Kiira Korpi ja mies: ero
Kommentit (941)
Vierailija kirjoitti:
Itsekin muotialan ihmisenä pakko tunnustaa, että mies voi olla vaikea tyyppi. Muotiala vie mukanaan, on tosi kiireistä ja stressaavaa. Paljon kilpailua, pitää olla röyhkeä, että pärjää. Arthur on vielä noussut nopeasti huipulle. Siinä ei ole välttämättä ehtinyt huomioida tarpeeksi puolisoaan, vaikkei nyt mikään varsinainen Anna Wintour (Paholainen pukeutuu Pradaan -leffan innoittaja) olisikaan ollut.
Huippu? On aluepäällikkönä. Matkaa on vielä.
Vierailija kirjoitti:
Kira fani kirjoitti:
Hyvä, että osaavat tehdä päätöksiä, ettei mene aikaa hukkaan. Perheen perustaminen molemmilla edessä, uuden sopivan puolison löytäminen ei ole itsestäänselvyys.
Anteeksi mutta mitä vittua tämä kommentti on? Onko käynyt mielessä ettei jompi kumpi/molemmat halua ollenkaan perhettä (=lapsia)? Typerä oletus tuollainen, lisäksi mies on jo lähempänä 40 vuotta. Kyllä sen ikäinen olisi penuja tehnyt jos olisi halunnut.
Ohis, Ovat kertoneet julkisuudessa, että haluavat lapsia. Tosin mieli voi muuttua.
Vierailija kirjoitti:
Itsekin muotialan ihmisenä pakko tunnustaa, että mies voi olla vaikea tyyppi. Muotiala vie mukanaan, on tosi kiireistä ja stressaavaa. Paljon kilpailua, pitää olla röyhkeä, että pärjää. Arthur on vielä noussut nopeasti huipulle. Siinä ei ole välttämättä ehtinyt huomioida tarpeeksi puolisoaan, vaikkei nyt mikään varsinainen Anna Wintour (Paholainen pukeutuu Pradaan -leffan innoittaja) olisikaan ollut."
Muotialalla mallina toimiminen/tmv. on työtä siinä missä muukin.
Ei siinä ympäristössä työskentely mitään sinänsä estä, ainakaan perheen perustamista tai sitoutumista tai puolisonsa huomioimista. Esimerkkinä Suvi ja Tyler Riggs lapsiensa kanssa.
Heistä vielä molemmat oikeasti huipulla eli ns. huippumalleja.
Vierailija kirjoitti:
Kira fani kirjoitti:
Hyvä, että osaavat tehdä päätöksiä, ettei mene aikaa hukkaan. Perheen perustaminen molemmilla edessä, uuden sopivan puolison löytäminen ei ole itsestäänselvyys.
Anteeksi mutta mitä vittua tämä kommentti on? Onko käynyt mielessä ettei jompi kumpi/molemmat halua ollenkaan perhettä (=lapsia)? Typerä oletus tuollainen, lisäksi mies on jo lähempänä 40 vuotta. Kyllä sen ikäinen olisi penuja tehnyt jos olisi halunnut.
Moni mies (ja myös nainen) hankkii lapset vasta noin 40-vuotiaana, joten molemmat heistä ehtivät saamaan vielä lapsia, jos haluavat/pystyvät.
Vähän OT, mutta silloin kun Kiira ja Arthur rupesivat seurustelemaan ja olivat jossain juorulehdissä, niin työpaikkani muut naiset pitivät tuota Arthuria jonakin maailman komeampana miehenä. Minä olin vaan että, anteeksi mitä??!! Toki makuja on erilaisia, mutta mielestäni ko henkilössä on jotakin ylimielistä ja jopa feikkiäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta Korpi vaikuttaa ihan mukavalta, on fiksu, kaunis, jne. mutta jitenkin "takakireän" tai jotenkin liian "kontrolloidun" oloinen.
Ei kelvannut tavallinen suomalainen mies. Voi voi.
Seuraava voi olla supisuomalainen lääkärilentäjäkirurgi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miksi täällä mollataan vain Kiiran ex ja sitten kehutaan Kiiraa? minua pisti silmään tämä: "Kiira kertoo kirjassaan tehneensä vuonna 2009 ystäviensä seurassa useamman matkan venäläismiehen hulppealle kartanolle Ranskaan. Matkoista ei glamouria puuttunut: autosaattueet olivat lentokentällä vastassa, mies vei vieraita 297-jalkaisella luksusjahdilla paikasta toiseen ja yksityislentokoneet olivat valmiudessa shoppailua unohtamatta" http://www.seiska.fi/Uutiset/Kiira-Korpi-venalaismiljardoorin-ihailusta…
Niin että mitä jos se onkin Kiira joka haluaa vaikka super rikkaan miehen, jos Artturi ei vaikka ostanut kalliita lahjoja joka päivä, tai vienyt satojen/tuhansien eurojen illalliselle joka ilta, tai ostanut merkkilaukkuja lahjaksi, tai jos Kiira nyt vain sattui kyllästymään.
