Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kommentit (941)

Vierailija
621/941 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiira erosi, kun sisko sai lapsen. Eiköhän ero liittynyt lapsentekoon? Nyt Kiira ottanee tavallisen pulliaisen, ja perustanee nopeasti perheen.

Miksi siskon lapsi vaikuttaisi mitenkään Kiiran avioeroon? Tätä en kyllä oikein ymmärrä. 

Aika usein kun läheiset siskot tai ystävättäret alkavat saamaan vauvoja, se vauvakuume iskee. Siis sanon näin ihan vain yleisellä tasolla.

Ohis

Vierailija
622/941 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavassa kirjassa kerrotaankin sitten ihan kaikki Artturista ja ringistään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/941 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohoh. Eikös heistä ollut jossain naistenlehdessä juttu, missä monta sivun ellei aukemien kokoisia mustavalkokuvia, missä loikoilevat seksikkäästi vähissä vaatteissa sängyssä.

Ihmettelin vähän niitä silloin, mutta ajattelin et nämä ei ainakaan eroa.

Vierailija
624/941 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiira erosi, kun sisko sai lapsen. Eiköhän ero liittynyt lapsentekoon? Nyt Kiira ottanee tavallisen pulliaisen, ja perustanee nopeasti perheen.

Miksi siskon lapsi vaikuttaisi mitenkään Kiiran avioeroon? Tätä en kyllä oikein ymmärrä. 

Aika usein kun läheiset siskot tai ystävättäret alkavat saamaan vauvoja, se vauvakuume iskee. Siis sanon näin ihan vain yleisellä tasolla.

Ohis

alkaa ajatteleen josko.......

Vierailija
625/941 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta Korpi vaikuttaa ihan mukavalta, on fiksu, kaunis, jne. mutta jitenkin "takakireän" tai jotenkin liian "kontrolloidun" oloinen.

Ei kelvannut tavallinen suomalainen mies. Voi voi.

No eikö tuo ole ihan suomalainen mies? 

Jos isä on espanjalainen, niin millä siitä nyt suomalaista millään enää saisi? Ei vaikka voissa paistaisi!

Näinhän se on. Ihmiset maksavat rotukoiristakin maltaita, kun eivät sekarotuisia arvosta... Tietänevät mistä puhuvat?! Ei varmaan edes kiinalaiset koiria syodessään, vaikka kuinka voissa paistaisivat, saa sekarotuisesta rotukoiraa?! Jos joku sen verran alkemiaa hallitsee, että lyijyä kullaksi osaa muuttaa, niin sana on vapaa!

Vierailija
626/941 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta Korpi vaikuttaa ihan mukavalta, on fiksu, kaunis, jne. mutta jitenkin "takakireän" tai jotenkin liian "kontrolloidun" oloinen.

Jos isä on espanjalainen, niin millä siitä nyt suomalaista millään enää saisi? Ei vaikka voissa paistaisi!

Puolet ja puolet.

Vierailija
627/941 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puolet ja puolet.

onko syntynyt Suomessa ja käynyt koulut jne.

Vierailija
628/941 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Kiira jo 33 v, näyttää ulkoisesti 23 v. Hyvin säilynyt, ei taida samppakalija maittaa vielä vähemmän syöpäkääryle.

Vierailija
629/941 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi D-kupin silikonirinnat, miltä näyttäisi? Tai ankkabotox turbohuulet?

Vierailija
630/941 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisi D-kupin silikonirinnat, miltä näyttäisi? Tai ankkabotox turbohuulet?

Näinpä, Kiira näyttää kauniilta ja nuorekkalta ilman noita turhuuksia.

Vierailija
631/941 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä porukka missä Arthur liikkuu on tosi ylimielisen ja pinnallisen oloinen. Ulkonäkö voi toki pettää ja oikeasti he ovatkin mukavia, mutta jotenkin nousee karvat pystyyn tästä Cheekin sakista. Kiiran siskon mies vaikuttaa ihan mukavalta ja normaalilta.

Vierailija
632/941 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi vanhan näköinen tuo ukkeli.

No eikä ole. Olet kateellinen kun et saa läheskään tuonnäköistä itte.

