmiminen pitkän avoliiton jälkeen erojen määrää vai kestääkö suhde paremmin avoliitossa, jos se on jo jatkunut pitkään?

Tunnen 2 paria, jotka useita vuosia yhdessä asuttuaan solmivat avioliiton, ja pian tulikin jo lopullinen (äkki)ero.

Ehkäpä yrittivät naimisiin menolla epätoivoivoisesti paikata jotain, mitä puuttui avosuhteesta, joka muutenkin olisi pian päättynyt, tai avioliitto oli muuten vain pettymys.

Ei sis olisi kannattanut viettää häitä vaan panostaa itse suhteeseen, liian suuret odotukset...

Kyllä itse ainakin tunnen useita pareja, jotka ovat olleet melkein 10 vuotta yhdessä, menneet naimisiin ja vuosia myöhemmin ovat edelleen naimisissa.

Veikkaan myös, että Arthur on löytänyt uuden naisen, Kiirasta sai käsityksen että olisi valmis asumaan ulkomailla. Tietysti ihmisen mieli voi muuttua.

Vierailija
659/941 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkei ihan Sofia kuitenkaan, mutta joku samaa sarjaa. Paitsi että Arthur haluisi jonkun kauniin perijättären.

Vierailija
660/941 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkei ihan Sofia kuitenkaan, mutta joku samaa sarjaa. Paitsi että Arthur haluisi jonkun kauniin perijättären.

Niin ne taitaa kaikki tästä porukasta haluta, mutta eivät perijättärille touhujensa vuoksi kelpaa vaan tyytyminen on seiska-tasoon ynnä muihin lissuihin.

Spekti kai ainut, joka päässyt vihille vähän laadukkaamman naisen kanssa?