No tuo nyt on voinut olla vaan pelkkää nuoren hauskanpitoa. 2009 on ollut mitä 21v? Varmasti itsekin olisin voinut nuorena lähteä tuollaisille reissuille, vaikka raha ei ole minulle todellakaan kaikki kaikessa ja menin naimisiin köyhän taviksen kanssa.
Mun mielestä kun Kiira on poseerannut Rähinä-pipot päässä, niin se ei vaan ole sopinut sille yhtään. Miksi kukaan nainen haluaa edes käyttää sellaista pipoa? Koko se rähinämeininki aiheuttaa myötähäpeää vähääkään sivistyneemmälle ihmiselle.
Arthurista nyt vaan saa sellaisia viboja että on hankala ihminen. Kiirasta en saa niitä samalla tavalla.
Rähinä-sedät pitävät itseään joinain palvomisen kohteina ja elävät tätä harhaa. Kiira hupsu on lähtenyt tähän noloon leikkiin mukaan, kunnes taisi tajuta, kuinka junttia ja typerää tuo kaikki on.
Vierailija kirjoitti:
Vähän OT, mutta silloin kun Kiira ja Arthur rupesivat seurustelemaan ja olivat jossain juorulehdissä, niin työpaikkani muut naiset pitivät tuota Arthuria jonakin maailman komeampana miehenä. Minä olin vaan että, anteeksi mitä??!! Toki makuja on erilaisia, mutta mielestäni ko henkilössä on jotakin ylimielistä ja jopa feikkiäkin.
Joistakin noista yli-huolitelluista , uber-siisteistä miehistä tulee kieltämättä näin naisena ohuesti fiilis, että aamuisin veskin peilin eteen saa aina jonottaa, kun mies on jo siellä föönaamassa hiuksiaan tiptop-kuntoon, jokin syväkosteuttava kurkkunaamio kasvoillaan. Puhumattakaan että välillä varmaan nyppivät kulmakarvojaan pinsetein siistien . . .
Komeeseen ulkonäköön voi siihenkin tottua kuin kauniiseen maisemaan tien varrella tai täydelliseen designmaljakkoon hyllyllä. On löydyttävä sitä kuuluisaa persoonallisuutta ja luonnetta jotka passaa yhteen parina että jaksaa toisen läsnäoloa arjessa, vapaa-ehtoisesti ja mielellään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta Korpi vaikuttaa ihan mukavalta, on fiksu, kaunis, jne. mutta jitenkin "takakireän" tai jotenkin liian "kontrolloidun" oloinen.
No eikö tuo ole ihan suomalainen mies?
""" "Kiira kertoo kirjassaan tehneensä vuonna 2009 ystäviensä seurassa useamman matkan venäläismiehen hulppealle kartanolle Ranskaan.
Matkoista ei glamouria puuttunut: autosaattueet olivat lentokentällä vastassa, mies vei vieraita 297-jalkaisella luksusjahdilla paikasta toiseen ja yksityislentokoneet olivat valmiudessa shoppailua unohtamatta"
http://www.seiska.fi/Uutiset/Kiira-Korpi-venalaismiljardoorin-ihailusta…
"
------
Kyllä totisesti nuo venäläiset oligarkit osaa hemmotella naisystäviään . Ja tarvittaessa jopa naisystävien kavereitakin. Ei säästellä missään. Oh those Russians .
. . . Sitten Kiira menee ja ottaa Artturin joka kitisee Gloria-naistenlehdessä, kun meni katsomaan Kiiraa taitoluistelun MM-kisoihin ja joutui " maksamaan paikasta piippuhyllyllä 200 euroa"
Olisi nyt jokin muu tunnemuisto häneltä löytynyt, edes hieman romanttisempi, mikä olisi noussut mieleen julkisesti jaettavaksi, naistenlehti sentään kyseessä.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4c311072-6bc5-4c61-92d3-31b3b0…
Kiira lopetti uran 2015 kesällä ja häät 2018 tammikuussa. Ja nyt 2021 kesällä ero. Ilmeisesti muutti sen jälkeen Milanoon ja lopetti kauppatieteiden opiskelun. Sitten Nykiin ja aloitti jossain vaiheessa psykologia opinnot ilm kandiksi ja piti mennä johonkin yliopistoon jatkamaan opintoja Nykissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeasti, mielipiteeni on se, että olette vastenmielisiä typeryksiä. Tässä asiassa ei ole mitään keskusteltavaa. Ja ennen kaikkea teillä ei ole mitään asialista sanottavaa, vain alhaista, likaista kuonaanne työnnätte paperille. Leimaatte ihmisiä tietämättä yhtään mitään ja kun sitä aikanne jauhatte, heikon tasonne vuoksi alatte uskoa näitä perättömiä väitteitänne.
Pari toivoi yksityisyyttä. Suokaa se heille. Tämä on heidän asiansa, ei teidän. Heidän elmänsä, ei teidän, vaan teidän pitää vihdoin hankkia ikioma elämä.
Valitettavasti julkkis on julkkis ja hän on ihan itse kertonut elämästään aika paljon mm. kirjassaan.