Vierailija
633/941 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa veikkaan! Alle 2 vuotta, niin Kiira on raskaana! 

Vierailija
634/941 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Kiiralla vielä iän puolesta oo tulenpalavaa kiirettä saada lapsi.

Vierailija
635/941 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiira täyttää tänä vuonna 33 vuotta. Kyllä siinä on jo kiire saada esikoinen, varsinkin, jos haluaa enemmän lapsia, kuin yhden. Tosin ei se yksikään lapsi ole itsestäänselvyys, varsinkin, jos tosiaan ikää on jo 33 vuotta. 

Tähän lisänä se, että Kiira on juuri eronnut ja pitäisi löytää joku mies. Ja tutustua. Ja sitten lapsia. Ja oho, pari vuotta menikin jo. Ikää sitten helposti 35 vuotta. Ei millään tavalla itsestäänselvyys saada lasta!

Vierailija
636/941 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on erikoista, miten erilaista elämää voi elää ja silti molemmilla tavoilla voi elää hyvää elämää. Kerron tähän esimerkkinä minut sekä siskoni. Meillä on vain vuosi ikäeroa, mutta olemme eläneet täysin erilailla elämää.

Sain esikoiseni 19 vuotiaana, toisen lapsen 22 vuotiaana ja kolmannen 25 vuotiaana. Olen tällä hetkellä 40 vuotias eli kuopuskin on jo 15 vuotias. Kuopus on lapsista ainoa, joka asuu enää kotona. Esikoinen on mennyt jo naimisiin ja ainakin puheissa ollut perheen perustaminen. Itse olen työelämässä, ihan onnellinen suurinpiirtein ainakin.

Siskoni on minua vuoden nuorempi, tällä hetkellä 39 vuotias. Hän sai ainokaisensa kolme vuotta sitten, ollessaan 36 vuotias. Lapsi tuli hoitojen avulla, kävi hoitoja muutaman vuoden. Kovasti harmitteli, ettei aimmin tullut yritettyä lapsia. Tosin ei hänellä ollut vakaata parisuhdettakaan. 

MUTTA! Pointti on se, että meillä molemmilla on ihan riittävän hyvä elämä. Valintamme ovat vain olleet hyvin erilaisia. 

Vierailija
637/941 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiira täyttää tänä vuonna 33 vuotta. Kyllä siinä on jo kiire saada esikoinen, varsinkin, jos haluaa enemmän lapsia, kuin yhden. Tosin ei se yksikään lapsi ole itsestäänselvyys, varsinkin, jos tosiaan ikää on jo 33 vuotta. 

Tähän lisänä se, että Kiira on juuri eronnut ja pitäisi löytää joku mies. Ja tutustua. Ja sitten lapsia. Ja oho, pari vuotta menikin jo. Ikää sitten helposti 35 vuotta. Ei millään tavalla itsestäänselvyys saada lasta!

Itse sain ekan ja viimeisen 44 v. Kiitos.

Vierailija
638/941 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin, että Kiira Korpi kiinnostuisi naisista... Saara Aalto voisi sanoa Merille heipat, ja Kiira Korpi tilalle. Olisivat säihkyvä pari!

Vierailija
639/941 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa, että ketään ei kiinnosta tuon taivaallista, mitä vastenmieliseen rähinä porukkaan kuuluva Arthur tekee. Kiira paljon mielenkiintoisempi, kuin yksikään näistä miehistä, vaikka taitavat itse luulla olevansa jotain :D

Vierailija
640/941 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä porukka missä Arthur liikkuu on tosi ylimielisen ja pinnallisen oloinen. Ulkonäkö voi toki pettää ja oikeasti he ovatkin mukavia, mutta jotenkin nousee karvat pystyyn tästä Cheekin sakista. Kiiran siskon mies vaikuttaa ihan mukavalta ja normaalilta.

Voi vain kuvitella noiden jätkien juttujen tasoa kun vetävät kimpassa kunnon koomaörvellyskännit . . .

Tai sitten ne puhuu räppibiisien sanoilla tyyliin : jos mä oisin sä ,kyl mäki, olisin mun kaa, kyl mä, kyl mä, kyl mäki olisin mun kaa!