Jenkkilänen pienimuotoinen julkkis Andy Dick, valitti ystävälleen että kaikki ovat yhtäkkiä ja täysin aiheetta, jostain kumman syystä alkaneet pitämään häntä homoseksuaalina. Hän ei voinut millään ymmärtää misä ihmset olivat saaneet päähänsä moista! Hänellä ei kuulemma ollut mitään tekemistä tuollaisten taipumusten kanssa!
Andy Dickin ysävä, jolle hän oli asiasta avautunut, totesi että Andy Dickhän itse oli haastattelussa viikkoa aikaisemmin avoimesti kertonut kuinka tykkää harrastaa rajua homoseksiä isojen rotevien miesten kanssa. Hänen ystävänsä totesi jokseenkin huvittuneen oloisesti, että jotkut ahdasmieliset henkilöt voivat pitää tuontapaista tunnustusta merkkinä homoseksuaalisista taipumuksista!
Tarinan opetushan on se että jos julkisuuden henkilö, itse ja vapaaehtoisesti,hakee julkisuutta ja on julkisuudessa, puhumattakaan että hyötyy julkisuudesta, niin toki suokaamme heille julkisuutta, puolin ja toisin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eikö tuo ole ihan suomalainen mies?
Jos isä on espanjalainen, niin millä siitä nyt suomalaista millään enää saisi? Ei vaikka voissa paistaisi!
Vierailija kirjoitti:
Kiira erosi, kun sisko sai lapsen. Eiköhän ero liittynyt lapsentekoon? Nyt Kiira ottanee tavallisen pulliaisen, ja perustanee nopeasti perheen.
Miksi siskon lapsi vaikuttaisi mitenkään Kiiran avioeroon? Tätä en kyllä oikein ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraava voi olla supisuomalainen lääkärilentäjäkirurgi.
Toivottavasti ei ole ainakaan yksi niistä ulkomaalaisista "insinööri-arkkitehdeista", joita Ville Niinistö innoissaan oli sponssaamassa laivalasteittain Suomeen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Arthur Borgesin oikea nimi Arthur Borges vai onko sekin joku hienostelunimi?
Isä on espanjalainen eli ihan oikea nimi on. Virallisesti Arthur Borges Seppälä.
Ei kuulosta espanjalaiselta Borges.
Esim. Borgiat jotka tunnettuina paaveina toimivat, olivat espanjalaista sukua! Eli ei kuullosta siltä että ei kuullosta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Arthur Borgesin oikea nimi Arthur Borges vai onko sekin joku hienostelunimi?
Isä on espanjalainen eli ihan oikea nimi on. Virallisesti Arthur Borges Seppälä.
Ei kuulosta espanjalaiselta Borges.
Esim. Borgiat jotka tunnettuina paaveina toimivat, olivat espanjalaista sukua! Eli ei kuullosta siltä että ei kuullosta!
Ei tarvitse mennä Borgioihin, Borges- Burgos on nykypäivää. Burgos on esp. kaupunki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joistakin noista yli-huolitelluista , uber-siisteistä miehistä tulee kieltämättä näin naisena ohuesti fiilis, että aamuisin veskin peilin eteen saa aina jonottaa, kun mies on jo siellä föönaamassa hiuksiaan tiptop-kuntoon, jokin syväkosteuttava kurkkunaamio kasvoillaan. Puhumattakaan että välillä varmaan nyppivät kulmakarvojaan pinsetein siistien . . .
Komeeseen ulkonäköön voi siihenkin tottua kuin kauniiseen maisemaan tien varrella tai täydelliseen designmaljakkoon hyllyllä. On löydyttävä sitä kuuluisaa persoonallisuutta ja luonnetta jotka passaa yhteen parina että jaksaa toisen läsnäoloa arjessa, vapaa-ehtoisesti ja mielellään.
Tämä!! Olen itse naisellinen nainen ja rakastan aina laittautua ihan vain itseänikin varten, mutta kulmien nyppimistä en koskaan ole tehnyt, koska rakastan millaiset ne luonnostaan ovat. Eivät rehota mitenkään rumasti. Ja jos mies toisaalta sitä nyppimistä harrastaisi niin siinä tulisi olo kuin olisi itse se mies suhteessa... niiiiin iso turn-off.
Vierailija kirjoitti:
Erityisesti tuollaisissa olosuhteissa on erittäin tärkeää että miehessä on rutkasti ylimielisyyttä ja feikkisyyttä,. Mitä enemmän, niin sitä suositumpi on naisten keskuudessa. Haittoja nuo eivät ole missään nimessä olosuhteet huomioon ottaen. Monet haksahtavat luulemaan noita ominaisuuksia jonkinlaisiksi Alfa-uroksen merkeiksi. Omilla aivoillaan ajattelevat toki näkevät kulissien takana olevan tyhjyyden!
Kiira erosi, kun sisko sai lapsen. Eiköhän ero liittynyt lapsentekoon? Nyt Kiira ottanee tavallisen pulliaisen, ja perustanee nopeasti perheen.